Hummer-ul electric de la Prindiville
SUV-uri* de marca Hummer, rezistente şi fiabile, puternice și neeconomice, au servit ca model de imitare. În afară de militarii americani, le-au practicat cu succes oamenii de afaceri şi starurile din show business. Însă cu apariția tehnologiilor verzi în lumea auto, popularitatea monstrului vorace a început să scadă și într-un final, după mai multe încercări nereușite de a vinde brandul, compania GM a decis cu câţiva ani în urmă să înceteze producerea automobilului învechit.
Astăzi, fanii brandului cândva popular, din nou au primit o şansă de a se aşeza la volanul unui Hummer. Firma britanică de caroserii Prindiville, a reînviat brandul şi a prezentat versiunea electrică pe piaţă.
Din păcate, "viața nu poate fi întoarsă înapoi". Hummer-ul electric, conform versiunii firmei Prindiville, nu este un SUV şi nici un automobil pentru teren accidentat. Parametrii care rezultă din caracteristicile tehnologice, împiedică maşinii să abandoneze străzile oraşului cu pavaj de încredere și o mulțime de prize electrice. Fiţi de acord că, cu un kilometraj de 48-96 km (în funcție de configurația vehiculului electric), nu veţi pleca departe în prerie, iar cu viteză de 64 km / h este greu să te simţi "regele traseului" pe autostrada de tip haiwei.
În pofida asigurărilor Prindiville, că noul produs Electric Hummer este oficial licențiat de GM și construit într-un stil tradițional, acesta reprezintă doar un alt vehicul electric urban. Ar trebui remarcat faptul că noul model oferă pilotului și pasagerilor mai mult confort şi mai mult spaţiu, decât insecta miniaturală cum ar fi Nissan Leaf.
Hummer-ul electric este proiectat pentru a transporta două persoane: pilot și pasager. El are trei uşi şi dimensiuni mult mai mici decât predecesorul său cu un motor cu ardere internă: 3x1, 4x1, 4 m.
Rezervorul de stocare al energiei la Electric Hummer este reprezentat de nouă baterii acumulatoare de 8 volţi, tensiunea totală constituie 72 de volți. Motorul electric de curent continuu fără perii este alimentat la roțile din spate prin intermediul unei transmisii automate cu două viteze. Discurile de 15 inch dintr-un aliaj uşor sunt "încălțate" în anvelope KumhoTyres.
Puteți încărca bateria folosind sistemul de bord Delta-QTM Multi Region Charge. Acesta suportă conectarea atît la prizele de perete standard de 13 amperi, cît şi la punctele de încărcare cu prize de 16 amperi.
Motorul fără perii nu este o singură tehnologie avansată utilizată în construcția vehiculului electric. Printre caracteristicile de design: șasiul ușor din oțel și caroseria din fibră de sticlă, suspensia reglabila, tobele de frână din spate adaptive și frânele de discuri hidraulice din faţă.
Electric Hummer de la Prindiville debutează într-o serie limitată. Carurile electrice din această serie se disting prin piesele turnate din fibră de carbon, farurile şi stopurile cu LED și o grilă cromată la radiator. Pilotul şi pasagerul se pot bucura de scaune cu încălzire, panoul de board cu cristale lichide, sistemul audio Pioneer şi chiar covoare pentru podea de marca Prindiville.
Maşina de marca Limited Edition Prindiville Hammer este disponibilă pentru comandă acum la un preţ de baza de 40.000 dolari. Interiorul din piele, tapiseria din fibre de carbon şi panourile solare de pe acoperiș sunt oferite ca opțiuni.
*Un sport utility vehicle (expresie engleză cu traducerea: vehicul sportiv-utilitar), prescurtat SUV, este un autoturism care îmbină spațiul util cu capacități pentru teren accidentat – trad.
Autor: Alexei Norkin
Sursa: facepla.net