Maşina electrică bazată pe Audi A2 stabileşte record de distanţă pe o singură încărcare a bateriei
Maşina electrică bazată pe Audi A2 stabileşte record de distanţă pe o singură încărcare a bateriei
Compania energetică din Berlin Energie şi compania, care produce baterii reincarcabile, DBM Energy s-au unit pentru a crea o nouă maşină electrică bazată pe Audi A2, care recent a parcurs o distanţă de la Munchen până la Berlin cu o singură încărcare a bateriei. Cursa record de 605 km a fost efectuată timp de noapte pe drumurile publice, cu fluxul total de transport.
Şi, deşi recordul absolut de distanţă pentru vehiculele electrice este deţinut de clubul japonez (Japonia EV Club), care a stors din creaţia lui «Mira» 1003 km, trebuie să ne amintim că acest lucru a fost făcut pe pista de curse, cu o viteză constantă de 40 km / h. În timp ce Audi A2 a demonstrat proprietăţile sale în viaţa reală, pe un drum real, la o viteză decentă de 90 km / h. La sfârşitul acestei călătorii scurte taxa bateriei era aproximativ 18%! Deci, stocul total de la o taxă la altă taxă ajunge pentru 700 km, şi este aproximativ egal cu kilometrajul lui Mitsubishi Lancer X 1.8 pe benzină cu un singur rezervor.
Desigur, cea mai interesantă parte a acestui automobil electric, cărei îi datorează realizarile sale, este bacteria acumulatoare de 115kW-h, realizată după tehnologia litiu-polimer-metal (LMP), care este mai uşoară şi mai puternică, decât cele tradiţionale de litiu-ion şi lucrează cu eficienţă până la 97%. Blocul de baterii a ieşit suficient de compact pentru a nu sacrifica locurile pasagerilor şi spaţiu pentru bagaje.
Dar cu acest lucru surprize fantastice nu se termină. Uşoară, compactă, cu capacitate mare de energie, bateria litiu- polimer-metal cu o sursă puternică de energie este capabilă să obţină o încărcare completă în 6 minute!
Oare Lekker şi DBM, dintr-o lovitură, au rezolvat toate problemele majore ce împiedicau dezvoltarea vehiculelor electrice, sau dezvoltarea lor este un exemplu de design experimental, departe de a fi introdus în realitate?
La întrebarea "Cand veţi putea incepe productia de serie a acestor baterii ?", - directorul general al DBM Energy, Mirko Hannemann, a răspuns simplu: "Acum."
Sună prea frumos să fie adevărat, dar chiar dorim să fie adevărat.
Sursa cu link pe green.autoblog.com