Masinile vor plutoane de călătorie fără şofer
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Imaginaţi-vă în mişcare un convoi de şase sau opt vehicule foarte diferite - masini si, autobuze, camioane. Proprietarii lor sunt implicate în cazurile de mai sus, deoarece au avut încredere controlul asupra caii lor de fier, o singură persoană - un conducător auto profesionist în vehicul de plumb.
El nu se bazează atât de mult pe vasta sa experienţă, ci pe tehnologie avansată care se conecteaza sa "motor primar", cu alţi membri ai convoiului, fără legături şi în fire. Maşini autonom urmaţi reciproc, se transforme, accelerată şi încetineşte. Compoziţia coloana din timp în timp schimba: unii conducători auto care sunt luaţi de control în mâinile lor şi ieşirea de pe autostrada, altii s-au alăturat şi inferioare roata ".
Faptul că trecerea la partea din faţă a trenurilor rutiere se poate alătura, conducătorul auto prin intermediul învaţă de navigaţie prin satelit şi transmite un semnal cu privire la dorinţa sa de a "deveni o masina, sofer de conducere. În mod similar, aceasta ar trebui să semnal intenţia să continue calea în sine (Figura Sartre).
"Drumul de tren" a fost creat de către experţi din Marea Britanie, Spania, Germania şi Suedia. Finanţat în cadrul Comisiei Europene şaptelea program-cadru (PC7), ele au fost unite la un proiect Sartre (Safe Trenurile de parcurs pentru Mediu), lansat în septembrie şi cu un total de trei ani.
Obiective Sartre - îmbunătăţirea siguranţei traficului, învăţaţi cum să distribuie eficient fluxurile de trafic, reduce timpul de călătorie, pentru a oferi conducătorilor auto un confort sporit, consum redus de combustibil şi emisiile de CO2.
"Acest proiect reprezintă o combinaţie unică de tehnologie, competenţele şi experienţa industriei europene şi mediul academic pentru a dezvolta şi de mediu eficientă camioane în condiţii de siguranţă fără a fi nevoie să investească în schimbări infrastructurii rutiere", - explică coordonatorul proiectului, Tom Robinson (Tom Robinson) de la compania britanică Ricardo.
Potrivit lui, Sartre ar putea face cu uşurinţă fără modificări semnificative în propria drumurile lor. De exemplu, senzori în autostrăzi panza, pe care dezvoltatorii spun ca proiectul de costisitoare, dacă nu.
Atunci când unul dintre maşini "decuplat" de la convoi, alte masini acolo şi apoi să completaţi un format "gap" (ilustraţie Sartre).
"Să-l sună ca utopie, ci să pună în aplicare Sartre nu avem nevoie nici de scamatorie tehnologie narcotiza, este suficient să se modifice şi să adapteze pe cele existente", - adauga Eric de răcire (Erik Coelingh), reprezentând de automobile doar în proiect - o corporatie suedeză, Volvo.
Pe unele masini de productie poate satisface deja sistem de control marcajelor rutiere pentru a ajuta şoferii să păstrezeCamping în banda. Există, de exemplu, active cruise control radar, capabilă să menţină o anumită distanţă şi de auto-activeze sistemul de frânare, în cazul în care masina din fata incetineste. Exista tehnologii de schimb de informaţii între maşini, scanere semne de circulaţie şi mult mai mult. A iniţiat un nou program să pună doar un sistem unificat, aceste şi alte tehnologii conexe.
În primul rând Sartre ar putea "transforma într-vehiculele de pasageri şi de proprietari, care în fiecare zi unul şi acelaşi distantele de călătorie traseu lung de pe autostradă. Cel mai probabil, trenuri de serviciu va fi plătit, dar modalităţile de plată, precum şi preţ posibil, dar urmează să fie stabilită.
În urma camion plumb, masinile sunt într-o pungă de vânt. Conform calculelor de participanţi Sartre, atunci când de conducere într-o amprenta "economii de combustibil poate ajunge la 20% (ilustraţii BBC).
Prototipuri de camioane sunt echipate cu un sistem de navigare, transpondere şi senzori aferente, ar trebui să apară pe site-urile din Marea Britanie, Spania şi Suedia la începutul anului 2011. Primul "convoi" va include două camioane şi trei autoturisme.
Sursa - membrana.ru