Hummer Electric de la compania Nation-E
Hummer Electric de la compania Nation-E
AngelH1, denumirea vehicului electric nou de la compania Nation-E, creat pe baza Jeep-ului Hummer, blestemat de ecologistii americani. Hummer H1 a servit pentru a crea acest prototip de car electric, acceptabil pentru drumuri desfundate.
Pentru ce ar putea servi acest car electric extravagant? Dezvoltatorii sunt încrezuţi că această maşină va fi indispensabilă pentru utilizare în zonele de dezastru şi pe teritorii afectate de conflicte armate. Inundaţii, tornado, cutremuri, şi lupte, adesea, duc la o distrugere a infrastructurii din oraşe şi regiuni întregi. Iar necesitatea de energie electrică în zonele afectate va creşte. Prin urmare, prima destinaţie lui AngelH1 – aprovizionarea zonelor de dezastru cu surse autonome locale de energie electrică. Pentru aceste scopuri AngelH1 păstrează o baterie acumulatoare de 60 kW, care poate furniza energie pentru alte vehicule electrice, clădiri sau alte obiecte, în caz de incidente excepţionale.
Alegerea a căzut pe Hummer datorită capacităţii sale de a trece în cele mai dificile condiţii rutiere şi meteo. În plus, prototipul maşinii de salvare este echipat cu cele mai moderne mijloace de comunicaţii prin satelit şi de navigare.
Compania reclamează maşina ca un echipaj electric de 100% şi cu un indice de emisii egal cu "0".
Cu toate acestea, utilizarea practică şi eficientă a acestui vehicul provoacă unele îndoieli. Da, acestă maşină electrică, desigur, este atractivă din punct de vedere al ecologiei, dar oare aceasta este într-adevăr eficientă atunci când vine vorba de a păstra sănătatea şi a salva viaţa oamenilor în pericol?
Să lăsăm deoparte proprietatea ecologică a vehiculului şi să efectuăm un test de câmp imaginar.
Da, poate că acest car electric va ajunge cu succes şi rapid la scopul misiunii sale, dar oare îi va rămânea destulă energie pentru alimentarea obiectului salvat? Un vehicul greu cu roţi mari, pe drumuri desfundate sau în condiţii dificile de drum, cu o baterie de o capacitate doar de 2 ori mai mare, decât capacitatea unui car electric orăşenesc convenţional, cu o rază maximă de 100-120 km ... Mult mai logică este folosirea unui off-road obişnuit, echipat cu o baterie mare şi dotat cu o funcţie de reîncărcare de la generator ICE, sau cu o instalaţie energetică, care poate reîncărca bacteria, utilizând combustibili hidrocarburi. Desigur, nu este atât de atrăgător cum Hummer-ul electric, dar mult mai practic, din punct de vedere al unui medic militar, care poate fi sigur că lumina deasupră mesei lui de chirurg nu se va stinge în cel mai nepotrivit moment.
Probabil, acestă idee va fi utilă în anul 2020, când capacitatea bateriei va ajunge la un nivel decent, şi panourile solare pe acoperişul maşinii vor aduce o contribuţie mai mare la finalizarea bugetului energetic al carului electric.
Sursa cu link la Nation-E