HaveBlue: barca verde suge de combustibil de la mare
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Compania HaveBlue California cu proiectul X/V-1 intenţionează să scape lumea de la ape poluate si barci de aer.
Ei bine, oricum, ar fi ei înşişi fanii bogati vor dori să se relaxeze în conformitate cu vele au contribuit la vindecarea planetei.
Complexul Energetic, pe care compania se simte iaht Catalina Mk 42. II, este format din noduri, separat deja cunoscute. Acestea sunt produse într-un volum dat şi, într-un fel sau altul, sunt aplicate.
Dar pentru unii motiv nimeni nu îndrăznea să aducă HaveBlue toate acestea umplutură într-un singur închis şi un sistem armonios şi montarea pe o navă cu vele.
Astfel, iaht neobişnuit este echipat cu panouri solare şi generatoare eoliene mici.
Aceasta energie electrica este folosită în scopuri bord (radar, frigider, etc), precum şi - hrăneşte pompă, care este pomparea apei în instalaţia de desalinizare apa de mare (se foloseşte în procesul de osmoză inversă) şi filtru de apa.
Parte din apa tratată este trimis la rezervorul - acesta va fi de apă potabilă. Şi pe de altă parte - în electrolizor este alimentat de panouri solare şi aceeaşi moară de vânt.
Hidrogen este pompat în el într-un rezervor hidrură de metal, ascunse în yacht chila (acestea sunt, de asemenea, balast). Şase astfel de nave, care se ridică la conţin 17 kg de hidrogen.
Recall NiMH containere de depozitare - este scump, dar în condiţii de siguranţă mod foarte de stocare a hidrogenului, în care gazul se dizolvă în reţelei cristaline a metalului.
Atunci când este necesar, pe bază de hidrogen este utilizat pentru generarea de energie în celule de combustibil.
De altfel, autorii au furnizat reconstituirea Sisteme de apă potabilă pe uscat (din apă, de exemplu). Acest lucru este de umplere.
După cum probabil aţi ghicit, pune în mişcare (dacă nu există nici vânt, desigur), care provoacă iaht cu motor.
încărcare completă a rezervorului de hidrogen oferă un kilometraj mai mult de 300 de mile marine (plus 555 km).
Apropo, puterea de celule de combustibil instalat pe un iaht, un kilowatt de panouri solare 10 la 400 de waţi, şi moară de vânt - 90 de waţi.
Schema prevede HaveBlue. 1 - panouri solare, 2 - generator de vânt; 3 - celule de combustibil, 4 - motor-generator, 5 - rezervorul de hidrogen, 6 - desalinizare şi rezervorul de apă, 7 - electrolizor (ilustraţie din popsci.com site-ul).
Dar, de asemenea acest lucru - nu singurele surse de energie în sistemul HaveBlue. Când iaht este în curs de vele, şurub ei rămâne în apă şi se roteşte cu motor, care, în acest caz, acţionează ca un generator.
mişcarea de rezistenţă suplimentare duce la o rata de pierdere de 1,5 noduri, în comparaţie cu un iaht convenţionale. Dar cu motor-generator generează o reţea de 500 de waţi, care sunt, de asemenea, "convertit" la bord de sistem în alimentarea cu hidrogen.
Este uşor de imaginat că în cazul în care barca va fi ancoratlocul în care există un flux considerabil, acesta va fi, de asemenea, posibilitatea de a stoca energie pentru o utilizare viitoare, chiar şi la vreme de noapte şi în calm.
Dar vacanta tipice sau de week-end pe un iaht combină circulaţie cu o relativ lungă "Park" într-un loc pitoresc, nu?
Astfel, pe iaht cu un set de X/V-1 primeşte o independenţă de invidiat de condiţii meteorologice de la zero, fluxul de combustibil (motorină, nu aici, la toate).
Windmill la bordul yacht X/V-1 nu produce atât de multă energie şi este greu de remarcat pentru a curata planeta. Dar entuziasmul sponsori pur merită respectul (foto de la haveblue.com).
Pare a fi oferta tentanta. Dar cumpărătorii viitoare a sistemului, în cazul în care există astfel, în mod evident nu se va gândi de economisire a motorinei şi conservarea Mama Natura.
Pentru un complet "verde" echipament ar costa aproximativ $ le 300-550 de mii, nu de numărare a costurilor, de fapt, iaht.
Bazându-se pe proiectul X/V-1, compania intenţionează să introducă această tehnologie pentru barci cu motor şi ambarcaţiuni, cu accent deosebit pe furnizarea de echipamente de energie gratuită de navigaţie, sisteme de comunicaţii, aer conditionat, si alte umpluturi.
Din păcate, un set remarcabil de californienii construit în ultimul an şi, judecând după lipsa de stiri proaspete pe site-ul companiei, puteţi face o concluzie despre precaut unpopularity de "verde" idei de la marinari.
http://www.membrana.ru/articles/technic/2005/02/07/212200.html