Etapele de înregistrare juridică a ecovillage «Arca» ca o aşezare
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Prefaţă
Ecovillage Arca este situat în zona regiunii Kaluga Maloyaroslavetsky. Opt ani au trecut de atunci, ca un puţini oameni s-au născut intenţia general al organizaţiei sale, şi şapte ani, deoarece, atât pe teren aterizat "cort-aterizare" şi a început construirea primei case.
În prezent, Arca - este de aproximativ 70 de case individuale, o comună casa mare in centru, cabluri electrice, ateliere de lucru, fabrica de cherestea, mai multe piese de artă publice. Ark - o şcoală primară pentru copii şi o varietate de clase cu ei, vacanţe generală, ateliere de lucru, grădinile, serele şi, desigur, albinele ...
Este dificil de a trăi în ecovillage? Nu este atât de uşor, desigur. În câmp deschis, unde am ajuns, toate întrebările trebuie să se rezolve, crearea "de la zero" pe cont propriu şi fondurile lor, şi de infrastructură, şi a cerut de producţie şi de societate. Întrebări de masă, şi trebuie să caute soluţii pentru ele însele, luând pe deplin responsabilitatea pentru viaţa lor şi viaţa de cei dragi lor. Într-un mediu unde totul depinde de tine şi de eşecul nu poate fi atribuită unchiul "sau" sistem ".
Dar ne place! Şi viaţa într-un alt nu mai este posibilă. Fără a lor terestră cu grădină şi în grădină, fără aer curat, apa de izvor gratuit, nu pasari cantatoare si linistea din jur. Fără un spaţiu prietenos şi paşnică, în care unul vrea să trăiască şi să ridice de copiii lor.
În plus, ecovillage idei şi bunuri de familie, suntem obligaţi, nu numai viitorul lor, dar viitorul multe, dacă nu întreaga planetei noastre cu tine. Există o altă cale? În schimb oameni la o viaţă sănătoasă şi rezonabilă pe pământ, dintr-un consum excesiv care efectuează un impact devastator pentru recuperarea ei alte obiecte de valoare, cu excepţia caselor imens si limuzine scumpe.
Dar tendinţa este deja fericit. În toată ţara, au zeci (dacă nu chiar sute) ecovillage. Şi în timp ce procesul este într-o etapă foarte timpurie, în special necesitatea de a se ajuta reciproc prin schimbul de succes experienţele lor în rezolvarea o varietate de probleme legate de organizarea de aşezări şi de amenajare a terenului. Acesta este scopul acestui articol - pentru a partaja pozitiv experienta noastra in proiectarea ecovillage ca o aşezare.
Cu toate acestea, trebuie să adăugăm că textul a fost o descriere a sistemului de proiectare, pe care am urmat, dar nu istoria de mers pe jos în jurul nostru departamente. Ar putea fi descrisă pitoresc o mulţime de curioşi şi cazuri interesante se întâmplă cu noi în cursul acestui proces, dar se va face aceasta poveste un produs de un gen diferit şi a transformat-o într-o carte. (Aici, mulţi cititori care au avut experienţe similare pe feţele lor să apară ştiind zâmbet).
alegerea constient calea de expunere uscat, autorul descrie pur şi simplu măsurile specifice pe care ne-au făcut, statut oficial solicitarea de decontare. Dar în spatele acestor paşi - am trecut de experienţa de viaţă, un pachet de documente cu sigilii şi a obţinut în cele din urmă o soluţionare a statului. Autorul ar fi foarte fericit dacă această informaţie este de cel puţin ceva ar fi util pentru tine.
Pasul Unu: Ce este eco-decontare?
Creaţi o, bine conceput conceptul detaliate de aşezări ecologice este importantă şi etapa cea mai esenţială a întregii proceduri de organizare a acestuia. Orice altceva - locaţie, structura, forma juridică, oameni care să-l snap, va, pentru cea mai mare parte, doar o consecinţă a pus iniţial imagine. În mod ideal, de rezervă ar trebui să fie finalizată în principalele sale caracteristici, nu numai înainte de a alege forma juridică a aşezării, dar înainte de înregistrare a terenurilor.
Experienţa aratăNu că mai multe probleme vor fi stabilite şi convenite în cadrul grupului (echipa de acţiune) în faza de organizare în primul rând, mai uşor şi mai eficientă va fi o modalitate de decontare în viitor. În schimb, momente nerezolvate sau pierdute tind să transforme într-o mine "întârziate-acţiune", care ar putea, la sfârşitul anului de timp, duce la probleme foarte grave dacă nu la dezintegrarea întreaga întreprindere.
Şi, după cum se întâmplă adesea, că oamenii declaraţiile şi înţelegerile în câţiva ani amintesc în mod diferit, aceste aranjamente trebuie să fie neapărat înregistrate pe suport de hârtie sub formă de documente specifice.
O listă mostră de întrebări care necesită un acord general:
* Esenta de decontare. De exemplu, noi, cei din "Arca" a crea decontare ecologice, constând din casele ancestrale;
* Dimensiunea aproximativă a decontărilor ulterioare. Cât de mulţi oameni (teren) se calculează;
* Proiectul de decontare: dimensiunea şi forma de parcele individuale, lăţimea de drumuri şi drumurile de acces, prezenţa (sau absenţa) din suprafaţa totală;
* Va infrastructurii de decontare: Exista orice drum (dacă da, cu unele acoperire), electricitate, gaze şi aşa mai departe;
* Localizare (aprox.) - regiune, judeţ, zonă şi distanţa faţă de oraş (sau orice special);
* Caracteristici de locatie: prezenţa unui rezervor, râuri, păduri, drumuri, distanta de la căile respiratorii centrale şi aşa mai departe;
* Va normele generale aplicabile pe întreg teritoriul localităţilor (în domeniul ecologiei, etica, relaţiile sociale). Dacă da, care sunt (cel puţin cele mai importante);
* Cum aceste norme vor fi acceptate (schimbare) în viitor, ca va monitoriza punerea în aplicare a acestora;
* Statutul de site-uri (noi - case de rudenie) situate pe teritoriul de decontare (în scopul indivizibilitatea, posibilitatea (imposibilitatea) de vânzare liberă şi aşa mai departe.)
* Cerinţe pentru persoana care are un rol în soluţionarea. Acestea includ: viteza de dezvoltare, plantarea de plante, construirea unei case, de şedere permanentă, şi aşa mai departe;
* Procedura de admitere de noi oameni din sat (foarte important!). Prezenţa (sau nu) perioadei de probă, disponibilitatea de dreptul de a participa la luarea deciziilor în timpul perioadei de probă;
* Procedura de schimbare a proprietarului terenului (astfel de cazuri vor apărea în mod inevitabil);
* Procedura de excludere a persoanelor ale căror acţiuni sunt un pericol pentru aşezările (sau lipsa acestora, proceduri);
* Decizia mecanism de luare a (a adunării generale, consiliului de administraţie şi aşa mai departe), precum şi modul în care deciziile multe voturi;
* Mecanismul de realizare a deciziilor în viaţă;
* Forma juridică a aşezărilor de mediu.
Această listă poate fi completată, dar a identificat principalele probleme.
înţelegerea noastră de ecovillage, care constă în casele ancestrale, sunt destul de prezentate în articole "juridic ecovillage design Ark" si "Cum putem trage pe pământ, pe care le recomandam cititorilor nostri, in timp ce ei se trece la etapa următoare.
Pasul doi: Alegerea calea clearance-ul
Pentru aşezările noastre de la începutul a fost ales pentru a proiecta o aşezare rurală cu zonele aflate sub ferme gospodărie privată (LPH). Aceasta forma juridică, din punctul nostru de vedere, în prezent cea mai corespunde pe deplin ecovillage fapt. De ce?
LPH sunt de două tipuri - o caracteristică de decontare (FER), precum şi pe terenurile de scop agricol (parcela pe teren). În primul caz, este posibil să se construiască o casă şi înregistrate, şi că aveam nevoie. În al doilea caz - numai să se angajeze în agricultură.
Plus, terenuriStarea chastok LPH este destinat pentru auto-produse de agricultură, dar nu ca o sursă de activitatea de antreprenoriat. Deci, păstrarea LPH nu necesită nici o suplimentare de înregistrare şi documentaţia (precum în cazul de porumb - un ţăran-agricultura). În plus, toate produsele cultivate pe excedent LPH pot fi comercializate liber.
Astfel, statutul de ferme individuale, in incinta de aşezări rurale (FER) face posibil să se construiască o casă pe site-ul, pune acest lucru în, şi să crească produc pentru nevoile proprii şi pentru vânzare. Care este cea mai în concordanţă cu ideea de a mosia familiei.
Cu toate acestea, statutul de case ancestrale, în opinia noastră, are un număr de caracteristici în plus faţă de cele oferite de statutul de LPH în Pale de decontare. Şi anume un anumit scop specific, indivizibilitatea, imposibilitatea de vânzare liberă, şi aşa mai departe. Conceptul de ecovillage ca un set de case ancestrale include, de asemenea, câteva caracteristici ce o diferenţiază de aşezări rurale existente în prezent.
La urma urmei, sat modern (cel puţin cele care se află aproape de noi) au acelaşi statut - aşezări rurale cu zonele aflate sub LPH, dar ecovillage în înţelegerea noastră nu se poate.
Aceasta înseamnă că ideea de a ecovillage implică posibilitatea de a impune cerinţe suplimentare, comparativ cu convenţionale, în zonele de impact asupra mediului, structura socială şi etică, precum şi statutul de site-uri individuale. Fără o astfel de oportunitate pentru a apela noi aşezări Ecovillage, şi terenuri - case de rudenie nu vor fi eligibile.
În ecovillages "Arca" este rezolvată această problemă, după cum urmează:
În prezent, de către adunarea generală a Arca lui NP "secţiuni incluse în teritoriul de decontare, proprietatea individuală nu este procesat. Acest lucru este făcut pentru a păstra ideea de decontare a mediului în forma în care a fost conceput (şi precizate în statut, NP "Arca") şi nu pentru a schimba statutul de case strămoşesc, şi, de asemenea (foarte important!) Comert. Toate teren (cu o suprafaţă de 121 hectare), pe care de decontare este în NP "Ark", care, de fapt, este format din moşii gazdelor. Asta este, pentru a primi o anumită formă de proprietate comună de terenuri şi responsabilitate comună pentru el.
Proprietatea de parcele individuale, în cadrul ecovillage teritoriu este determinată de tratate care sunt încheiate între NP "Arca", şi a membrilor săi - proprietarii de parcele. De mai sus sub formă de contracte în curs de desfăşurare.
Deoarece Arca NP lui "este format din proprietari de site-uri pe teritoriul localităţilor (acum 79), şi toate deciziile sunt luate la Adunarea Generală de trei sferturi din voturi, prin urmare, nu vom păstra numai ideea de aşezări ecologice, dar creează de asemenea un mecanism de actuala guvernare.
Deoarece aceste aspecte sunt abordate aici. Pot exista şi alte opţiuni pentru soluţiile lor, iar alegerea este a ta. Principalul lucru pe care au lucrat.
Pasul trei: a obţine dreptul de a terenului pentru soluţionarea în viitor
Aici există două opţiuni principale:
1. Răscumpărarea a terenurilor de la proprietarii de acţiuni, fermieri, alte persoane sau organizaţii. procedurilor de achizitie sunt bine cunoscute, şi locui pe el, noi nu va fi.
2. Noţiuni de bază un site de la stat. Aşa cum am pornit pe acest drum şi consideră că cele mai promiţătoare, apoi vorbesc despre ea în detaliu.
Potrivit legii actuale, dreptul la terenul are atât fizice, cât şi persoane juridice. Toate teren viran situat în realocarea fondurilor, informaţii privind compoziţia care este considerată deschisă. Pentru terenuri complotşi necesită o cerere la cap de administrare, care să indice amplasamentul din zona site-ului şi obiective, în care este luată. Dupa aceasta trebuie să obţină acordul de şef al administraţiei locale şi de guvern (membri de asamblare). Mai mult, după semnarea pieţei relevante, pe site-ul pune la licitaţie, iar în cazul în care termenul stabilit legal după publicarea în ziar sunt mai multi solicitanti, site-ul "jucat" între ele. Castigator al contractelor de închiriere a terenurilor, şi trei ani mai târziu, atunci când utilizarea desemnat, devine dreptul de a răscumpăra de proprietate în acest domeniu.
Această procedură ansamblu nu este atât de complicată, pentru a descrie detaliile fine nu are sens, mai ales că ele pot să difere în diferite zone şi regiuni. Pentru informaţii despre procedura în forma unei secvenţe clară a acţiunilor ar trebui să ofere funcţionarilor corespunzătoare (angajaţi Comitetului Land, Property Comitetul şi alte structuri), ale cărui atribuţii include proiectarea a documentelor în cauză. În viaţa reală, astfel că este cea mai mare parte caz, dar cu o singura conditie. Dacă sunteţi instruiţi de sus, din capul de administrare.
Până în prezent, puteri foarte extinse transferat la administraţia locală, dar şefii administraţiilor de aşezări rurale nu au nici personal, nici o finanţare pentru punerea în aplicare aceste puteri. Prin urmare, acesti maestri "de aproape toate terenurile publice sunt capul din zonele de administrare. Ei au fost cei care "repară" privind distribuţia de terenuri libere, precum şi buna lor de proiectare.
Deci, succesiunea aproximative de etape (cum a fost cu noi):
1. Crearea unui grup de acţiune (am avut opt oameni, dintre care patru au venit după ceva timp, dar în acest timp au fost altele). Pregătirea unei viziuni comune de soluţionare viitor. Scris primul document oficial - Protocolul privind intenţiile.
2. Selectaţi locaţia aproximativă a aşezărilor (regiunea Kaluga). Caută terenuri. Am sa întâmplat foarte repede - pe primul drum ne-am întâlnit cu şeful de zona de administrare care ne Maloyaroslavetsky imediat omeneşte foarte mult. Astfel, în ciuda eşecului său (motivele pentru care sunt descrise la sfârşitul acestui articol), am decis de a persevera. Şi anume, în cursul lunilor de ecovillage justificare de pregătire, informaţii colectate de pe diverse programe care pot fi realizate de decontare, a venit şi a vorbit. În cele din urmă, capul de administrare (Kvasnichko Iuri Mihailovici - cu recunoştinţă mare să menţioneze numele lui!), Am decis să meargă la o întâlnire şi a spus că terenul va oferi.
3. Caută un anumit domeniu. Şeful administraţiei judeţului a regizat şeful comitetului de teren pentru a găsi un loc adecvat de teren liber. Am fost invitat să aleagă din cele trei opţiuni (literalmente, luat în maşină cu capul de un comitet de teren şi a mers toată ziua). Am ales patru. Care este trecut pe acelaşi teren din nou cu un specialist (om de ştiinţă a solului, geolog şi geobotanists într-o singură persoană - vechiul meu prieten) si el a spus: "Nu pot ajunge acolo pe teren că un kilometru de propunere?". S-au dovedit - poate. Şi el capturat. Mulţumesc, Dima!
4. De înregistrare a entităţii juridice la locul de ecovillage organizaţiei. (Noi - în Maloyaroslavetsky zona). O muncă dificilă şi foarte importante cu privire la Carta NP. Doi ani mai târziu, ne-am corectat uşor şi re-inregistrat.
5. Scris o declaraţie adresată şefului de administrare a acordării de terenuri pentru un astfel de scop.
6. Consiliul Judeţean Deputaţilor - atribuirea terenului comisiei să pregătească documentele relevante pentru a armoniza ecovillage destinaţii de plasare.
7. Efectuarea actul de teren alegere (teren pregătit şi semnat de comitetul în domenii cheie ale cazuri, încăx, astfel cum a SES, arhitectura si asa mai departe).
8. Consiliul Judeţean Deputaţilor - Rezoluţie privind armonizarea amplasarea de aşezări şi permisiunea de proiectare şi studiu de lucrări.
Comentariu: Categorii de terenuri
Când terenuri pentru a face aşezări ecologice trebuie să ia în considerare un alt factor important în ceea ce priveşte categoriile de terenuri. Faptul că fiecare teren în ţara noastră este clasat într-o categorie special, fiecare dintre care implică anumite tipuri de utilizări permise. Problema transferului de teren de la o categorie la alta este rezolvată la nivel de subiect al federaţiei (zona) si necesita o munca destul de grave.
În ceea ce ne priveşte?
Dacă este selectat în cadrul terenului de decontare este clasificat ca teren de decontare, atunci nici o problema la toate - a proiectat site-uri, ordinea, prevede. Dar acest lucru se întâmplă foarte rar (de exemplu, terenul este foarte mare sat dispărut). Majoritatea dintre noi trebuie să se confrunte cu terenuri agricole pe care să se construiască clădiri rezidenţiale este interzisă (există unele cazuri de cod de oameni ar putea fi înregistrată pe terenul de ferme individuale şi cooperativelor, gradina, telemea, dar este mult mai excepţia decât regula).
Aceasta este o parte din suprafaţa terenurilor agricole nu are dreptul formal de a emite un contract de închiriere pentru organizarea la soluţionarea acesteia. Cum acest lucru?
Aici avem două opţiuni.
În primul caz (pe care suntem la început şi au fost) organizaţiei în cauză, având în mâinile a reglementărilor relevante ale Adunării districtul că transferul de terenuri din categoria terenurilor de decontare şi organizarea de decontare. Şi numai după ce toate lucrările vor fi gata, este un contract de leasing. Procedura este destul de logic, dar mai multe dezavantaje. Care?
- Procesul de soluţionare poate fi foarte îndelungată şi normal dreptul de a terenului în acest moment nu (pentru a ansamblului de cartier dau doar drepturi parţiale);
- Nici o activitate pe site-ul pentru a proiecta întregul său nu (şi nici nu a planta copaci, mult mai puţin pentru a construi);
- Managementul District poate fi înlocuit (aşa cum era în cazul nostru), şi se bazează pe relaţii bune cu noi, care nu este întotdeauna necesară;
În cazul aşezărilor noastre, de exemplu, în timp ce sunt angajate de înregistrare de decontare, constând nostru 121 de hectare de opt mii de acri de fermă distrus închiriate o nouă organizaţie comercială. Problema ne-am decis să aterizeze din spate (deoarece nu a fost o eroare evidentă district), dar a fost foarte neplăcut. Aşa că am decis să se mute la un alt prelucrare opţiune.
În această versiune (a doua) a persoanei în cauză va deveni imediat un proprietar de teren, şi abia după aceea începe să se schimbe categoria, precum şi de proiectare a satului. Contractul de închiriere poate fi orice activităţi agricole, cum ar fi grădinăritul, apicultura, sau pur şi simplu producţiei de produse agricole.
Dar cel mai bun din toate, în cazul în care contractul de închiriere va fi de utilizare a terenurilor pentru fermele de uz casnic privat (atâta timp cât acesta va câmp parcele) în calitate de membri al organizaţiei la care se face întreaga parcelă. Acest lucru poate fi un parteneriat non-comercial (în cazul nostru) sau orice altă formă juridică.
Şi mai departe, devenind titulari, puteţi începe să organizeze decontare. Dar este foarte de dorit ca obiectivul final - ecovillage organizarea - a fost prevăzut de la început cu administraţia, şi nu doar declarat, ci şi documentate (deciziei adunării districtul).
Pasul patru: elaborarea de decontare
r /> Pentru statutul de reglementare ar trebui să fie re-calificarea de teren pe care se află, şi de a schimba categoria, la rândul său, necesită de bază. Acestea sunt fundaţia este un proiect de planificare viitorul teritoriul localitătii, convenite de autorităţile relevante.
Zona de planificare a proiectului (sau un proiect de soluţionare a) include o defalcare pe zone de drumuri, flyovers şi alte câteva elemente, dar nu conţine informaţii despre locaţia clădirilor. Proiectul de decontare nu ar trebui să fie confundată cu planul, care conţine o informaţie mult mai ample şi mai detaliate, dar la stadiul de soluţionare nu este necesară.
Proiectul de plan este proiectat organizaţie cu o licenţă, pe baza de topografie suprafaţă în conformitate cu cerinţele clientului şi SNiPS de stat (norme şi regulamente de urbanism).
Luaţi în considerare această întrebare un pic mai mult.
Arhitecti pentru proiectul necesită:
1. Documentele care atestă dreptul clientului pe teren, sau consimţământul titularului dreptului de autor al unui proiect;
2. Cerinţele clientului pentru zona de planificare (dimensiune, formă, localizarea parcelelor individuale şi suprafaţa totală, la localizarea drumurilor şi atât de mult mai mult);
3. Snip şi standardele aprobate de către autorităţile relevante pentru localităţile rurale. Aceste norme sunt uşor accesibile şi, de regulă, arhitecti, sunt disponibile;
4. Topografie harta terenului (detaliat, cu liniile de contur şi raportat la un sistem de coordonate). Pot fi găsite în arhivele Comitetului Teren (fotografii aeriene), şi poate fi absent (ca în cazul nostru). Apoi, aveţi nevoie pentru a invita inspectorii şi să plătească pentru munca lor. Este un obicei pentru ei - un cuplu de oameni pentru câteva zile, la o suprafaţă de 100 hectare. Cu noi, în vremea lui (2002) pentru acest serviciu s-ar lua ceva în jur de 300 mii de ruble, dar am găsit o variantă de 35 de mii.
La elaborarea de decontare este nimic complicat. Acesta conţine o copie a licenţei, o duzina de foi de conţinut standard (drumuri cruce şi aşa mai departe.) Expunere de motive (elaborat cu participarea clientului), precum şi planul de efective pentru amenajarea teritoriului.
Aceasta din urmă este singura portiune consumatoare de timp a proiectului şi devine un arhitect, cel mult, o săptămână.
Cu noi pentru proiect, precum şi pentru geodezie, care a cerut nişte bani exorbitante (350 sau 400 de mii), dar am gasit un arhitect care a facut de lucru pentru 25 de mii.
Trebuie să spun că aceste povestiri (încercări de a ne face bani) apar în procesul de organizare a satului de mai multe ori, dar a avut întotdeauna opţiuni pentru a evita acest lucru. Prin urmare, costul tuturor lucrărilor pe de compensare decontare, am petrecut ceva de genul 100 de mii, în timp ce lucrările similare de stat ar fi costat un milion în două.
Acest punct necesită unele comentarii.
Comentariu: Cine plateste?
Esenta sa este faptul că organizarea de decontare - care este, în general vorbind, regiunea a statului. În teorie acest caz: cetăţenii (şi organizaţiile în care lucrează), plata impozitelor, iar porţiunea de stat a pune bani privind amenajarea teritoriului şi infrastructură. Anterior (în timpul epocii sovietice), aşa a fost. Membru decide cu privire la organizarea unei noi aşezări, apoi, tot felul de organizaţii de proiectare să-l pună în aplicare, apoi construit case multietajate, precum şi din zonele izolate de construire individuale.
Dar acum toate acordului de proiect de afaceri de oţel şi pentru munca sa necesită bani, şi considerabile. Prin urmare, organizarea de stat a decontarea devine costisitoare. Şi pentru că măsura de dezvoltare a zonelor rurale nLew nu este, apoi bani pentru organizarea de noi aşezări în bugetul acolo.
Asta explică de ce şeful districtului ne-a spus imediat că terenul va oferi, pe o singură condiţie: ca toate de proiectare, vom întreprinde. În principiu aveţi nevoie, ce faci. Am fost de acord cu aceasta, şi să facem totul sincer noi înşine. Birocraţia, turnat rutier, conduc electricitatea ... Acest lucru a fost modul nostru. Dar sunt altii care se vor vorbi mai tarziu.
Pasul Cinci: aprobarea proiectului de decontare
Odată ce proiectul pregătit de decontare, el trebuie să treacă de omologare corespunzătoare. Aici este o listă orientativă a acestora (care am fost):
* Resurse naturale Comitetul - lipsa de minerale pe teritoriul repartizat;
* Direcţia pentru protecţia, restaurarea şi utilizare a monumentelor şi a terenului de departamentul cultural şi istoric al culturii şi artei din regiune - lipsa de monumente şi situri arheologice;
* Direcţia Generală a resurselor naturale şi a zonei de Mediu - decontări de mediu de evaluare a proiectului;
* Departamentul de Arhitectura si zona urbana - aprobarea proiectului;
* Gossanepidnadzor domeniu;
* Gossanepidnadzor domeniu;
* Biroul de Inspectoratul de Stat din zona de siguranţă rutieră ATC (din cauza drumului de acces)
* Departamentul de Arhitectura si zona urbana - aprobarea locaţie şi aşezări proiectului;
* Comisia pentru suprafata teren Resurse.
Lista de aprobările necesare am fost dat în cadrul Departamentului de arhitectura si mediul urban, şi apoi completată în gestionarea de arhitectura si mediul urban. Probabil că mai corect de a sesiza direct la el. Listă numele şi autorităţile competente se pot schimba, dar acest lucru este nesemnificativ. Sensul armonizarea conceptelor şi destul de logic.
Este dificil să treacă de aprobare? Nu chiar. Mită, noi practic nu a dat nimeni, dar ele sunt deosebit de nimeni nu a cerut (acesta a fost doar o pereche de cazuri). Cu toate acestea, de fiecare dată a trebuit să explice ce eco-decontare şi casele de rudenie, de ce ar trebui să am plecat de la oraş şi aşa mai departe. Si din moment ce problema de armonizare este aproape niciodată nu sa aventurat într-o zi, apoi, după conversaţie doua sau a treia (de multe ori foarte ocupat), avem aproape întotdeauna spune: "Bravo baieti, face treabă bună!".
Trebuie să adaug că ultimele două sunt de acord se trece la rândul său, trecut şi sunt esenţiale. Acest lucru este logic: arhitectul şef al proiectului susţine de decontare, şi Comisia pentru Resurse Funciare, verificarea tuturor documentelor, dă undă verde pentru a schimba categoria de teren. În viitoarele etape de înregistrare rol cheie aceste două documente.
Pasul Şase: Pregătirea pentru Adunarea Legislativă a
Prelucrarea ulterioară este una din două direcţii.
Direcţia de primul: extinderea unei soluţionări existente. Acest lucru poate fi realizat (cum a fost ne-a explicat) numai în caz de adiacenţă directe de noi terenuri pentru terenurile din sat existente. Distanţă, chiar şi în una-metru nu este permis. Avantajul de a extinde sat existente constă în faptul că aceasta nu implică crearea de noi unităţi administrative, ceea ce face în registrul de stat, aprobarea numele şi alte complexe şi consumatoare de timp proceduri.
Noi mergem acest traseu nu a reuşit - două adiacente Ecovillage sate au fost şterse de pe lista de aşezări. Pentru a verifica acest lucru fiabil (pentru că au existat îndoieli), am făcut o cerere oficială la Comisia pentru zona de proprietate.
Directia două: creareaovogo decontare.
Paşi pentru a stabili o noua asezare rurala:
1. Conduită audieri publice în localităţile rurale pe teritoriul care creează o localitate. Un în conformitate cu procedura, care ar trebui să fie în administraţia sat sau din zonă. În esenţă, audierea publică - o culegere de localnici, care va vorbi despre planurile tale. Rezultatul audierilor publice sunt nonbinding.
Probleme care urmează să fie examinate într-o audiere publică:
* Zona de dispunere a aşezării viitor;
* Diavolul (linia roşie) de decontare viitor;
* Numele aşezării viitor.
Rezultatul audierilor publice se acordă sub formă de protocol.
2. Rezoluţia Dumei rurală pe aceleaşi probleme.
3. Decizia Adunării Districtul Deputaţilor pe aceleaşi probleme.
4. sondaj consultativ al cetăţenilor de decontare nou apărute cu privire la aprobarea numele acestuia. Procedura ar trebui să fie, de asemenea, în administrarea unei aşezări rurale sau district.
5. Desen două note explicative:
* Proiect de lege "Cu privire la formarea unei noi aşezări;
* Proiectul de rezoluţie a Adunării Legislative a "pe care denumeşte o caracteristică geografică - rural.
În această etapă, lucrările privind colectarea documentelor necesare ca se termina întreg. Întregul pachet este colectată este transmis departamentului juridic al Adunării legislative, pe care experţii după verificarea întregul pachet de documente a pregătit o întrebare pentru următoarea sesiune a reuniunii. În pregătirea pentru sesiune, am fost chemat la cinci comisii, în cazul în care deputaţii întrebări şi i-am răspuns.
Pasul şapte: Adunarea legislativă a
Este greu să ne imaginăm că Adunarea legislativă nu a fost pregătit de către Legea învăţământului de decontare. Cu toate acestea, întârzierile de timp poate fi, aşa cum a fost în cazul nostru. Se pare că niciunul dintre deputaţii nu te superi, dar toată lumea vrea să vadă mai îndeaproape situaţia, să înţeleagă ce este acest fenomen - Eco-decontare.
În cazul în care decontarea devine problema mai mare este ea însăşi nu mai este.
Pasul opt: de aprobare a numelui
Aceasta etapa este foarte mult, fără participarea noastră. Ce este?
Decizia cu privire la formarea de decontare acceptate, dar numele trebuie să fie aprobate de către Comitetul pentru numirea caracteristici geografice din Rusia (pentru numele exact al acestui exemplu, nu pot să garantez). Numai după această lege intră în vigoare.
Alte documente sunt trimise "în jos" - în zona de administrare şi aşezări rurale. Stabilirea de decontare şi schimbări în categorii de terenuri este completă - puteţi obţine o autorizaţie de construcţie, să construiască case şi să le prescrie. Drepturile de teren (inclusiv dreptul de proprietate şi de închiriere) în cazul transferului său la o altă categorie rezervate.
Astfel, scopul este atins - de înregistrare este finalizat. Si ne-am să vorbesc despre unele nuanţe şi să ia stoc.
Privind înapoi sau rezultatele noastre moduri
Este dificil de a trage localitate? Da şi nu. Procesul nostru de înregistrare a luat destul de mult timp, trei ani în total, dar acest lucru sa datorat în mare măsură, a noutăţii proces, mai degrabă decât complexitatea procedura în sine. Adevărul este că la noi în ultimii douăzeci de (cel puţin) de ani, cu oferte de decontare intr-o zona de administrare nu a abordat. Acest lucru înseamnă că funcţionarii şi reprezentanţi ai autorităţilor a trebuit să re-Vossanavlivat toate reglementările şi procedurile necesare.
Adăugaţi la acest noutate a conceptului de ecovillage, relativ mare (un hectar) durata procesului de extraordinar - revenirea de oameni din oraşe la ţară. În cele din urmă, atunci când conceptul de ecovillage si mosia familiei va deveni banal, şi "de top" nu va întârzia instrucţiune de prelucrare, afacerea este mult mai uşor şi mai rapid.
Pe de altă parte, problema de înregistrare juridică a localităţilor implicate doar una-două de oameni din întreaga colective. Dar soluţia la problema ecovillage organizaţia nu este limitat. Exista o multime de sarcini care pot face altor membri ai echipei, fără de mers pe jos lanţul de comandă. Aceasta este puterea remarcabil de soluţionare a litigiilor, o comunitate de oameni ca-minded.
Unele probleme juridice implicate, în timp ce altele - proiectarea şi construirea de facilităţi publice, şi altele - clasele copiilor, al patrulea - construcţii de drumuri şi aşa mai departe. Când echiparea o noi probleme localizarea generate de ajuns şi mai multe persoane sunt implicate în decizia lor, viaţa mai interesantă, diverse şi durabile devine.
Cu toate acestea există un obstacol foarte grave pentru pregatirea documentelor, care nu pot să nu menţionez. Această neîncredere de autorităţi cu privire la gravitatea şi puritatea de oameni gânduri şi-au exprimat dorinţa lor de a crea o înţelegere. Şi o neîncredere bine fondată. Adevărul este că prea mult în ultimul deceniu a fost tot felul de blasfemii, vorbe goale si lipsa de onestitate sincer în legătură cu ideile Ecovillage şi casele de rudenie.
Din aceasta este foarte trist, dar adevărat - un astfel de lucru minunat ca un eco-decontare, precum şi de patrimoniu, la data de foarte mult discreditat în ochii autorităţilor. Eu personal cunosc multe cazuri de oameni cu administraţia locală a fost fericit să se întâlnească şi să aloce terenuri. Ca rezultat, după o mulţime de cuvinte frumoase şi declaraţii, argumentele (până la lupte), cu rezidenţii locali şi vacant de mai mulţi ani, parcelele ...
Spun acest lucru deoarece nu o dată personal a ascultat aceste povesti de la reprezentanţii diferitele niveluri de guvernare. Cu aceasta puteţi să răspundeţi? Cu fiecare caz nou incepe cu o dificultate că greşelile sunt inevitabile, ceea ce este factorul uman, iar ideea de a face cu nimic. Şi a furnizat încă o exemple bune, pozitive! Şi acesta a acţionat cel mai puternic.
Dar, încă în vigoare, un stil de viaţă proprie. Faptul că avem toţi aceşti ani, masterizat parcele au fost construite, sa mutat în decontare la un loc de şedere permanentă, reprezentat de diferite proiecte interesante. În general, caz confirmat intenţiile sale. Şi a fost argumentul cel mai convingător. Mai ales pentru că în momentul în care guvernul (în cuvinte, cel puţin), sprijină în totalitate ideea de reinstalare de renaştere urbane şi rurale.
Pentru noi în rezolvarea a venit de mai multe ori de către membri individuali ai guvernului şi întreaga comisie, şi a plecat impresionat de faptul că, după paisprezece mile off-road a căzut într-un sat cu multe case, tineri homosexuali si ospitalieri, oameni binevoitoare.
Iar cei sate au devenit mai mult şi mai mult?
Detalii şi generalizări
Dimensiuni parcele
În redactarea de decontare trebuie să ţină seama de dimensiunea admisibilă a parcelelor (minim şi maxim), cu statut de LPH în Pale de decontare (loturi gradina), adoptat într-o unitate administrativă (sat sau zona de decontare). Vă rugăm să reţineţi că normele de câmp LPH altora cel mai mult!
Informaţiile sunt cele mai bune obţinute printr-o cerere oficială la Comisia pentru dezvoltare economică Districtul sau zona de ministerul de resort. Asiguraţi-vă că s-au dat numeacestor standarde! Şi nu IZHS, de exemplu (se întâmplă). Există informaţii că oficialii LPH Act (ca fiind prea favorabile pentru cetăţenii din Rusia), adeseori, nu au tendinţa de a face publicitate, chiar şi în mod deliberat ascunde. În orice caz, ceea ce vrea!
Constructii pe site-uri
Atata timp cat nu au de decontare, în zonele cu privire la terenurile agricole, se poate construi o clădire mică, în mod oficial pentru depozitarea de inventar şi de prelucrare primară a produselor agricole. Asta am chiar pe de o parte. În prima zonă development fază, aşa cum arată experienţa, nu este mai bine pentru a construi capital la domiciliu, la fel ca şi dezvoltare imobiliară, construcţii şi trăiesc în soluţionarea tuturor aspectelor legate de regimul de la noua locaţie.
Puteţi trăi într-o casă mică, care devin mai târziu bathhouse, casa de oaspeti sau de studio. Aici, experienţa sugerează că câţiva ani de viaţă pe pământ pentru o casa de bază, aproape toate schimbare radicală - în ceea ce priveşte dimensiunea, dispunerea, materiale, locaţia şi mult mai mult.
Apoi, când viaţa în zonă şi de decontare este suficient de format, iar starea de schimbarea destinaţiei terenurilor, puteţi calm şi de a construi încet o casă mai mare, cum ar fi nevoie de tine.
Un alt mod de prelucrare de decontare
Urbanism Codul prevede (articolul 46 alineatul