ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Greenwashing – camuflaj verde sau spălarea brandului




 

Greenwashing, camuflaj verde, este folosit de companiile pentru a arăta legătura lor cu mediu, deși, de fapt, nu sunt ecologice.

Acest truc de marketing este adesea folosit de mari corporații multinaționale, care în activitățile sale poluează natura și mediul înconjurător. Astfel, pentru a restabili numele lor de brand, aceste companii își "spălă" imaginea.

Cum se întâmplă acest lucru

Companiile care practică greenwashing investesc mijloace pentru a dezvolta un ecostil nou (logo-u sau culoare), acordând mai multă atenție inscripțiilor de tip
"organic", "eco".

Astfel, vedem logo-uri Ajax, McDonalds sau Bonuxes care au devenit "verzi", demonstrând o atitudine mai ecologică și respect pentru mediul înconjurător.

Alte exemple de sloganuri verzi sunt "eco-combustibil", "energie verde" sau "server verde", utilizate fără alegere, fie că este vorba de transporturi de tip 4x4 sau de centre mari de date ce lucrează non-stop. Deși în realitate totul este nimic altceva decât un camuflaj verde proiectat pentru a crește vânzările.
 

ABONAȚI-VĂ
Luni, 27 ianuarie 2014 14:07
Vizualizări: 2380

Citiţi de asemenea

Stafida este unul dintre cele mai vechi produse dulci, care permite conservarea și stocarea recoltei de struguri pentru ...
0
Am pierdut multe lucruri. În catalogul pierderilor - cele mai neașteptate lucruri. Undeva au dispărut bunicile.Bunicul n...
79
Pe teritoriul planetei noastre au trăit numeroase civilizații și popoare antice, care au lăsat în urmă o mulțime de arte...
75
De aici a pornit legenda despre "reconstrucția sa recentă"....
157