ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Gambit turcesc sau … Turcia noastre

Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

În condiţii de siguranţă scăpa de hartuire la nivel internaţional şoferilor de taxi, du-te la o poziţie confortabilă în Tracia. Atentă paşii. Atunci când se plantează în maşină pentru o lungă perioadă de timp tamburină "tânăr de fructe cu coajă (nu bani) şi paraysyz (gratuit). Un semn pozitiv ... stai jos.

Primul oraş care ne-am decis să viziteze Turcia - Erzurum, celebru Mausoleul "Ouch Kyumbetler", Madrasah şi puterea. Ignoranţa impactul imediat turceşti în apariţia unor situaţii inexplicabile. Primul apare atunci când încercaţi să se clarifice statutul marital Dima noastre. În limba semnul căsătorit rezumă soferul nostru - kardesh kardesh ... ei bine, asa ca kardesh, dă din cap, noi ...

Ceva timp mai tarziu, cand Dima moţăia dimensionale mişcare rău de mare din maşină, m-am simtit neregula înţelegerii noastre ... turc terminologie, deoarece curtare înţeles în orice limbă (mai târziu a aflat că kardesh - o soră).

prima dată de la trecut şi călătoriile în curs am învăţat esenţa fenomenului, care se numeşte gratuit călătorilor helperstvom (din limba engleză. Ajutor - ajuta). Când m-am încerca să clarifice ceva de la populaţia locală va creşte într-o grămadă de voluntari încearcă să vă trageţi în direcţii diferite. Ca urmare, vă deplasaţi pe străzi, înconjurat de o mulţime uriaşă, ceea ce este în continuă creştere. Ajutoare, din cauza lor de înţelegere a nevoilor clienţilor te poate aduce la primul hotel, apoi, în edalnyu, uneori la unele vorbitoare de limbă engleză om, refuzul de a accepta dorintele dumneavoastra. Ca urmare, atunci când au epuizat mers înainte şi înapoi, şi excesiv de socializare, continuă să se agită capul, refuzul de a accepta beneficiile pe care le-aţi furnizat, ajutoare, în mod evident, gândindu-mă că străinul nu a fost în întregime normale lag, şi puteţi începe căutarea din nou.

Numai la revedere mulţimii, ne arata calea spre mausoleu, am fost într-un mediu teribil de studenţi, strigând Mani bir (tradus din anglo-turc - unul de bani). Fugă.
... Automobile. Un oraş foarte celebru turc din istoria Rusiei, a fost vizitat de multe ori la locul de lupta împotriva războaielor ruse-turce, precum şi vhodivshiyv Imperiul Rus, chiar şi pentru 40 de ani.

Pe drumul de la Kars, suntem invitaţi în turcă oaspeţilor primul. Gazdă kurd, soţia lui - o femeie turcă şi trei copii. În dicţionarul turc-i înveţe limba anglo. La cunoaşterea unui musulman de viaţă necunoscut urmăresc îndeaproape de rutină ale vieţii, dar nici o discriminare a femeilor nu observa.

... Trabzon (Trapezunt), Marea Neagră oraşe, centrul de domeniu, notabile au fost acolo consulatul rus bazar Rusă şi Rusă neveste. Din atractie vizita manastirea greco-ar putea. De mers pe jos prin oras, vizionarea maloprimetnoy cetate ... mergem mai departe.

Turcia

... La intrarea în Samsun, unul dintre cele mai mari oraşe din Turcia, ne întoarcem la Ankara. Pe harta apar excavat de decontare Hitit. La crescute proeminent cu degetul mare de la mana reacţionează ponosită autoturisme. Copiii mici, profesorii se duc în direcţia cea bună. Doresc să se extindă dialogul-turc din Rusia, sunt de acord să meargă la şcoală. Foarte frumoasă, foarte bine întreţinute de construcţie, s-au comportat bine, dar curios copii încă în formă. După predarea ne custodia autorităţilor - de 24 de ani, manager de solide (regizor), profesorii să fugă în clase.
Bem ceai, discutaţi cu probleme pedagogice. Erdal este chemată să meargă cu noi la unul din oraşele de Hetitul - Yazinkaya, este aproape. ...

Indica directia la săpături, a Hatuş şi invitându-ne să viziteze seara, directorul tinerilor este scos în lectie.

săpături Controller este un om remarcabil care a slujit 7 ani înSolikamsk pentru trecerea ilegală a frontierei Uniunii Sovietice ... vom merge la muzeu pentru drum liber.
săpătură Spaţiul are câţiva kilometri patrati: fundaţiile clădirilor, podul de piatră, sculptate în piatră şi războinici faimosul Hetitul formă de cursul de perete.

Turcia

În seara zilei de oaspeţii Erdal vorbesc, predarea limbii turce, se spală şi se spală pe noi înşine. Spune la revedere în dimineaţa suntem invitaţi pentru a apela din nou. Nods.
Ankara - capitala Turciei moderne. După oraşele mici Ankara, pare monstruos de mare. Călătorie în transportul public este scump, şi să mergem pe jos. În ambasada sirian cere sfaturi de la propriile noastre, nu dau. La naiba toate aceste diplomaţi cu normele şi convenţiile lor. Mai rece. Configurat portul. Încercând să scape din oraş plin de viaţă, mergi la partea deja propriul Sungurlu.
Siria a decis pentru a obţine o viză la frontieră, iar a doua zi ne-am decis pentru a vizita oraşul şi Amasya Sofranbolyu enumerate în patrimoniul UNESCO pentru conservarea speciilor şi arhitectura unei clădiri tipic otomane.

Amasia a fost un oraş drăguţ, cu case, în opinia mea, la fel ca Europa medievală decât în est. Chei împodobit busturi de conducători, care a trăit în zilele când Amasia a fost centrul unor educaţiei publice otomane, si statui ale cetăţenilor celebru. Am fotografiate de Strabon, stimaţi colegi, se poate spune orice.

Cu vederi waterfront din pestera care a efectuat, la funcţii de timp diferite: de la locuri de cult la locuinte - care l-am vizitat, care arată cum drumul nostru trece prerogativelor (hârtie, pe care am compilat cam aceeaşi, importanţa călătoriei noastre şi binele comun al expeditiei) . În seara zilei de pestera foarte frumos iluminat. În general, o plimbare pe oras seara mi-a placut. Aş dori să se întoarcă din nou aici.
Sofranbolyu tip şi de tipul clădirii, care Amasia. Abia mai târziu, după întoarcerea în Rusia şi în căutarea "Gambit turcesc", am ştiut că aceste străzi, care a fost de mers pe jos acasă, care a avut imagini.
Toamna a fost apropie de sfârşit şi ne-am propus să călătorească în jurul regiunii Mării Negre, în timp ce era încă posibil, şi numai apoi du-te la cald mediteranean.
Ploioase. Ne conduce în Sinop. Memoria apare o prelegere pe tema istoriei naţionale, 1853 şi luptă Synops'ka ..., astfel încât, unde totul sa întâmplat. Şi mare acum aici cocoloase, cetatea a fost distrusă şi închis un număr foarte mare de pescarusi.
Turcia

Dupa ce a petrecut noaptea în magazinul de unde ambalate vândute în 25 de pachete de kg carbune din Siberia ($ 7 pachet) ne-am mutat pe. La periferia oraşului, pe înrolarea noastre se deschid larg oprit un tractor puternic, conducătorul auto este deja în primele minute de cunoaştere a început să ne agite pentru a intra în Europa. Rezistenţa a fost inutil. Truckers s-au dovedit a fi foarte vesel, şi toate 400 km făcute pentru lacunele noastre de vocabular în limba turcă. Dupa ce mersul pe jos prin Bartın şi cina în cafenele, noi încă sâmbătă în ceai şi table de joc. La noapte, el ne-a pus în autobuz până la Ankara. Pe drumul de întoarcere spre Rusia, suntem in afara orasului aici, să se întâlnească din nou cu acest om remarcabil.

Decide să nu rămână în capitala, ne-am mutat la Antalya, să presupunem că pentru a obţine la cald în soare de sud şi de atracţiile din Marea Mediterană şi zonele de coastă din Marea Egee, completarea acestui voiaj, pe litoral la Istanbul.

Antalya părea pentru noi un oraş turistic teribil, cu tot felul de servicii de intruziune şi o mulţime de pensionari germani; impresia că toată Germania în lunile de iarnă sa mutat aici. Vă rugăm să plantaţiilor numai de portocale, fundamentul dietei noastre în această regiune.
Turcia

Săpătură de orase antice - un ajutor vizual pentru a istoricului: care este coloane ionice, că o parte din doric, teatru, strada coloane, pbiserici zvaliny - toate acest lucru este în fiecare oraş greacă, peste tot o simetrie similare şi concizie. Dar încă nu pot fi confundate. În fiecare din aceste oraşe mănâncă ceva din propria lor, unic: Phaselis - bine pastrate, apeduct,

Aspendos - Posh teatru

Pace şi Xanthos - morminte Lycian mai devreme,

Turcia

Millet - şcoli renumite de filosofie şi rămâne de baie,

Priene - sistem de canalizare sapat mai multe mii de ani,

Aphrodisias - Stadium, Sardis - gimnaziu, şi, desigur, legendarul Troia.
Smart Gelikarnasky Mausoleul, una din minunile lumii, era un morman de resturi de coloane şi statui,

Turcia

şi Templul lui Artemis din stânga o coloană, pe care partea de sus a berzelor construit cuiburile lor.

... Pamukkale - lumea faimosul parc naţional, celebru pentru surse de calciu. Platoul mici, pantele sunt acoperite cu un strat gros de culoare albă. Nu putem merge liber, mulţumindu-se deplasează rotunde şi procedurile într-un curent de apă caldă care călătoresc la un platou.

... Să ne înot din Europa spre Asia de pe un feribot mici. Pe punte, vantul, dar lasă în cabină înfundat, eu nu. Ia de trecere a aproximativ 30 de minute.
Seara. Conducătorul auto, un soldat al armatei turce, de asteptare pentru o vizită. Frumos apartament, bucatarie prodigioasă numărul de sticle de bere Efes Pilsen (un alt aici nu se vinde).
Cina, vorbim, mergem la culcare. A doua zi de spălat ocupat şi de lene. În seara destul de bolnav de plictiseala şi decide să avanseze de la Istanbul. O încercare a fost nefericit si suntem inapoi. În dimineaţa obţine împreună: proprietarul de serviciu, suntem pe drumul cel bun.

Introducerea prima capitala a Turciei. Având în vedere plimbare istovitoare la Ankara, decizia de a nu pentru a salva pe de transport. Vizitaţi faimoasa Catedrala Sf. Sofia nu reuşeşte, bilete pentru 20 de milioane de lire (700 de ruble). - De lux.

Turcia

Vino la o moschee Blue liber.

Cetate bizantină, care se întinde pe întreg teritoriul oraşului, deja în căutarea din autobuz.

Aproape petrec zilnic pe drum. Deja la mijlocul lunii decembrie şi petreacă noaptea în cort devine imposibilă. Am dormit în masina pe coadă. Intenţionează să viziteze mai multe atracţii din estul Turciei eliminate. În munţi de zăpadă.

Avem mai mult de 40 de zile în Turcia, şi destul de familiare, aproape toţi sunt conştienţi de multe lucruri putem vorbi foarte mult să-i spun. Încă o dată, Marea Mediterană, vremea este bună, şi vom începe să cald de la "rece" de nord a ţării.
Ultima noapte înainte de a intra în Siria, suntem în şofer de camion de familie în conversaţie despre religie. Am achiziţionat deja vocabular, şi părţi, în căutarea dreptul de cuvânt în turcă, ne-a aratat o traducere rusă - şi să comunice.

În dimineaţa, după ce a cheltuit banii pe ultima turc pastă de dinţi, săpun şi alte lucruri necesare, precum şi cumpere dulciuri turcă, în marş spre frontieră.
Trezesc în camioane cabină în zona neutră şi a mers pentru viză şi ştampila.

vokrugsvety.com

ABONAȚI-VĂ
Marţi, 04 august 2009 10:54
Vizualizări: 5061

Citiţi de asemenea

În inima Himalayei, acolo unde vârfurile înzăpezite se întâlnesc cu cerul, membrul grupului din Moldova - Andrei Elistra...
În Templul Luxor, una dintre monumentele lui Ramses al II-lea, la prima vedere pare un monument obișnuit, dar adăposteșt...
1. Evitați să cumpărați miere din magazin! Mai bine mergeți la târgul de miere, care este destul de frecvent în fiecare ...
Mahatma Gandhi nu are nevoie de nicio prezentare. În India, numele său este înconjurat de aceeași venerație cu care sunt...