Hacienda Moraspamba: vechile tradiţii ale poporului Puru
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Pe acest teren a fost locuit de popoare Puru, care a fost cunoscut de a fi puternic legături familiale puternice şi a avut o inkam rezistenţă serioasă. Inca, ţinând teritoriul şi teama de rebeliune, a decis să slăbească inamic, distrugând principalul puterea - familia. Pentru mai multe zile au ucis aici toate femeile gravide şi copii şi părinţii lor au fost separate. De atunci a trecut aproximativ 600 de ani, femeile locale încă purta doliu pentru evenimentele din acele vremuri, în fiecare dimineaţă, doliu simbolic mort surorile lor, purtând o pălărie albă şi rochie neagră. Oficial, acesti oameni sunt de mult apuse, dar memoria lui este încă în viaţă în ţinută tradiţională.
Incasii nu au avut timp pentru o lungă perioadă de timp să se stabilească în aceste părţi: destul de repede au venit spaniolii. Ei au adus cu ei o mulţime de schimbări, iar principalul domeniu de confruntare a fost religie. Şi, deşi astăzi toţi locuitorii sunt catolici devotaţi, este dificil să spun că victoria - catolicismul sau păgânism. Mai degrabă ei au găsit o formă de coexistenţă paşnică. De exemplu, în biserica locală de peste altar, a făcut o deschizătură prin care în anumite momente în timpul serviciului cade lumina soarelui. El indică în mod tacit de prezenţa unui zeu soare vechi, care, ca o gazdă curtenitor, accepta cu gratie sfinţii creştini în posesia lor. În nişele de lumânări în biserică ceara umflat poate vedea arderea aripi, pene şi alte atribute de farmece indiene. simboluri creştine amestecat cu vechi tradiţii de secole de magie Puru, asa ca nu intotdeauna separate una de alta.
În anul 2006, construcţia de clădiri de fermă la Hacienda găsit morminte de pre-incase mai vechi de 1000 de ani. Sa dovedit că moşiile cladire, pe care proprietarii de vii, este pe indian morminte aparţinând Puru. Ei au gasit ustensile, care este în mod tradiţional timp pus, împreună cu cei morţi, inclusiv o multime de borcane de lut cu ochi, nas, gură şi urechi pe de laturi. Unii dintre aceşti proprietari au dat la muzee, iar restul folosite pentru decorarea casei. Ele mişunau pe mese şi rafturi de cărţi. Chiar şi în baie clienţilor întâmpină spion severă - un ulcior mii.
Prin acest Ochii celor care au întors din subteran din neant, suntem cu vărul liniştită conversaţiei mele. Ea mi-a spus despre ritualul de la naşterea unui om nou, restul de oameni care lipsesc. La Hacienda Moraspamba nastere este un eveniment public: ele sunt accesibile tuturor femeilor interesate şi copii. relativă meu personal a fost prezent la această ceremonie, şi scriu despre această poveste cu cuvintele ei.
Prima femeie la naştere este pus pe un poncho solide, iar mulţimea rock şi agitare el, invitând copilului de a fi publicate. Femeia dă naştere în picioare, fiind obligat prin curele din piele pentru maini. Sub picioarele ei sunt poncho roşu, ca copilul nu ar trebui să se teamă de pete de sânge. O camera intunecata de iluminat luminoase nu este permis să se mute copilul de la un stat la altul a fost cât mai uşoară posibil. În jurul femeilor prevăzute cărbuni, care creează căldură. Toate proiectate pentru a "invita", non-violenţă, de fapt, pentru a face prprocesele de pace, naşterea unei vieţi noi mai armonioasă. Când un copil merge, moaşa pune capul in gura un cocoş instruit, astfel încât el supt departe orice mucus şi de a ajuta copilul începe respiraţie. Apoi mama mea roade prin intermediul cordonului ombilical cu dinţii lui. Astfel sa născut bătrân. Şi pentru multe secole este ritualul rămâne neschimbată.
Poate treizeci de ani, vamale Hacienda Moraspamba se dizolvă în fluxul general al globalizarii. Dar pana acum, au trecut doar trei ore de capitala Quito, tu pari a cufunda într-o altă dimensiune.
chaskor.ru