Erori în educaţie a copiilor
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Nici unul dintre noi, fără educaţie specială şi de formare, se angajează să construiască podul, scoateţi apendicita sau piloteze un avion, dar din anumite motive, se consideră experţi în creşterea copilului. Şi, în special mame bune, taţi, bunici şi cluburi mamă instructor ştiu ce să fac cu copilul în primul an de viaţă. Destul de puţini părinţi şi moaşe spirituale absolut convins dacă, de exemplu, că gimnastica dinamic, yoga pentru copii, pronyrivanie, înot şi înot de iarnă da copiilor o sănătate bună şi o minte stralucita. Dar este avizul de oameni care nu sunt bine imagina ce se întâmplă cu copilul este într-adevăr. Pentru a înţelege ce se întâmplă, noi trebuie să vorbim mai intai despre originea şi sensul de stres pentru dezvoltare a nou-născutului şi a copilului.Impactul stresului asupra dezvoltării sistemului nervos al copilului.
Astazi este cunoscut faptul că dezvoltarea psihologică şi fiziologice şi comportamentul copilului primii trei ani de viaţă este predeterminată genetic. Acest lucru se datorează dezvoltarea intensivă a creierului în această perioadă, care subliniază primul an de viata. Ştim, de asemenea faptul că comportamentul de la mama la această vârstă un copil este, de asemenea, reflectată în programul său genetic, şi trebuie să fie în conformitate cu dezvoltarea copilului. Prin acest criteriu, comportamentul matern şi comportamentul altora pot fi împărţite în "aşteptat" (adică, în conformitate cu genetic) şi "paradoxale" (genetice programul inadecvat).
Interfera cu dezvoltarea copilului poate fi stresantă, care este acum privit ca un factor care influenţează punerea în aplicare a programului genetic al organismului în curs de dezvoltare. Pentru un copil de stres va fi nici o discrepanţă între genetic specificate şi situaţia reală. Astfel, comportamentul paradoxal al părinţilor în ceea ce priveşte copilul este stresant. Să luăm acum impactul stresului asupra dezvoltării creierului şi sugari mentale.
Stresul reacţie are loc la nivelul sistemelor nervos si endocrin, să-l pună într-un conţinut ridicat de sange extrem de hormoni de stres.
nivelurile maxime ale acestor hormoni interfera cu procesul de dezvoltare a diferitelor organe şi sisteme, şi-l reţină. În acest sens, sistemul nervos este de o importanţă deosebită. Copilul creierului în creştere de până la trei ani, iar acest lucru înseamnă că experimentat în această perioadă a vieţii de stres duce la înapoiere şi, ulterior, o breşă în dezvoltarea sa. Potrivit cercetării efectuate şi descrise Naumenko, EV şi la alţi autori "chiar un efect relativ slab, nu provoacă daune morfologice vizibile poate duce la încălcări de lungă durată şi repetate, uneori," în dezvoltarea şi endocrine sistemul nervos. Consecinţă a acestor afecţiuni sunt tulburările de diferite tipuri de comportament, emotionale si mentale, tulburări psiho.
Un alt cercetător Derner G., pe baza observaţiilor clinice şi experimentale a ajuns la concluzia că hormonii de stres, care acţionează în câteva săptămâni înainte de naştere, în timpul naşterii şi în timpul primului an de viaţă, să participe la formarea creierului. nivele anormale de hormoni în timpul dezvoltării sale pot juca rolul factorilor nocivi ", poate provoca fiziologice şi / sau încălcarea psihologice ale funcţiilor sale mai târziu în viaţă. Potrivit autorului, care a făcut în 1978, milioane de oameni sunt mental, emotional si fizic cu handicap sau cu handicap şi / sau mor prematur din cauza unor probleme de sănătate sau de boli legate de încălcare a procesului de dezvoltare. " O atenţie deosebită este acordată cercetător pentru un număr de factori, pe care le atribuieIsla periculoase în timpul perioadei de dezvoltare a creierului la o vârstă fragedă. Unul dintre ei este stresul, deprevatsiya psihosociale şi hipoxie sau asfixie.
Astfel, comportamentul paradoxal al părinţilor faţă de copiii lor, primul an de viaţă, care, printre altele, hrănirea artificială, gimnastica dinamic, înot, pronyrivanie, iarna inot / dousing cu apă rece, etc, este stresant şi duce la dezvoltarea deranjat sa creierul şi psihicul.
Cele mai comune greşeli în educaţie sugarilor.
Infant - acesta este un material foarte ductile şi este total dependent de cei care au grijă de ea. În ceea ce priveşte îngrijirea nou-născutului şi a copilului pentru toate măsurile pe care le sunt atât măsuri de educaţie. În această perioadă, sistemul nervos si psihicul copilului dezvoltat special intensiv. De la dezvoltarea cu succes a acestora sau nereuşite depinde de această bază, care determină calitatea unui om crescut de la boli la poziţia de viaţă, şi înclinaţiile profesionale. Variante de rezultatul final, există multe. Folosind aceste sau alte metode sau tehnici pot fi un acrobat, un scafandru, un sclav, flagellant, geniu, creator, inventator, etc Mai mult, putem genera cât mai complet umane, identitatea samodostatochnuyu liber şi zombied crea un olog psihicului.
Părinţii ar trebui să reflecte în mod serios cu privire la metodele prin care acestea intenţionează să le folosească în educarea copilului. Deoarece a copilului, mai devreme sau mai târziu cresc adulţi, şi postareyut părinţi. Lipsa de încredere în copil ani nu afectează durata de viaţă a oamenilor din jurul lui, şi lipsa de încredere în astfel de soţul ei şi tatăl de familie poate duce la situaţia dificilă a unor oameni care depind de el, inclusiv părinţii în vârstă.
Convenţional, greşelile cele mai comune de azi pot fi împărţite în trei grupuri, în funcţie de consecinţele pe care le conduc. Aici este lista lor, cu scurte explicaţii.
: 1. Distrugerea de contact cu mama sa, sentimente de securitate şi încredere în sine, dificultăţi de adaptare socială, comportamentul antisocial. Aceste efecte rezultat:
- Lipsa de alăptare, cu excepţia faptului că aceasta duce la tulburări diferite, cele mai importante care sunt defecte de dezvoltare a sistemelor imunitar si nervos. Numai laptele matern conţine celule de viaţă şi de neurohormoni care sunt implicate în formarea sistemului nervos al copilului. Prin urmare, în absenţa unor alăptează, vom obţine o creatura calitativ diferite, sistemul nervos este format prin alte legi decât ar trebui să fie format în norma unei persoane. În ţările occidentale, este strict interzisa pentru a face publicitate, şi să vândă public Laptele mamei Surogat. Ele sunt prescrise pentru femeile de prescripţie numai în cazul în care alimentaţia cu biberonul - singurul mod posibil;
- Lipsa de co-dormit cu mama ei;
- Limitarea expunerii la mâini, în plus, influenteaza formarea de interes cognitiv. Dorinţa omului de cercetare şi de înţelegere a relaţiei dintre lucruri şi fenomene reprimate
Mai ales - utilizarea greşită de scutece la un moment în care mama decide să nu "invata un copil la mâini." De obicei, copiii, înainte de a face propriile lor trucuri mici, plânge mama mea şi apelul pentru ajutor. Acesta este un alt motiv de a lua copilul în braţe şi să vorbesc cu el. În afară de a purta scutece duce la o perturbare de control al urinare şi dezvoltarea de enurezis, infertilitate băieţi şi fete deopotrivă.
2. Încălcarea percepţia spaţiului, formarea de tulburări mintale asociate cu această teamă (de spatii inchise sau deschise, teama de inaltimi si poduri, sau, dimpotrivă, dorinţa de sprygpiuliţă cu înălţime). Aceste efecte rezultat:
- Un abandon complet de scutece. Copilului înainte de naştere este într-o strânsă col uterin. Dupa nastere, nou volum spaţiale, în care acesta cade, îl provoacă disconfort şi chiar teama. Scutece în primele zile de viaţă poate deveni obişnuiţi să nou spatiu;
- Early plimbari, adică plimbări în prima lună de viaţă deschise inainte de aparitia copilului este chiar mai mare intindere. Prin urmare, în prima lună de viaţă este mai bine să stau acasă şi prima pentru a obţine utilizate pentru spaţiul din cameră;
- Gimnastica dinamic, se rostogolea se clatina aproape Baby numeroase, relaxare şi lovituri de stat. rezultate durabile unor astfel de studii este lipsa de teama de înălţimi şi care se încadrează, dorinţa de a sări jos de la o înălţime mare. Printre copii, care s-au angajat într-o gimnastică dinamică, un procent ridicat de leziuni şi decese ca urmare a sar de la balcoane si ferestre din cladiri de apartamente. În plus, sarcina excesivă asupra sistemului musculo-scheletic duce la îngroşarea ligamentele si tendoanele articulaţiilor, ceea ce duce la limitarea mobilităţii acestora, pierde flexibilitatea coloanei vertebrale şi a devenit sedentari rupt orientarea spaţială. În antichitate, folosindu-se clatina doar copii de până la cultivarea neînfricat high-sârmă, care ar putea merge tightrope la mare altitudine şi nu au fost frică să fie rupt.
3. represiune de stat de zombi acte, nesănătoase neatent indiferenţă faţă de sentimentele şi acţiunile celorlalţi, care fac psihologie sclavi şi complexele diferite, tendinte sadomasochistic. Aceste efecte rezultat:
- Iarna de înot şi dousing cu apă rece. În plus, înot de iarnă duce la o perturbare a sistemelor endocrin şi cardiovasculare, schimbarea atitudinilor la durere şi conduce la o lipsă de simţ de pericol;
- Pronyrivanie şi sugari înot pune copilul într-o situaţie în care el nu poate rezista acţiunilor de un adult şi, în cazul în pragul dintre viaţă şi moarte. Această situaţie este de foarte multe ori se incheie cu o sverhstressom copil, o depresie profundă.
Să ne uităm la situaţia din perspectiva copilului pronyrivaniya. El a venit la noile condiţii de existenţă a lumii, unde a fost pe deplin protejate, cu condiţia ca toate vitale şi în condiţii de siguranţă din toate probleme. Garant al protecţiei a fost mama lui. Nevoia de protecţie rămâne un copil pe parcursul perioadei de dezvoltare a creierului (3 ani), adică simte ca creatura complet neajutorat care au nevoie de tutelă. Şi apoi mama a dat-o altcuiva matusa (sau chiar mai bine face-o eu), care începe căldura, sunt la un pas între viaţă şi moarte. Copil nu poate înţelege ideile tale despre dezvoltarea şi îmbunătăţirea. El ştie numai că viaţa lui este în pericol de moarte. În plus, acest pericol se manifestă în mod regulat şi are la scară universală, pentru că mama nu l-ar putea proteja. Acelaşi lucru este valabil şi pentru întărirea situaţiei.
Pentru a înţelege mai bine copilul imagina el însuşi într-o situaţie similară. Aveţi succes trăit în palat, unde toate dorintele îndeplinite. Si apoi, o zi sunteti invitati la coasta şi a început să se scufunde. După cum veţi simţi din respiraţie şi sufocare? Nu este o situaţie foarte neplăcută. Când vă aflaţi pe mal, demnitatea regala va fi complet distruse, şi veţi fi un spectacol destul de patetic. Chiar şi creierul tău va suferi format, ce vorbesc apoi despre copilul de apărare?
Dar în afară de pronyrivanie are un alt aspect neplacut fiziologice. pasajele nazale nou-nascutilor sunt înguste şi scurte, care le permite să respire cu uşurinţă. Cu acest sânge la copii primele luni de viaţă este susţinută de înălţimeo parte a conţinutului de dioxid de carbon. Acest mecanism ajută la adaptarea copilului moale la noile condiţii (in utero de sange venos fetale, şi anume conţinutul de oxigen în aceasta a redus). dezvoltarea normală a creierului are loc într-un un copil de oxigen câteva scăzute în sânge. Atunci când nivelul de oxigen pronyrivanii necesare pentru dezvoltarea creierului, este redusă în mod substanţial şi nu există asfixie. Astfel, pronyrivanie suportă două factorilor nocivi - asfixiere si de stres.
Printre sugari, scafandri de mare procent foarte spontane a mortalităţii infantile (moartea de la stop cardiac), pneumonie de aspiraţie, tulburări gastro-intestinale.
Părinţii, amintiţi-vă! Fiecare acţiune în legătură cu copilul primul an de viaţă nu ar trebui să fie violent, chiar de la intentii bune. Baby, nu pot opri actiunile tale, fie în fizică sau în termeni juridici.
vedrussa.org.ua