Duce un copil de mana
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Copiii mei au primit educaţie de familie, nu s-au dus la şcoală. Fiul cel mare de 18 ani, el are acum student în anul 3 MVTU ei. Bauman. fiul Orientul Mijlociu - un student la al 2-lea ani Medical School, şi fiica - un elev de clasa a 9. N-am încredere în străini şi educaţia copiilor lor şi nu o regret. Când "crescut" cu ei, dar încă urmărit îndeaproape analiza şi schimbările care au loc, atunci va începe să le înţeleagă mai bine. Apoi, este doar foarte interesant.Cel mai dificil a fost clasele mai devreme. Sensibile la ritmul de viaţă al fiecărui individ, a fost necesar să se dezvolte şi să organizeze un regim de muncă şi de petrecere a timpului liber. A studiat să înţeleagă şi să simt când să insiste asupra lui, şi atunci când aveţi nevoie pentru a da. Pentru a face acest lucru, a trebuit sa lucreze dintr-o mulţime de literatura, pentru a menţine ochii şi urechile deschise - brusc alunecare undeva vîrf. "Nachalka" - perioada cea mai importantă din viaţa copilului. Sunt de acord cu IM Chapkovskim că sarcina de parinti - pentru un copil de mână, uşor, astfel încât să nu stinge focul din ochii lui, a crescut interesul cognitive, dar nu a murit. In timpul zilei am fost implicat în literalmente 10-15 minute, copilul nu este obosit. Acest lucru ma ajutat foarte mult "Autodidactics" În A. Kura, cu care am reuşit să pun tot materialul acumulat într-un sistem ordonat propus pentru tehnologia sa de auto-educaţie.
Familie Educaţie - într-adevăr o familie, în special în şcoala elementară. Si apoi, pentru a permite copilului să se simtă independente, luând treptat controlul. Noi trebuie să ai încredere în el şi de a ajuta numai atunci când a întrebat el. Acest lucru este posibil în cazul în care este interesant de a invata.
În cazul în care copilul a învăţat să gestioneze timpul pentru toate disciplinele şcolare şi lecţiile învăţate de sistem, acesta are capacitatea de a gestiona timpul, în conformitate cu interesele lor, în viitorul apropiat. Un copil de pe un obiect a făcut mai mult pe unele mai mici, undeva "posachkoval, dar el ştie că, la sfârşitul sferturi ar trebui să ia o anumită cantitate de material.
În acest sens, nu am avut multe probleme, astfel: fiul cel mare înţeles totul pe zbor. Alţii întins în spatele lui, nu doresc să se încadreze în urmă. Băieţii au ajutat reciproc, citiţi o mulţime, şi fiica, a deschis gura, de ascultare. În final, ea a avut in 5 ani, a învăţat să citească, cu o carte a avut loc cu susul în jos, deoarece acestea sunt folosite pentru a sta în faţa băieţilor.
La sfârşitul fiecărui trimestru, ne-am dus la şcoală să ia încercări, precum şi copiii dus acolo cu placere. Ei nu se tem de teste şi examene, au vrut să vorbesc cu profesorii ca şi colegii. La copii, nu a existat nici stres, pentru că ei ştiu întotdeauna cu mult mai mult decât era necesar. găsi întotdeauna timp pentru plimbare, pe chat cu prietenii şi sport.
Cu parintii lui "dificile" copii, am organizat un club unde părinţii pot împărtăşi experienţe, discuta probleme legate de şcoală, parts sfaturi, ajutor reciproc. Am venit cu loc de muncă la ei, şi ei ne sunt. Iar noi, deoarece fac, toate arta in studio, apoi, în cele din urmă, sa născut la programul "Copii atrage tutoriale, în cazul în care copilul a fost dat" jucării ", care a trebuit să fie demontate. Toată lumea a avut de a crea propriul manual pe scoala elementara, de a dezvolta manuale, cred că a problemei, scrie o adnotare, să elaboreze o foaie de ieftin, etc, apoi merg la şcoală şi să efectueze o lecţie din clasele mai devreme. În plus, le-am învăţat să înveţe auto-tehnologii. Cu senior a fost deja mai uşor. Ei au făcut propria lor. Am învăţat acest lucru.
Marina Baikov
Autorul a absolvit Universitatea de Stat de la Moscova. Lomonosov
Educaţie istoric, profesor
http://rodclub.nprosinka.ru/chit/baykova.htm