F600 Mercedes-Benz de celule de combustibil pe bază de hidrogen
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Un set de baterii pe bază de hidrogen a masinii este plasat sub podeaua cabinei. Se poate opera la temperaturi între -25 C, utilizarea noului sistem de supraveghere de umiditate nu se congela apa rămasă. Puterea de această maşină este de 115 CP, viteza maxima - 170 kilometri pe oră şi o gamă de deplasare pe un tip de combustibil - 400 km. Noile capacităţi poate gazdui pana la 3,5 kg de hidrogen şi poate rezista la presiuni de până la 700 de atmosfere, care este de 2 ori mai mult decât în desene sau modele anterioare.
În acceleraţie normală şi de putere de până la 90 de motoare electrice pentru HP trage puterea din celulele de combustibil. Excesul de energie merge în încărcare acumulator de înaltă tensiune suplimentar. La pornirea motorului şi sarcini ridicate, acest acumulator dă puterea motorului suplimentare. În timpul frânării, cu motor electric acţionează ca un generator, astfel podzaryazhaya bateriei.
Locatia de surse de alimentare în partea de jos a caroseriei, a făcut posibilă pentru a maximiza mărimea interior, în timp ce nu mărirea dimensiunii din masina, a cărui lungime este de numai 4,34 m, iar distanţa dintre scaunul şoferului şi scaunul din spate este de 90 cm (la fel ca în unitatea E-Class) .
Mercedes Benz F600 hidrogen