ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Greenwashing – camuflaj verde sau spălarea brandului




 

Greenwashing, camuflaj verde, este folosit de companiile pentru a arăta legătura lor cu mediu, deși, de fapt, nu sunt ecologice.

Acest truc de marketing este adesea folosit de mari corporații multinaționale, care în activitățile sale poluează natura și mediul înconjurător. Astfel, pentru a restabili numele lor de brand, aceste companii își "spălă" imaginea.

Cum se întâmplă acest lucru

Companiile care practică greenwashing investesc mijloace pentru a dezvolta un ecostil nou (logo-u sau culoare), acordând mai multă atenție inscripțiilor de tip
"organic", "eco".

Astfel, vedem logo-uri Ajax, McDonalds sau Bonuxes care au devenit "verzi", demonstrând o atitudine mai ecologică și respect pentru mediul înconjurător.

Alte exemple de sloganuri verzi sunt "eco-combustibil", "energie verde" sau "server verde", utilizate fără alegere, fie că este vorba de transporturi de tip 4x4 sau de centre mari de date ce lucrează non-stop. Deși în realitate totul este nimic altceva decât un camuflaj verde proiectat pentru a crește vânzările.
 

ABONAȚI-VĂ
Luni, 27 ianuarie 2014 14:07
Vizualizări: 2449

Citiţi de asemenea

La Detail Garage oferim o gamă completă de servicii de detailing auto, pentru ca mașina dvs. să arate mereu ca nouă și s...
210
Deși toamna este în plină desfășurare, la XOstudio FLOWERS am început deja să ne pregătim pentru magia sărbătorilor de i...
328
Astăzi dorim să vă prezentăm o băutură naturală de casă, care este excelentă pentru organismul dumneavoastră. Dacă beți ...
438
Pentru toți amatorii de muzică bună! Pe 15 noiembrie, la Arena Chișinău, la ora 18:30, va avea loc mult-așteptatul conce...
291