Noua generaţie alege … canibalism
Cunoscută pentru motto-ul publicitar, compania Pepsi îşi continuă concurenţa cu Coca-Cola, într-o luptă aprigă pentru bani şi atenţia consumatorilor. Adică, pentru banii noştri şi pentru atenţia noastră.
Ţineţi minte că "succesul" Coca-Cola, constă în faptul că compania foloseşte viermii, în fabricarea fleacurilor dulci? Un alt blitzkrieg a devenit utilizarea în fabricarea băuturilor a potenţiatorului de aromă, produs în baza celulelor luate de la embrionii umani, obţinuţi în urma avorturilor.
În această situaţie, chiar şi susţinătorii cei mai înveteraţi ai ideologiei de consum "ia de la viaţă totul " vor fi obligaţi să accepte faptul că omul care foloseşte apa de sifon de la Pepsi, este un canibal. Şi se pare că afară nu este epoca de piatră ...
Apropo de epoca de piatră. O provocare majoră este băgarea în capetele noastre a mitului, despre ceea că noi trăim tot mai bine şi mai bine. Uitaţi-vă la sănătatea copiilor, sănătatea dvs. Ce mîncaţi? Ce respiraţi? Ce beţi? Care este sensul existenţei dvs.? Şi comparaţi toate acestea, cu viaţa de cel puţin o sută de ani în urmă ...
Omul modern a ajuns chiar la canibalism .... Publicitatea medicamentelor, fabricate în baza placentei copiilor furate, pe nimeni nu sperie, chiar şi atrage, potrivit comercianţilor...
Societatea degradează în mod inevitabil ... Fiecare din noi, singur îşi face o alegere în fiecare clipă a vieţii: sau trăieşti ca Om, sau…
Spune un "nu" ferm, înşelătoriilor corporaţiilor transnaţionale! Mulţumiţi-vă cu puţinul! Trăieşte o viaţa reală, ci nu o viaţă a bateriei...
Sursa: ecofriendly.ru