ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Greenwashing – camuflaj verde sau spălarea brandului




 

Greenwashing, camuflaj verde, este folosit de companiile pentru a arăta legătura lor cu mediu, deși, de fapt, nu sunt ecologice.

Acest truc de marketing este adesea folosit de mari corporații multinaționale, care în activitățile sale poluează natura și mediul înconjurător. Astfel, pentru a restabili numele lor de brand, aceste companii își "spălă" imaginea.

Cum se întâmplă acest lucru

Companiile care practică greenwashing investesc mijloace pentru a dezvolta un ecostil nou (logo-u sau culoare), acordând mai multă atenție inscripțiilor de tip
"organic", "eco".

Astfel, vedem logo-uri Ajax, McDonalds sau Bonuxes care au devenit "verzi", demonstrând o atitudine mai ecologică și respect pentru mediul înconjurător.

Alte exemple de sloganuri verzi sunt "eco-combustibil", "energie verde" sau "server verde", utilizate fără alegere, fie că este vorba de transporturi de tip 4x4 sau de centre mari de date ce lucrează non-stop. Deși în realitate totul este nimic altceva decât un camuflaj verde proiectat pentru a crește vânzările.
 

Luni, 27 ianuarie 2014
Vizualizări: 1826

Citiţi de asemenea

Marca de îmbrăcăminte Dich din Sankt Petersburg a hotărît să facă nasturi din cutii de aluminiu.Pentru primul lot a fost...
33
Ce-i unește pe Arnold Schwarzenegger, Jennifer Aniston, Chris Evans, Charlize Theron și alți actori?Toți au luat cîte un...
81
Fotograful Scott Franks a filmat un scurtmetraj cu denumirea "Jocul semințelor".În film este afișată lupta de zi cu zi a...
68
Înainte de a începe să îmbunătățești lumea, de trei ori uită-te la propria casă.Proverb chinezesc...
191