Elektrobayki cuceri China
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Câştiga în cazul în care restul lumii?"Dintre toate lucrurile care au suferit cele mai mari schimbări în China în ultimii 30 de ani, cele mai notabile - Transport" - scrie revista Time. Motivele pentru această atenţia de transport sunt evidente: China a populaţiei este fără precedent, ca densitatea de oraşe mari precum Beijing şi Shanghai. Maşini în China foarte mult, şi ele produc o mulţime de zgomot, de evacuare fum, dar autorităţile RPC nu-l sperie, şi congestionării crescânde. Si se pare chinez găsit o soluţie: elektrobayki. lor de achiziţie a populaţiei - este una din provocările majore actuale de oraşe din marile oraşe. Pe de stimulare a cererii pentru elektrobayki China petrece o gramada de bani. Iar efectul este.
În 2008, chinezii au cumparat 21 milioane elektrobaykov, in timp ce masina - doar 9.4 milioane de fapt, tot în lume anul trecut a fost cumpărat doar 23 milioane elektrobaykov, care este, conturi de China pentru aproximativ 90% din piaţă. Toate în toate, acum în China inregistrat 25 milioane de autoturisme. Şi 100 de milioane elektrobaykov. Aceste cifre - în mare parte rezultatul propagandei de stat două roţi de transport. Chinezii sunt foarte utilizate pentru a folosind acest transport pentru a merge la locul de muncă, la şcoală şi în alte cazuri. Va lume în funcţie de modul în chineză? Potrivit Dzhamersona Frank, un expert in compania de electricitate de la General Motors, un viitor in lume nu: "Ceea ce vedem acum în China - un fel de indiciu despre cum va arata sistemul de transport mondial în viitor." De ce China a fost mai întâi? sprijinul acordat de stat pentru acest sector, a început în 1991.
Acum, în China, elektrobaykam interzis prin lege să se mute în oraşe, la o viteză de peste 20 km / h. Unul de încărcare a bateriei este suficient pentru a călători în medie de 100 km. Producătorii, cu toate acestea, spune că, din punct de vedere tehnic a potenţialului acestor maşini mult mai mult. Mai mult decât atât, sport elektrobayki, exterior, cel puţin, nu diferă de motociclete tradiţionale. Printre acestea sunt dispuse chiar de concurenţă. Ultima mare elektrobaykerov eveniment sportiv a avut loc la Isle of Man 09.06.2009. A participat 17 echipe din Marea Britanie, SUA, Germania, India şi Austria. Fiecare le-a expus o cursa unu la trei utilaje. Câştigătorul a traversat lungimea pistei de 60.72 km în 26 minute 31 secunde. Astfel, o medie (viteza?) A fost de 136 km / oră.
elektrobaykov viteza reală poate fi foarte bine comparabilă cu ratele de motociclete. Masina Echipa Agni, de exemplu, poate atinge viteze de până la 200 km / oră. În loc de rezervorul cu benzină la acest motocicleta este echipat cu compartiment de baterie de capacitate totală de 16 de kilowaţi-oră - acest biciclete de energie suficienta pentru distanţa 60 km într-un mod cursa. În drum, firesc pentru o mai mult timp. O problemă - există europene şi americane de producţie elektrobayki este încă prea scumpe, asa ca producatorii de motociclete de serie cu lor de funcţionare nu se grabesc.
Dar să ne întoarcem în China. Experţii spun că un alt motiv pentru această elektrobaykov popularitate în ţară este faptul că acestea sunt simple şi ieftine. Acest lucru a permis să apară într-un număr foarte mare de producători. În 2006 existau deja 2700. Cel mai mare producător elektrobaykov - Compania Xinri («nou mod" în chineză) - a fost fondată în anul 1999. VAClea an de funcţionare, compania a produs elektrobaykov o mie, iar anul trecut a pereţilor de plante s-au dovedit 1.6 milioane de autoturisme. "Motocicletele sunt prea periculoase, maşinile sunt prea scumpe, transportul public este prea mic si incomod, si pedalarea biciclete este prea grea pentru picioare" - explică motivele pentru succesul întreprinderii sale şi a industriei ca un întreg, Hu Guang, Director General Adjunct Xinri, a declarat pentru Time.
Nu este necesar, cu toate acestea, considerăm că elektrobayki - un mijloc de transport în China pentru toţi. Clasa inegalitatea nu a fost anulat, chiar aici: Practic acest tip de transport utilizate de către lucrătorii migranţi săraci, de poliţie, angajaţii de livrare de servicii şi poştă razvozchiki. Există, desigur, excepţii. elektrobayka Preţul mediu în China - 2 mii de yuani (aproximativ 292 de dolari).
Experţii cred că, după interesate Ceresc în aceste alternative la salonul auto de Sud-Est, care este acum foarte popular scutere benzina. Cele mai promitatoare piete - România, în cazul în care transportul privat este folosit de sute de milioane de oameni. În mod tradiţional, cumpără 300000 elektrobaykov Japonia: cu siguranţă un mare potenţial şi în această ţară. Elektrobaykov următoare focar - Vietnam. KLD Energie Technology Company, cu sediul în Austin U. S. este de planificare pentru a avea anul viitor, pentru a începe elektroskuterov producţie care poate accelera de la 100 km / h şi o încărcare a bateriei pentru a obţine până la 160 km. Costul acestor maşini în Vietnam vor fi două de mii de dolari, şi cu baterii litiu-ion în SUA - circa 3,3 mii de dolari. Particularitatea de dispozitive - pentru a utiliza magneţi super-puternici, care sunt radical creşte eficienţa motorului şi permite de a scăpa de transport.
În ceea ce priveşte Europa, nu este cea mai mare speranţă pentru Ţările de Jos: bicicletele sunt în general foarte populare. Anul trecut, olandezii au cumparat 200 de mii elektrobaykov, care este o zecime din toate elektrobaykov vândute în afara Chinei. În elektrobayki Rusia un alt pusti, dar pentru a cumpara costurile elektrobayk chinezi, ca de obicei, incomparabil cu costul a ţării producătoare (circa 25-45 de mii de ruble), puteţi acum.
Verificate de către dezvoltarea elektrobaykov piata de capacitate acumulatorul numai. Acum, frecvent utilizate baterii plumb-acid. Odată ce bateriile litiu-ion vor fi mai ieftine, astfel încât acestea pot fi utilizate în pulover, bariera vor fi eliminate. Peresyadem dacă suntem la acest transport? Este puţin probabil că distribuţia acesteia vor fi masive. În Rusia, de transport ar fi să meargă doar 3-4 luni pe an. Da, şi a infrastructurii rutiere pentru aceasta există puţine. Cât timp ai veni vizavi benzi, dedicat biciclete? Nu este în Finlanda, desigur? Publicitate sănătos "bicicleta" mod de viaţă crezi, de asemenea, lipseste. Un păcat - şi aerian ar fi mai curat şi mai ieftin de benzină.
chaskor.ru