În Moldova, proiectul va fi implementat dezvoltarea turismului rural.
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Proiectul de dezvoltare şi promovarea turismului rural în Republica Moldova la nivel internaţional va fi pus în aplicare un-04 05 Lozova zona Streshenskogo. Primul proiect «Youth Camp de Turism» este realizat de Clubul de turisti tineri filiala a Asociatiei Europene de geografie şi etnologie din Republica Moldova (EGEA).Într-un interviu cu preşedintele corespondentului agenţiei EGEA Doreen Lozovanu remarcat faptul că proiectul implică organizarea unui seminar în domeniul promovării turismului şi de conştientizare a studenţilor instituţiilor de învăţământ superior 10 din Moldova, care ulterior a devenit experţi în turism, acest domeniu de activitate. Dispoziţie şi reuniunea din reprezentanţi ai non-geografice şi organizaţii turistice din şapte ţări care sunt interesate în proiect, inclusiv Danemarca, Serbia, România, Nigeria, etc Participanţii la proiect vor face schimb de experienţă, va concura în sport şi concursuri intelectuală, precum şi excursii pentru a vizita şi ştiinţifice, rezervaţii naturale, precum şi în mănăstirile din regiune.
Potrivit Lozovanu, mai târziu planificat pentru a face acest proiect în strategia de dezvoltare a turismului în regiune ca un model pentru alte sate. Este în curs de dezvoltare despre un hărţi turistice, broşuri privind aşezările umane, semnalizare verticală şi implicarea comunităţii în proiect. Este, de asemenea, introducerea metodei de colectare separată a deşeurilor în Lozova.
La rândul său, preşedintele asociaţiei "Demetra-Studio Ion Chokanu, reprezentând aproximativ 50 de tineri fermieri din ţară, a declarat agenţiei că proiectul va prezenta tehnologia avansata de procesare de parcelele de teren mici şi oferite spre degustare de alimente ecologice, excursii la ferme, care va fi obiectul atragerea turiştilor.
Potrivit Biroului Naţional de Statistică, în ianuarie-octombrie 2007, Republica Moldova a vizitat cu 11,5 mii turişti străini, in crestere cu 22 la suta, comparativ cu 10 luni ale anului precedent. Mai mult de jumătate dintre ei - mai mult de 6500 - a intrat în legătură cu afacerile şi activităţile profesionale, iar restul - să se odihnească, petrece timp şi să se distreze.
TV7, bazat pe "Moldpres"