ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Eliminarea, sau evaluare de terorism



Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate


şcoală ar trebui să rândul său, şi fata-in-copil
Articolul Marina Cosmin

Astăzi, se pare, acesta a devenit un timbru educaţionale majore.
Deoarece, în fapt, sistemul nostru de învăţământ este conceput astfel încât orice încercare de a reconstrui de fapt o şcoală în interesul superior al copilului fără milă pedepsit.

***
Poţi rezolva un exemplu simplu? Găsiţi media aritmetică pentru 4 şi 5. Patru şi jumătate? Şi dacă vă rotunji în plus? Cinci?

Dar in scoala de drept: dacă un copil şi cinciari patru labe în două, media aritmetică a trimestru sau un an nu va fi de patru şi jumătate, nu patru sau cinci, cu plus-minus, şi exact patru - în ciuda tuturor legile matematicii. Dacă triple si la fel de patru ori - nu cvadruple. Din nou, contrar tuturor regulilor de rotunjire, pe care ei înşişi i învăţăm pe copii la lecţii de matematică. Dar există încă norme de umanitate, normele de clemenţă la un adult de talie mică.

Media aritmetică între oricare două estimări ar trebui să fie rotunjită la partea de o mai bună evaluare. Chiar şi în faţa instanţei de orice îndoială interpretate în favoarea inculpatului. Dar nu la scoala.

Fiul lui prietena ... a absolvit clasa a noua, cu o troică de chimie.

- El a venit nepregătit de control şi a primit o pereche, - spune Oksana. - Apoi, cu toate acestea, pentru a relua top cinci. Dar el a pus trei şi un sfert, iar pentru anul, deşi pentru cei sferturi au fost cinci, şi patru ...
Ce facem cu copiii, ce facem cu ele lor răsturnate, luxat logica?

De ce a învăţat profesorul întreaga Iaroslav chimie an? Evident, în scopul de a-i dea o anumită cantitate de informaţii. Odată ce a pus "cinci" în cele din urmă, apoi, baiatul a însuşit-l "excelent". Deci, el ştie. Prin urmare, obiectivul este atins. De ce este el pedepsit un triplu? Dacă astăzi el ştie desigur, care are în general o valoare care nu ştia că de câteva zile sau o lună în urmă? După ce a fost odată pedepsiţi pentru ignoranta lor. Şi pentru o infracţiune în temeiul legii, nu poate fi pedepsit de două ori, chiar şi criminali.

Nu există un alt moment urât: un copil pus de evaluare nu corespund nivelului de cunoştinţele sale. Asta este, profesorul oferă informaţii care induc în eroare cu privire la copil, falsifică ea. Ca în scopuri educaţionale.
Am încercat pentru copii în conformitate cu normele, care este mai abruptă Cod Penal.
Şi credem că le-am preda! De ce?

Şcoala este de tranzacţionare cu un copil de clasa, jumătate din scorul de plus şi minus cu meticulozitate cu care nu este comercializat pe piaţă. Chiar şi acolo de multe ori zâmbet, dar va da campanie, asupra sănătăţii.

Dar copiii pot fi, iar noi trebuie să se umfle estimări, dacă este necesar, şi laudă - este foarte util. Iată subestimeze - în orice caz, nu pot! Si la scoala noastra este de a face, că capturile mâna unui copil: că este o greşeală, aici şi aici, stai jos - "doi".

... Recent, mi sase (Saratov!) Nepotul în primit note mici pentru dictarea test final. Misha merge la o scoala secundara de prestigiu, el a fost în grupul de pregătire studiază "X şi Y. Misha, chiar a devenit bolnav cu inima. Acesta este modul nostru! Şi dacă din şcolile noastre şi să continue să meargă mai mult sau mai puţin avantajate copii, este pentru că o mulţime de profesori buni tot timpul s-au retras ilegal şi a continuat să se retragă de regulamentul şcolii copii.

Câţi ani convinge Shalva Amonashvili, Doctor în ştiinţe pedagogice, academician rus Academia de Educaţie, profesorul nu ar trebui să greseala rosu fata stresului, şi verde - loc bun: aici este de ieri dictare dvs., vedea că verde a subliniat victoria ta, esti asa de bine facut ieri ... nu stiu cum, dar acum a învăţat,. Acesta nu este un vecin al partidului în sine ar trebui să fie comparate şi cu ei ieri: aici este cartea dvs. de clasa a doua, vezi cum te-am crescut! "

Care este diferenţa, el ştia copilul compuşi polimerice este 17 martie, atunci când profesorul a avut un cec, sau nu-i aşa? El are dreptul să examineze acest subiect mai târziu. Pentru pedagogie umanistă eEste bine cunoscut: nu există evaluări sistem de certificare - atunci când nu există triple şi cinciari, dar nu este o revista cu celule goale, pe care doriţi să accident vascular cerebral. Şi scopul a cadrelor didactice - să se asigure că, până la sfârşitul acestui an sau la cea următoare, sau pentru studenţii examenele finale intelege subiectul. Nu contează când. Principalul lucru este că el este interesat de ea şi să înţeleagă.

Să nu mai vorbim de faptul că nicio evaluare ar trebui să determine viata copilului la şcoală, şi un gust curat de plăcerile reală a forţei de muncă intelectuală şi creativitatea.

Dar dreptul de a preda metoda bezotsenochnym în spiritul umanist pedagogiei - o mare, aproape lux de neatins. Funcţionarii din facultăţile de drept, ca regulă, nu li se acordă, deşi legea forma o evaluare intermediară - o sfera de competenţă a şcolii.

De multe poveşti din ultimii ani poate fi văzut: toate că şcoala este încercarea de a face pentru un copil, ea este acuzată de o crimă. Scoala de măsură şi să evalueze nivelul dobânzii de formare. Tot ceea ce este respins, tăiate. Şi să convină cu supraveghetorii nu poate, pentru că văd meritul lor constă în faptul că, pe cât posibil, o linie de buna a fost tăiat. Vanatoare de şcoli care încearcă să devină o casă pentru copil, nu încetează.

Pune dragostea ta

Venind în Kazan, la următoarea şedinţă de judecată va soluţiona cauza cu privire la eliminarea de scoala - singurul din Republica Tatarstan a instanţei de judecată federale. Şi în departamentul de educaţie vorbi chiar de intenţia de a institui proceduri penale împotriva directorilor.

... Aceasta este povestea unui om care a decis să construiască o altă şcoală - o şcoală în care toate bune, pentru că se bazează pe cele mai importante calitati ale omului, dă sens vieţii şi bucurie - pasiune. Numai atunci vom fi cazul pentru un adevărat fericiţi atunci când cu adevărat pasionat - o persoană sau de lucru, stiinta, arta, joc, idee ... Se poate construi o scoala pentru hobby-uri pentru copii?

Nr doshkolenka, care nu au luat la viaţă, ca un mister minunat, dar elevii de clasa primul pierde interesul pentru o mulţime care vine de la scoala. Poate din cauza şcolii şi intereselor diferite ale copilului? Acesta îi spune: "Pune, dragă prietene, jucăriile lor şi la afaceri."

Se poate construi o scoala pe care iubeste copilul el însuşi? Nu în cuvinte, dar cu adevărat, la fiecare detaliu - de la evaluare la programarea - pe baza credibilitatea copilului şi respectul pentru libertatea lui, demnitatea lui?
Aceasta este o poveste a unui om care a construit o şcoală, şi cu el pentru că a făcut-sistem.

Nouă ani în urmă, în Kazan, la Universitatea de Stat a deschis o şcoală. Fără şcoală specială în fizică şi matematică, care să ţină pe concurenţei - un liceu, iar acum este departamentul de fizica la KSU. Altul. Acesta a fost numit Colegiul, ţinând cont de faptul că nu va fi nici mai mult nici suficient de bucătar - pentru profesia de cercetători ştiinţifici în toate domeniile. Deci, - "Colegiul Academic".
Şi să se pregătească pentru această profesie sunt asamblate aici copiii speciale - intelectual pătrunzătoare. Această categorie de oameni care de mult este dat, dar mici nedodano - abilitatea de a se adapta la presiune. Datorită selectivităţii extreme de interese şi a cauzelor independenţa zi de şcoală acestor copii respinge.

- Sunt aici de ce? În primul rând, la şcoală, nu am putut rezista. Şi nu am putut suporta. În al doilea rând, acestea au scăzut în societate a persoanelor normale. În al treilea rând, am nevoie de cunoştinţe, pentru că am un scop in viata - vreau sa devin un avocat foarte. Sau procuror. Am fost principalul lucru - să înveţe.

- Aici este un om că eu sunt - în cazul în ceva ce eu nu vreau să fac ceva ce nu va fi, oricare ar fi ameninţate. La naiba nu-mi pasă. urca pe scara mea profesională, şi suficiente. Responsabil pentru activitatea de proiectare calculator pe Internet. Aici este locul unde toţi băieţii sunt - lucrăm şi să înveţe, toată lumea a activităţii sale, calificările şi vom ridica, indiferent de discipline şcolare.

- Şi eu sunt încă datorită formei a fost plecat. Ei au decis să poarte toate aceeaşi formă - du-te şi gri, la fel, cu un conducator!

- Colegiul deschisL-mi noi oportunităţi pentru creativitate. Profesorii sunt, desigur - oameni creativi, ei da un puternic impuls pentru dezvoltarea.
Sistemul nostru de învăţământ preferă să efectueze de reproducere, mai degrabă decât în curs de dezvoltare funcţii. Dar a aflat de acţiune pe şablon - cel mai scăzut nivel de gândire competenţe. Omul insuportabil de mici. Chiar dacă el este încă 12-13 de ani. Dar dacă el sa trezit într-un mediu în care toţi oamenii sunt remarcabile, si toti cei interesati în ceva, şi, prin urmare, bine format blog-ul şi liniştea în sala de clasă nu este considerată a fi valoarea principală, atunci copilul ar putea îndeplini potenţialul tău şi să obţină social important, recunoscut in mod oficial rezultatele în domeniul ştiinţei , arta, inventiv - oriunde.

... Sa dovedit: în scopul de a pune în aplicare toate acestea, şcoala trebuie să fie total gresit. Din setul de elevi să numere, de la planificare la relaţiile cu copiii si cu superiorii.

- Blasfemie, haos - cuvânt de spus în managementul învăţământului. - Demagogie, şi nimic mai mult.

Nu drop-out si superiorii fără

În loc de examenele de admitere, ale căror rezultate nu pot fi atacate, "Colegiul Academic" a acţionat sistemul de îndelungată de timp, eliminarea rate cruzimea abandon şcolar, precum şi posibilitatea de rating pripită scăzut.

Pentru a merge la colegiu, avea nevoie de un rezultat de creatie - lasa mici: ierbar, lectura, poezie, cultivate de flori, care este un produs creat literalmente prima dată. Rezultatul concret al pasiunii tale. Şi totuşi - dorinta si perseverenta.

- Nu e ca o selecţie competitivă. Găsi într-adevăr elevul său. Sistemul de obositoare, dar cel mai bun nu ştim, - a declarat Eugene A. Sapa, lector univ. - După examenul de admitere şi interviu de copii sunt încă o jumătate de an care studiază în clasele noastre de seara, activităţi de cercetare sau munca de creatie, apoi re-inchiriere aceeaşi serie de examene din nou intervievaţi, şi doar apoi - de înscriere.

Cei care au fost prea greu, a aruncat el însuşi, nimeni nu a fost retras. Te-a au destula rabdare pentru şase luni pentru a merge la cursuri de seară, care a ştiut că - pentru el.

- Dar unii geeks nu poate aduce - cuvânt de spus în colegiu - mai ales dacă sunt bine conştienţi de faptul că - osoboodarennye: se spune că mai mult de două milioane de copii în Rusia nu sunt la şcoală. Dar printre ei sunt copiii supradotaţi, acestea sunt doar imature. Să presupunem că din ele nu va reveni la concursuri şi conferinţe - este, de asemenea, copiii noştri. Ei pur si simplu dispar fara noi.

... După ce în colegiu băiat venit din zonele îndepărtate. Rezultate examen - teribil. Dar foarte mult vrea să înveţe. Apoi, el a fost dat o colectie Olimpiada probleme în matematică. O lună mai târziu, băiatul a revenit cu două grăsuţ mâzgălite notebook-uri: tot satul a decis. Toate convenit. Şi toate - greşit!

- Desigur, am luat-o: această nevoie pentru activitatea intelectuală! Acest copil nu se poate pierde.

Şi Peter Bazhanov a venit în 9-lea colegiu grad de pregătire la nivel de gradul 5. El aproape din copilărie a lucrat ca un încărcător, a ajutat mama să se hrănească familia. Ia-l a fost de neconceput. Dar el a mers şase luni angajate în cursul serii. Nu luaţi prin normele "Colegiul Academic a fost imposibil. La primele lecţii el pună astfel de întrebări sunt analfabeţi, pe care clasa râs. Dar a luat persistenţa. Chiar şi în clasa 10, acesta sa stabilizat. Astazi el este un student al departamentului de fizica.

Pentru Rinat Miftahovym, în general, ca urmare a numărului ... săli de clasă cu sufletul la gură-şcoală şi baie proprie. L-a lovit din cele patru şcoli de pyromaniac periculoase, a condus la colegiu, în clasa a noua: învăţarea nu a vrut comportamentul de "nesatisfăcător". Potrivit profesorilor de la clasa, sa plâns de colonie.

- Omul nostru! - A declarat în Colegiul "academice". - Numai abordarea la chimia unor amatori.

sabotori tinere dat liderul ştiinţifice, obiectul secţiunii cel mai exploziv ximii, cu condiţia reactivi şi echipamente. Se aşeză la calculator, studiind efectul de detonare, apoi a trecut la electroliza si restul. Acum, el studii la Departamentul de Chimie a Universităţii.
Ildar Galiakhmetov, şeful Educaţiei Kazan, despre toate aceste inovaţii nu au putut auzi:

- Copii, a încărcăturilor, vezi tu, pe baza unor interviuri personale. Nici procedurale, nici de tehnologie care urmează să fie stabilite de comun acord cu fondatorul. El chiar a trebuit să-mi spuneţi: "Ildar Rinatovich, vino la mine, stai cu mine de selecţie competitivă, pot sa-mi spui ca un lider, ca un fost director de aceeaşi persoană, de doctorat, va talentaţi într-adevăr copiii în oraş pentru a alege?" Este copiii mei, eu sunt fondatorul, nu? În schimb, el a făcut el însuşi dreptul exclusiv de a evalua gradul de genialitate, criteriile pentru nimeni nu a arătat niciodată, eu încă nu ştiu ce un copil talentat este diferit de talentat.

Şi într-una din TV Ildar Galiakhmetov în inimile chiar a declarat: "La copiii colegiu zombiruyut Shmakova, inducerea în ei că toate - talentat!"

***
... Ce este atât de managerii teribil ideea pedagogice: colecta copiii care nu au trecut viaţa off-track şi scoateţi-le din probleme, găsirea, probabil, singurul lucru pe care sunt talentaţi bazează pe axioma că toată lumea este talentat (acesta din urmă părea ar fi înţelepciunea convenţională cu care să se susţină este incomod, mai ales profesor)? În orice caz, pentru Doctor în Filosofie, profesorul Emil Anvarovny Taysinoy, de mai mulţi ani a predat la colegiu, ideea că cineva a fost iniţial o personalitate creatoare, nici o îndoială:

- Libertate şi creativitate - o calitate generic de om. Întoarcere libertatea omului - aceasta înseamnă întoarcerea al creatiei sale de rudenie. Ideea că oamenii entuziasti si talentati poate fi vazut imediat - este un mit. Un copil nu poate fi temperamentul sanguin, melancolic, ar putea fi vulnerabile. În cazul în care să-l o lungă şi prietenos nu peer, nu mişcări speciale ale sufletului în el, nu va observa. Şi dacă tot în jurul - tare, mediu copleşitoare, nu este niciodată, de asemenea, deschis. Un coleric poate rupe, se răsuci pe prima defecţiune. Pentru a trage pe suprafaţa internă a daruri ale copilului, ar trebui să-l monitorizeze îndeaproape şi să coopereze cu el. Şi dacă un copil al acestei activităţi a fost deja demonstrat în interesul său în lume, oameni, eu - o pârghie foarte puternic pentru dezvoltare: chiar dacă respectivul copil este greu, îi permite să socializeze. O astfel de manevră pedagogice a fost ales cu foarte multă înţelepciune. Iar echipa a fost trădat această idee. Dar cei care au testat-o, crede că, dacă ei doar nu pot vedea un nivel ridicat de inteligenta, talentul este afară. Şi nu au fost vizibile, deoarece acestea nu sunt drepte.

De ce nu se potriveşte ca a trai

Principalul avantaj al conceptului, care a fost o mare parte a sale de inovare, niciodată adversarii lui Paul Shmakov văzut. Ei nu au vrut sau nu putea. Faptul că autorii au fost capabili să identifice o categorie de copii, dornici ca intelectual, şi să formuleze ideea de bază - de entuziasm ca din lumea în curs de dezvoltare, reprezintă drepturi, de fapt, este de a evidenţia sale, realizarea principale.

Unul dintre autorii conceptului, doctor în ştiinţe pedagogice, profesor Natalia Postalyuk, surprins de faptul că conducerea sistemul urban de educaţie, vorbind de colegiu, continuă să confunde conceptul de talentul si dedicarea:

- Nivelul de dezvoltare, talent, desigur, puteţi testa, de măsură, dar este ceva despre celălalt. În categoria convenţionale terminologia psihologică copii entuziast nimeni nu izolat, aceasta este prima Pavel utilizator-a făcut. Pentru aceasta am primit un grant al Fundaţiei Soros. domeniul de aplicare motivationale de tipi noastre sunt de multe ori nu sunt bine dezvoltate: nu există interese şi priorităţi. Şi dacă dobânda este - pentru a glandelor, la radio, absolut nuasociate cu învăţarea, acesta poate fi dezvoltat pentru a include un motiv cognitiv, integrarea lor, şi nu va fi impusă, ci o dezvoltare naturală a copilului pe baza inclinatiile sale naturale. Pavel generează interes cognitive bazate pe o varietate de domenii de pasiune: că e un fan-pilot, pentru a afla care nu doriţi să complet ... Shmakov găseşte sufletul pereche în lume a tehnologiei, precum şi vor rezolva problema de a creşte viteza de motocicleta - şi procesul de mers. După doi sau trei ani - un alt om.

Dacă şcoala are nici un interes (şi nu se poate, pentru că şcoala noastră este încă autoritar), trebuie să ne folosim nici un interes să-l transforme într-cognitive. Ceva similar sa întâmplat cu Simon Soloveitchik în cartea sa "Predarea cu pasiune." Justificarea teoretică poate fi găsit la Alexei Leontiev: atunci când motivul este deplasată la ţintă, apoi începe activitatea creatoare. Această pedagogie efecte indirecte, chiar efecte, şi să creeze condiţii pentru dezvoltare. Dar pentru liderii de educaţie în Kazan a ramas necunoscut. Ei dushat lucru viu, deoarece nu se încadrează în pat stricte ale cerinţele birocratice. Şi, prin urmare, nu se potrivesc, că de viaţă: calitatea distinctiv - dezvolte în cadru oficial.

... În cazul în care copilul dumneavoastră place sa deseneze, Pavel caută, cum să cravată sale grafice de aspiraţie, de design de calculator, cu Facultatea de Matematică şi kolledzhanina afişează în comunitatea academică, negociază cu un om de stiinta specifice, astfel încât el a supravegheat de student. Interesul copiilor şi pură este neaşteptată şi convingătoare, chiar şi pentru oamenii de stiinta venerabilul. Dar ele pot găsi un pic de timp, ocazional, pentru ghid foarte generală, pentru o cooperare ştiinţific permanent cu copilul au fost elevi - absolventi acelaşi entuziast al aceluiaşi colegiu. Cu un astfel de sprijin, impulsurile creative pentru copii - chiar pe fondul unei slabe date secrete iniţială - reacţie este fantastic.

In "Colegiul Academic, de exemplu, a predat un curs de ... invenţie, şi l-au dus Vladimir Sukhanov, inventatorul prezent cu o invenţie brevetată. Şi chiar ei au fost inventatorii aici: absolvent Vladimir Blokhin a fost destul de un brevet de invenţie pentru adulţi făcute de el în clasa a 10!

Foarte curând entuziasmul copiilor a trecut dincolo de limitele de interese intelectuale: colegiului apărut pictori şi poeţi, absolvenţii săi au început să sosească în şcoală de teatru, visul kinolitsey de VGIK.

În 1997, adică după 5 ani de munca, cele mai bune rezultate au fost după cum urmează: odinnadtsatiklassnik Michael Vanyunin a avut locul 1 la Olimpiada Toate Soros in 1997, in fizica. Colegiul echipe internaţionale de testare la o olimpiada de rating "inteligente" Maratonul "în Bulgaria a durat 2 locul II. 97-ani Absolvent Irina Storcheus a câştigat concursul pentru adulti UNESCO Artisti "Toleranta - de zi cu zi."

Liderii programului guvernului american "Freedom Support Act" colegiu de selectat printre cele mai bune 30 din top 100 ruşi, selectate de către Ministerul pentru schimb de studenţi internaţionali.
Toţi profesorii program primesc bonusuri de până la acordarea Soros. Un concept pedagogic în 1994, a primit un grant din partea Fundaţiei Soros pentru o Societate Deschisă. În 1993, 1995 1996, Colegiul a primit titlul de "Scoala Anului" şi a devenit membru al Şcolilor Asociate UNESCO de proiect. S-ar părea că recunoaşterea oficială completă în Rusia şi în străinătate. Dar nu.

- Îl am aici o dată plantate, am spus: Ei bine, să-mi explice ce experimentul dvs.! - Exclamă Galiakhmetov Ildar. - Să degetele îndoiţi: Codul de copii cu ştiinţa? Am o de două treimi din şcoli cu ea decât sunteţi conectat. Având în vedere caracteristicile individuale ale copiilor care dezvăluie abilităţile lor şi să ducă la motivatia mai mare? Şi veţi spune-miKazan şi şcolile care nu fac! Ai face mai multe asta? Există o şcoală că un procent mai mare randament. Care este unicitatea ta, atunci nu pot să înţeleg! Chiar şi cele două degete, nu îndoiţi!

Marat Latfullin, şef adjunct al Educaţiei, a adăugat:

- Copiii nu există nici o educaţie reală. El a luat copii talentaţi, genetica a lucrat acolo. Şi dreapta au fost toate talentele. Si apoi, un talent şi o altă toate zerouri.

- Dar nu ia copiilor talentaţi. El le face atat de talentat! - Sa apărat director al copiilor. - Colegiul în forma în care este creat, este indiferent de ceea ce funcţionează fel. Şi nu este doar câştigătorilor competiţiilor vin aici. Aproximativ jumătate din cei care vin aici - Gopnik, sau baieti cu această ideologie. Comunica cu profesorii de la facultate destul de inovatoare, şi îi modificate. Astăzi este alte persoane.

O universitate mici libertinii

Un băiat cu o chitară, jucând la intrarea de melodii ei - în cazul în care nu ia departe de acolo de azi, este una şi o jumătate de an începe pounding. Acest lucru nu este neapărat fără adăpost, sunt copii de parinti care sunt mereu ocupat. Ar trebui să existe un loc unde s-ar fi iubit. Deoarece acestea nu sunt fără speranţă, în cazul în care ceva de genul ei. Pentru acest thread trage nimic. Dar acum, uneori, este nevoie de un an şi jumătate, şi într-un timp foarte lung, nu pot fi obligaţi să se ocupe cu obiecte neiubit şi sugrume cele două. apatie sa indure pur şi simplu, bucurându-se deja faptul că el vine la şcoală. Şi să se retragă ură sindrom pentru scoala, puse tripleaza pacient de stimulare. Nu face buchereală, şi dus, târât într-o viaţă pozitivă. Pentru a face acest lucru, nu există drumetii, scris poezie, ziare, inventând, expediţii arheologice, matematica, cântând ... Explozii în cele din urmă. Există o viaţă viguroasă, care va face ocupa de caz mai bine decât orice deuces. Si cand un copil vine la şcoală ca o casă, pe un subiect preferat, el se misca cu viteza ametitoare. Dar timpul a copiilor nu este infinit, şi posibilitatea de a copilului nu este nelimitată. Şi rădăcina tuturor relelor. Vine - verificarea şi se pare că majoritatea subiecţilor au avut un lucru foarte rău. Foarte rău! Şi putem regulă din nou în unitatea afară în stradă. Dar este clar că în astfel de cazuri privind normele oficiale - nu poate fi doar un om. La urma urmei, la clasa de 11 copii vor înţelege că certificatul de nevoie. Aveţi deja o experienţă de muncă intelectuală intensă, şi aproximativ un sfert din şcoală începe relua extern treiari lor.

I. Galiakhmetov:
- Dar eu nu pot tolera, ştii, eu nu pot privi cu calm ca un copil şcoală în sânge bate în favoarea a patru pentru a câştiga, şi alte patru pentru el aceasta vopsea doar!

Toate la diferite niveluri

Şi dacă ai veni controale inopinate sau delegaţie străină, oaspeţii vor vedea că jumătate din copiii în clasă nu: ei stau în hol în călcîi şi joacă chitara. Unele dintre ele sunt încă achiziţie folosit la facultate, cineva deja le-a - de cercetare sau proiect de creatie.
... Cu Gosha Avdoshin Pavel nu ştiu ce să fac. Toţi copiii ocupat cu ceva, el a pierdut singur suflet. El a început să mă întreb: ar putea, de eroare, iar copilul ar fi mai bine la scoala regulat? Dar un profesor la KSU Emilia Anvarovna Taysina singurul că băiatul a fost întrebări, se întreba: "Ce eşti tu, ceea ce-o şcoală normală!" El este un filozof, el este absolut un viraj filosofice ale minţii! " În clasa a 10-a scris un proiect de cercetare reală "Studiu de Superman a lui Nietzsche şi voinţa de a" putere, şi cu acest început. Inutil să spun, că astăzi a absolvit de la universitate şi studii postuniversitare în Filosofie?

Pentru că copilul a învăţat cu adevărat în colegiu şi a crezut că a fost prima şi a doua şi a treia. Nu a fost un dezastru (deşi nu în toate a fost încă stabilit), şi spaţiu cu structură complexă, cu multe grade de libertate.De exemplu, programul pe principiul de predare paralel cu diferite niveluri de complexitate şi de specializare:

- Mecanism foarte important pentru reglementarea sarcina: copilul, de exemplu, nu-i place matematica. Acest subiect este la ora 10 dimineaţa are loc simultan în trei profesori de la trei niveluri diferite: şcoală, colegiu şi Jocurile Olimpice. Copilul alege, şi poate trece de la clasă la clasă, şi poate merge în ambele, pentru a înţelege în cazul în care înălţimea sa. Şi dacă el alege, el nu este atât de nu-i place matematica, un pic mai mici. Si daca copilul nu merge la matematica? Nu a fost un ... Aceasta a însemnat că sa contract cu profesorul despre modul în care el ar lua.

I. Galiakhmetov:
- Ori de câte ori văd că 60 la sută de lecţii nu trece, iar copiii stau şi joacă chitara şi aceasta se numeşte un mediu unic de creaţie, şi lecţii - mobil, am înţeles că aceasta este educaţia blasfemie.

- Dacă a existat doar haos, cum se spune în cadrul Departamentului Educaţie, prin urmare, nu a mers la câştigătorii raionale, municipale, naţionale şi chiar Soros Olimpiada, autorii cercetării. Şi oameni chiar bun! - Obiectez baieti. - Aici aceeaşi situaţie foarte greu fără constrângere, în care omul treptat selectează şi înţelege ceea ce are nevoie, şi un climat care oamenii nu pot obţine purtat de val.

- Colegiul a fost foarte bun. Poate chiar prea - reaminteşte un absolvent Airat Buick Bulatov, un student al departamentului de jurnalism la KSU. - A fost o supapă de siguranţă. Ostrov în mare gri.

- Suntem aici pur şi simplu a trăit, şi la sfârşit de săptămână, şi de sărbători, - spune Alexander Maslov a absolvit în anul 2000, un student la KSU. - Şi atunci de lungă şedere târziu, ar putea apela părinţii mei şi de şedere de noapte, s-au canapele si paturi, alimente profesorilor fierte. Avem toate au avut o casa aici, pentru mulţi, chiar şi - Casa de Number One.

- Aici s-au tot lui. Am ştiut reciproc şi toate absolventi, de asemenea - au fost aici. Şi îngrijiţi unul despre celalalt. Este profesorii mers. Svetlana Klochkova, profesor de biologie, ar putea rula cu uşurinţă în stradă şi "Deal cu" amicii, scoate din kolledzhanina lor mâini. Dacă o persoană pe stradă este, cei mai mulţi oameni vor trece, dar se potriveste, pulsul, provocând o ambulanta. Şi orice kolledzhanin să facă acest lucru, pentru că el kolledzhanin. El crede ca întotdeauna, fac şi spun cum ar trebui. Aici Airat Buick Bulatov vine cu mladsheklassnikami practicarea jurnalismului. Deci, le-a hrănit primul ...

- Pavel a fost întotdeauna capabil să ajute. Am venit foame şi de frig, el întotdeauna a început să bea ceai, am trimis, de asemenea, o bucată de pâine. El a dat bani - se credea că acest împrumut, dar niciodată nu aş aminti, dar am avut nimic de dat. Şi acum, mulţi l-au o gramada de bani. Eu, unul, două mii ... El a avut şapte dimineaţa să vină la facultate, şi la miezul nopţii, era încă acolo. În opinia mea, el a dormit timp de două sau trei ore. Apoi, el a început să urmărească, iar el era bolnav şi situată în spitale, şi de a proteja încă colegiu. Şi colegiu s-au schimbat, el a pierdut puterea. Oamenii din concediu. Acum este doar un bun Liceul cu sesiuni în profunzime.

- Principalul lucru pentru ceea ce ne-am dus acolo - a fost un Shmakov.

- Pavel a fost tija. El a fost scos - şi nimic altceva. Pereţii sunt, suntem de învăţare, profesorii de lucru. Dar există Shmakov, şi a murit colegiu.

Emilia Anvarovna Taysina cu durere si sensibilitate reaminteşte asocierea lui lungi cu Colegiul:
- Imi pare rau pentru aceste vremuri. Copiii au fost excelente. Ei au fost deschise, au avut încredere pentru adulţi. Deci, de vânătoare pentru cunoştinţele pe care am avut cu ei, avea sens şi perspectivă. Ei au fost foarte prietenos cu ele, foarte curat şi responsabil. Poate pentru că acolo nu a fost disciplina extrem de sever, a fost oameni liberi universitate. Aceasta mica republica, Comunei din Paris. Au fost disconfort interminabile, tulburări, dar copiii erau la fel de vrabie printre colapsului - a trebuit să le vezi pe pervazul ferestrei de ore serios vorbit despre lumi ...nu a primit o lecţie grele în viaţă: în loc de a ajuta pentru a corecta deficienţele de creştere, guvernul a nimici Colegiul de placa de beton. Doar o rusine, ca daca nu erau oameni, dar gandacii de bucatarie.

... Şi cu zece Andryusha Dmitrieva din satul Nou Vysokogorsky Spaţiul Shmakov Pavel a început visul de a şcoala-internat pentru copii talentaţi rurale. În şcoala lui băiatul a sărit peste două clase, a fost un exemplu viu de genialitate extreme. Andrew a luat în colegiu, în ciuda vârstei ei, o dată în clasa 8. În unsprezece ani (!), El a primit o diplomă de gradul I în cadrul conferinţei ştiinţifice Toată Rusia a tinerilor cercetători "Pas în viitor", a avut loc sub auspiciile Consiliului Europei.

În colegiu, în fiecare an, studiază circa 15 de persoane de la distanţă. Ei au de călătorie, sau petrece noaptea cu rudele sau în camere închiriate ... Dar aici primarul din Kazan a fost până la moarte: nu îmbarcare! Un Shmakov nu te calmezi. Din aceasta şi a plecat ...

Complicitate cu un profesor sau un contract cu copilul?

Începe testarea.
I. Galiakhmetov:
- Conform test complet am solicitat să ia în considerare responsabilitatea administrativă Shmakov. Lasă-l să răspundă în fine, pentru tot ceea ce am făcut!

- Ce este de până la el? - Am încercat să înţeleagă.

- Un copil a fost convins că, ca urmare a unei înţelegeri secrete cu profesorul poate obţine o evaluare de la care o doresc mult. Nu lucra la nopţi pentru a preda, pentru a dovedi - puteţi fi de acord, şi de toate! Acest fapt nu este pic de viaţă, că nu este infirm soarta? El a cauzat daune morale la copii este mai rău decât în cazul în care el le-a mutilat fizic. Aceeasi fata puţin în două reviste, şi într-o ea a avut pe computer 3, şi într-un alt - 5? Şi, desigur, în certificatul final este de cinci? Este ca şi cum credeţi, nu frauda?

- Si daca copiii sunt la facultate nu merg în clasa un calculator, ca de obicei? Şi într-o clasă cu un nivel crescut de ea a fost trei, dar ca de obicei - cinci? Copilul a încercat mâna.

- Cand un copil de 3, 3, 3, 4, şi timp de şase luni - 4 sau chiar un an - 5? Aceasta este ceva de unde?

- Dar dacă el a făcut un loc de muncă genial şi a câştigat de conferinţe - de ce nu l-au pus patru sau cinci din cele şase luni sau un an?

- Ei bine, dacă el a vrut un sistem de evaluare diferite, aş spune. De ce el nu a lua it?

- Dar de certificare intermediare - o sfera de competenţă a şcolii.

- Un final - nu!

- Dar copiii din clasa a 11 clase relua rău în 9, clasa 10. De ce nu le priva de acest drept? Freestyle nu poate relua, dar restul, acest lucru nu este interzisă.

- Să presupunem că se dovedesc? În cazul în care reia de înregistrări?

... Nu stiu de un astfel de document, care ar fi înregistrate, faptul că clasele rău nu poate fi relet. Şi că, pentru fiecare relua nevoie de un protocol special. Dar eu ştiu că toate documentele - şi hârtie şi electronice - calculatoare cu mult timp în urmă retrase din partea directorului ruşine. În cazul în care se va dovedi aceasta? În mod corect şi dacă să ceară ca documentele persoanei în avans de eliminare?

- Da, ele au chiar o sumă de cunoştinţe de bază ale copiilor, nu da! Conform rezultatelor de testare nostru de "Colegiul Academic - pe 80 genul de loc! - Continuă Galiakhmetov Ildar. - Şi dacă el ne-a dat 62 la sută de calitate, mi-ar fi tolerat. Dar dă, 48-52!

... De îndată ce a inceput testarea profesorilor colegiu imediat a început să scrie modificările lor. Dar nimeni nu ar fi niciodată ignorate.

- De exemplu, în biologie, avem doua programe: unul începe în clasa a 10 cu celule, cealaltă la 10 din aceeaşi clasă - cu evolutia. Acesta este un program complet diferit - a spus fostul colegiu profesorul Natalia Slepova. - Şi un copil care este în clasa a 10 studierea celulelor, nu poate şti evolutia, deoarece va fi în 11-m. Şi o zecime, înrolat pentru al doilea program, nu răspunde la întrebările pe cuşcă. Şi ei au un sistem de testare - un singur program. Şi acest lucru este cel!

Cum se spune, indiferent de modul în care oamenii vot este importantă, în funcţie de ...
Pentru ce altceva ar trebui sa fie responsabil?
şi profanării de educaţie.

"Realizarea a fost 89.9 la sută (din certificatul de Ministerul RT). Este suficient?
Dar în 2000, de exemplu, de 57 de absolvenţi de facultate 17 - medalii. Nu este aceasta o dovadă că educaţia copiilor primi în continuare? Medalia nu este atât de uşor să obţii. Ştim cât de greu a verifica în medalie iniţiale a Comisiei şi a Ministerului de examen răspunsuri candidaţi pentru o medalie.

Imposibilitatea de a adera la programul şi neglijenţa evaluare curentă.
Clase de la Colegiul erau pe sistemul de învăţământ superior: prelegeri teste de perechi, de două ori pe an - sesiune.

"Evaluări nakoplyaemost Mala, profesori individuale, pentru o jumătate de an nu a pus jos conta, nu scrie despre trecerea de materiale educaţionale Există cazuri expoziţional clasele finale în lipsa de curent, etc. Nu există practic nici o monitorizare a curriculum-ului mai multe permise. Stabileşte clasele curente şi finale.

Pentru ca in colegiu multe munca elevilor, educaţie între egali şi vârstele au fost parte a conceptului: "Din cele 35 de angajaţi 7 au fost studenţi."

I. Galiakhmetov:
- Acest om pretinde a lucra cu copiii supradotaţi şi învaţă-le - studenti! Eu nu pot sta să se uite la ea. Deşi, dacă numai pentru că-mi cere procurorilor. Piata Pedagogică completă, muncitori calificaţi nu pot găsi de lucru!

... Dar băieţii au lucrat la 10 persoane, la o rată unică de Pioneer mai vechi, care nu au nevoie de pregătire a cadrelor didactice superioare.
Chiar sa ofere să răspundă pentru faptul că "mulţi oameni de ştiinţă proeminenţi, de la Universitatea au fost forţaţi să se oprească de predare." I. Galiakhmetov-vă că: "Toţi cei profesori care au fugit din Shmakov, du-te imediat acolo."
- Noi nu fugi, că cererea fără sens? - A declarat profesorul Taysina EA. - Multe continua să predea. Restul au plecat, pentru că atât de mult colegiu persecutaţi, că munca a devenit de nesuportat. A ajuns la punctul în care am avut de a prelegere pe strada. Este o întrerupere completă a muncii, precum şi de vina pentru acest lucru a fost tocmai de administrare a oraşului!
Aşa cum am fost condus în vigoare, şi cei care, să asa?

I. Galiakhmetov:
- Oh, te rog să ne spuneţi ce inovare: pentru a permite unui copil să se angajeze în doar pentru că îi place! Oh, cum am fost un om fericit, chiar şi numai pentru a merge la aceste reuniuni, care îmi place, semna doar acele documente care îmi place! Dar pentru un motiv în viaţa mea trebuie sa faci este ceea ce trebuie să. Şi eu sunt recunoscător pentru şcoala mea yudinskoy din cauza mea ciocanul violent chimie si engleza, deoarece acestea sunt, crede-mă în locul bun în viaţă.

- Ştii că volumul de programe şcolare pentru cei 20-30 de ani sa dublat sau triplat. Copiii au o alegere: fie se îmbolnăvesc de la suprasarcină, sau exfoliere. Ceea ce fac. Şi apoi, de ce ai da multumesc pentru violenţă, atunci când există sute de moduri de interes aceste lucruri fără el? Nu credeţi că, fără violenţă, ai putea invata mult mai mult şi, de fapt, ar fi fost o persoană mult mai fericită? Şi ce crezi că, dacă o dată folosit violenţă, precum şi toţi ceilalţi copii de astăzi trebuie să fie predate de către violenţă?

Ponomarev, seful adjunct al educaţiei din Kazan:
- Dar ce, pentru Shmakova standardelor de stat pentru a anula?
- Scuză-mă, ce standarde? Ei nu au nici o avut!
- Acestea sunt nimeni nu a fost încă anulată! Ei întotdeauna au fost!
Şi, a închide conversaţia, Tatiana, dădu din umeri:
- Copii Ponavnushal că sunt - unica si de neuitat!
Spune, asta este ceea ce a venit!
- Credeţi că acest lucru este rau?
- Credeţi că acest lucru este bun!

Şi aceste două fraze lider de învăţământ un oraş mare, care arată că trecutul ei, înzestrat cu puterea de a decide soarta şcolilor intreaga, a luat întreaga literatură pedagogice moderne, toate adevărurile elementare de pedagogie umane, dar în acelaşi timp şi l toate cele mai recente periodice pedagogicecoincide cu cronica nu a avut loc aprobarea standardelor educaţionale, atât de clar a explicat esenta a ceea ce se întâmplă, că a fost doar mai mult pentru a vorbi despre asta.

***
Dar de ce am încercat chiar şi la şcoală, crezând că victoria de la Jocurile Olimpice şi medalii de aur? Dar poate că nu mai este necesar să ia în considerare numărul de copii nebroshennyh destine neslomannyh?

o dată cu tristeţe celebru pentru grupurile sale penale, care au fost elaborate aproape toate adolescenti, si chiar mladsheklassniki tribut plătit pentru a le Kazan. OPGeshniki - această expresie este adevărat în Kazan, şi acum: oraşul este împărţit în zone între grupuri criminale organizate. Şi surprinzător, că pe un astfel de fond de colegiu, unde au vrut şi a ştiut cum să ajute adolescenti cu probleme, o condamnăm pentru asta.

- Da, până când nu au de a suporta, - spune Ildar Galiakhmetov. - Le-am dat cuvântul că vor primi certificate.

Unul ar putea crede că Departamentul de Educaţie de lucru astfel de oameni naivi care nu au auzit niciodată de boala principale de şcoli tradiţionale - două scris, trei în minte. Ca şi în cazul ei nu ştiu lucru evident că fiecare profesor pune apel perdanţi neîncasate, trio-ul fictive - doar de slăbiciune, de incapacitatea de a învăţa, incapacitatea sa de a face faţă cu indiferenţă totală a acestora la tot. Cât de multe milioane de aceste estimări umflate pune - mintea depaseste capacitatea de intelegere. Numai aceia la care au fost plasate, ele nu ajuta: "mort", nici un interes

ABONAȚI-VĂ
Marţi, 05 august 2008 9:14
Vizualizări: 2513

Citiţi de asemenea

Haideți să ne amintim programa școlară, să zicem, de literatură. Și să începem, de exemplu, cu clasicii. Ce studiem la ș...
189
La Detail Garage oferim o gamă completă de servicii de detailing auto, pentru ca mașina dvs. să arate mereu ca nouă și s...
284
Deși toamna este în plină desfășurare, la XOstudio FLOWERS am început deja să ne pregătim pentru magia sărbătorilor de i...
419
Astăzi dorim să vă prezentăm o băutură naturală de casă, care este excelentă pentru organismul dumneavoastră. Dacă beți ...
467