ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

motociclete electrice Enertia pare perfectă



Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

Zero de evacuare şi liniştită înseamnă că această biciclete Puteţi să vă parcaţi cu uşurinţă chiar în apartament (foto Bruce Whitaker).

Aceasta nu este o jucărie, o baterie, dar utilizarea sa va fi un pic mai greu şi care operează polizor aeriene. Această piatră de moară de cafea "" nu va rămâne în urmă majoritatea vehiculelor pe cursele semafor. Aceasta nu este prima motocicleta electrica (sau scutere) din lume, dar poate că va face să-şi reconsidere atitudinea sa faţă de transportul electric mulţi oameni adora motorului.

De ce ne-am concentrat pe noutatea o companie americana Brammo Motorsports? Foarte simplu. Amintiţi-vă luminoase electrice Tesla Roadster. El nu a fost primul sau cel mai rapid, cel mai scump şi cel mai ieftin - de asemenea. Dar este acolo ingineri adus ideea de masini pur electrice la o astfel de puritate rafinate, combinate cu fără precedent (pentru electrice), practic si confortul de care Tesla format instantaneu o listă de aşteptare.

Acelaşi lucru se poate spune despre astăzi eroul nostru. Având un lung-cunoscute componente aparent, Brammo le-a făcut o perfectă produs rare - Motociclete electrice Enertia.


motocicleta

O motocicleta electrice mici este situat în faţa roţii din spate. Roţi şi suspensie, modul în care, acest aparat sunt identice cu cele de biciclete convenţionale. Dar ceea ce pare să rezervoare de carburant, de fapt, este o baterie mare (foto Brammo Motorsports).


Aceasta motocicleta a fost iniţial stabilită ca o electric. Dar dacă majoritatea cazurilor electrice pierde fraţii benzină în greutate, aici vom vedea opus. De fapt, care cantareste doar Enertia 124.7 kg. Şi aceasta este de aproximativ o sută de kilograme mai mică decât greutatea de drum biciclete cel mai mult.

Trebuie să spun că Brammo cunoscut, printre altele, care a adus pe piaţa americană este una dintre cele mai rutier masina fenomenala - britanic Ariel Atom. Brammo şi nu doar un simplu dealer Foggy din Albion, şi a stabilit producţia de Atom din SUA.

"Atom" a fost creat sub sloganul: "Mai puţin de fier - mai distractiv." Acesta sa dovedit foarte bine. Şi acum Brammo împrumutat de la Atom "filosofia de minimalism." Biciclete noi este foarte mic detaliu (de fapt, au o singură acţionare electrică este în reducerea numărului lor). În plus, ce fel de detalii ...

Enertia motocicleta este construit în jurul unui cadru spaţială, monococa din fibra de carbon, care cantareste doar 7.3 kg! Doar ataşaţi-o la baterii. Greutatea lor, de altfel, este de 39 de kilograme.


motocicletă

Sub capota "tanc", este găsit de 110 volţi priză. Enertia logo-ul pe tabloul de bord îşi schimbă culoarea de la verde la galben si apoi - roşu, în funcţie de gradul de încărcare a motorului electric (conducătorul auto să se deplaseze pe posibilitatea de a mai economice). De mai jos: mai multe detalii al motocicletei sunt fabricate din material compozit de carbon (fotografii Bruce Whitaker).


Bateriile reîncărcabile sunt utilizate în litiu-ion, de la compania americană Valence Tehnologii, celebru pentru că a împuşcat bateriile lor.

De ce? Pentru a dovedi siguranţa acestora. Datorită non-tradiţionale pe bază de fosfat de baterii catod de la Valence (în acest caz este un model U-Acuzaţie XP, în valoare de 6 bucăţi) nu poate lua foc sau exploda, aşa cum se întâmplă uneori cu baterii de litiu din generaţiile anterioare.

În acelaşi timp, în condiţii climaterice moderată folosite şi aici arată baterii Dl.ciclului de viaţă garantată de 600 de taxe (aproximativ doi ani de zboruri pe zi), cu pierdere minimă de capacitate până la sfârşitul acestei perioade. În cazul în care bateriile se întâlnească cu acelaşi ciclu de incalzire pana la 45 grade, apoi o pereche de ani, ei vor pierde 20% din capacitatea iniţială, care încă va continua să opereze o motocicleta, dar nu cu aceleaşi funcţii.

Interesant, fiecare din cele şase baterii U-Acuzaţie schimburi XP cu alte baterii, informaţii despre starea lor (tensiune, temperatură), şi împreună sunt "responsabili" în faţa unui sistem de control electronic - Sistem de Management al bateriei. Aceasta din urmă este responsabilă pentru gestionarea taxa în baterii şi modul corect de încărcare.


motocicletă

Coapte în conformitate cu formula monococa Tehnologie din stofa de carbon - baza de motocicletă electrice neobişnuite. Şase baterii de tracţiune este montat pe trei piese, peste şi sub acest cadru de carbon (ilustraţie Brammo Motorsports).


Enertia capacitatea bateriei este de 3,1 kilowaţi-oră. Asta e suficient pentru a rula pe o distanta de 72.4 km la o viteză de 40 kilometri pe oră (care, pentru majoritatea cetăţenilor ar trebui să fie suficient pentru excursii de zi cu zi la locul de muncă şi acasă). Încărcarea biciclete acelaşi timp de 3 ore în întregime, şi timp de 2 ore - 80%, care este mai rapid decât timpul de încărcare a telefoanelor mobile mai multe.

magneţi permanenţi electrice de curent continuu accelereaza vehicul ciudat la o viteză maximă de 80 kilometri pe oră, care, în conformitate cu dezvoltatorii, este suficient pentru conducere în mediul urban de zi cu zi pe străzile aglomerate.

Şi dacă viteza de acest dispozitiv nu poate fi numită restante, atunci dispersia biciclete noi este chiar în viaţă: 0 - 48 mile pe oră şi accelerează de 3,8 secunde. Toate acestea, după cum ştiţi, aproape în tăcere.

Identificate mai sus noutati avantajele autorii săi portretizat, ca de obicei, sub "verde" sos. Chiar dacă am presupune că, dacă toate de energie electrică pentru acest biciclete se face într-un cărbune, centrala termica, utilizarea sa umane în excursiile organizate zilnic de 47 mile (în loc de auto normale), astfel cum este raportat de către Brammo, să reducă emisiile de carbon cu 92%.


motocicletă

Curios, proprietar al motocicletei pot avansa pentru a personaliza puterea de ieşire în termen de 12-25 de cai putere (pentru o călătorie lungă pentru a suburbii sau lovituri scurte în oraş). În primul caz, aparatul va fi mai leneş şi nu va fi capabil să ajungă la o viteză maximă, dar cu ea ar fi mai uşor de a "vorbi", iar bateria nu se va topi fel de rapid ca în stil mai agresiv de conducere (poze Bruce Whitaker şi Brammo Motorsports).


Cu toate acestea, curăţenia de mediu, probabil nu mai atractive în acest biciclete. Întreţinere noutate greu necesare, iar proprietarul va avea un minim de probleme cu combustibilul "electrice" (sgoditsya orice priza de uz casnic), care va costa doar un penny (adică, centi).

Deoarece creatorii sai, probabil, ar trebui să nu au probleme de vânzare în primul pre-producţie ("de carbon") parte Enertia la 15.000 dolari pe unitate (de alimentare - la începutul anului 2008) şi chiar mai mult, cu vânzarea a modelului de producţie.

Acesta ar trebui să apară în magazine în al treilea trimestru al anului viitor, la 12.000 dolari. Adevărat, versiunea de producţie va avea un număr puţin mai mic de piese din fibra de carbon (flapsurile noroi, probabil, unele de alte elemente, detalii compania nu divulga). Dar acest lucru este greu să se răcească proprietarii potenţial de o motocicletă.

Dacă mulţi dintre proprietarii bogaţi de automobile sport de multe ori ca o masina de secunde de cumpărare rătăcitor economice urbane, care sunt mult mai uşor pentru a împinge în trafic, apoi, probabil, fanii sportbikes fi interesat de un al doilea Enertia mototsiLa familie.

Şi când tehnologia acumulatorului va face un cuplu mai mulţi paşi înainte - cum ar fi motocicletelor şi a fi primul. De ce nu?


Materialele furnizate revista online "membrana"
http://www.membrana.ru/articles/technic/2007/07/09/203500.html

ABONAȚI-VĂ
Miercuri, 16 ianuarie 2008 10:47
Vizualizări: 4779

Citiţi de asemenea

De aici a pornit legenda despre "reconstrucția sa recentă"....
101
Stafida este unul dintre cele mai vechi produse dulci, care permitea conservarea și stocarea recoltei de struguri pentru...
130
Pietrele Rollright sunt unul dintre cele mai faimoase complexe megalitice de acest fel din Insulele Britanice. Ele se af...
99
La înmulțirea plantelor prin butași uneori apare o problemă legată de formarea rădăcinilor. Pentru a accelera procesul...
241