Nr schooldays
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
părinţii moderne în serios şi nu fără motiv, despre calitatea învăţământului secundar, şi deseori au o nevoie de a gândi înainte de a trimite copilul la şcoală. nivelul scăzut de predare, volumul de muncă excesiv şi stres rezultantă, extorcare de fonduri şi "Botezuri", egalitarism, pur şi simplu rău impactul subcultură de tineret, înmugurire magnific pereţii şcolii, induc un număr tot mai mare de părinţi să caute metode alternative de formare copilului dumneavoastră. Scumpe şcoli particulare, licee şi şcoli de gramatică pentru copiii supradotaţi adesea sau pur şi simplu nu este disponibil sau nu poate rezolva toate problemele. În căutarea unui înlocuitor părinţi decente, entuziaşti sunt de cotitură la educaţie de familie.
Într-un cuvânt, educaţie familie - acest lucru este în cazul în care părinţii i învăţăm pe copii lor, la programul de la şcoală acasă, fără ajutorul profesorilor. Deşi la început ideea suna un pic nebun, este destul de rezonabil şi are o istorie de succes. Comparativ cu Occidentul, este destul de o nouă formă, deşi legea privind educaţia familiei a fost adoptat de către noi în 1993. Numărul articolului 10 din Legea învăţământului din Rusia spune: "Având în vedere necesităţile şi capacităţile de programe educaţionale individuale sunt exploatate în următoarele forme, în instituţia de învăţământ - în formă de full-time, part-time (seara), corespondenţă, sub formă de învăţământ de familie, auto-studiu, studii externe.
Permis de combinaţii diferite forme de educatie. "Familia nu trebuie confundat cu aşa-numita la domiciliu, care presupune vizitarea unui copil bolnav, un profesor care nu este în măsură să meargă la şcoală el însuşi.
În conformitate cu oameni care se dedica la dezvoltarea învăţământului de familie, a adresat doar celor pentru care copiii - cea mai mare valoare în viaţă. Ei sunt convinşi că o carieră, neplata salariilor pe partea din spate arzător şi palid în comparaţie cu importanţa sarcinilor de creştere a copilului. Multe familii au o mama, tata, bunici, rude, care sunt destul de capabil să stăpânească programa cu copilul în toate materiile.
Rezultatele obţinute în SUA, arată că performanţele academice mediu de copii care beneficiază de educaţie la domiciliu este mai mare decât cea a copiilor din şcolile obişnuite. Ele sunt pentru o mai bună în multe feluri.
Organizarea învăţământului de familie în Rusia este, după cum urmează: părinţii scrie o cerere adresată şefului instituţiilor de învăţământ. Următorul pas este de a încheia un tratat bilateral, care a enunţat toate condiţiile de a trece o evaluare intermediară a copilului, condiţiile care trebuie îndeplinite de către părinţi şi şcoli. Programul este scris acest studiu, lista acestor concepte cheie care ar trebui să poată să ştie copilul. Părinţii sunt dat un curriculum pentru fiecare grad, care stipulează clar că certificarea va avea loc într-un manual special.
Programul pentru fiecare subiect este structurat pentru a ajuta la pregătirea pentru admiterea la universitate corespunzătoare. La scoala, copilul aproape nu se poate alege ceea ce el cea mai mare nevoie, în timp ce subiecţii rămase să studieze la un nivel redus, şi în educaţie familie posibil. Printre copiii care studiaza la domiciliu, sunt cel mai mare grup de copii cu profoorientatsiey devreme că pur şi simplu cel mai scurt timp să meargă la şcoală regulate şi petrece întreaga zi lor. Ei petrec cele mai bune ore pentru a ocupaţie principală sale.
Misiunea lor - o sumă minimă de înţelepciune să treacă o şcoală şi să treacă examenele.
Când mergeţi la educaţie familie un copil este listat în jurnalul cu notaţia "este instruit în formă de familie, o copie a contractului together cu ordinul dat în un birou de contabilitate centrale, că fondurile publice alocate pentru educaţia unui copil la şcoală, creditată în contul de familie. Pentru faptul că părinţii suntchitelyami copiii lor, starea de plata lunare-le o anumită sumă de bani (de la Moscova se ridică la 1800 de ruble). Şi, în sfârşit, la cererea şi circumstanţele poti sa te duci mereu la educaţie de familie pentru educaţia cu normă întreagă şi invers.
Studiul de familie are o serie de avantaje semnificative asupra full-time.
Larisa Zhukova, director al şcolii numărul 578 din Moscova, este de părere că unul dintre aspectele pozitive ale educaţiei de familie este o achiziţie independent de cunoştinţe. Potrivit lui Igor Chapkovskogo, fondator al familiei şi centrul de predare, avantajul principal al educaţiei de familie este o cunoaştere cinstit. Faptul că unii părinţi trece de educaţie familială, deoarece dezamăgit în sistemul şcolar. Nu toate "4" şi "5" sunt în şcoală meritat. El solicită educaţiei în familie cu adevărat doar sub formă alternativă de educaţie, deoarece acestea s-au schimbat persoana responsabilă - ca acestea să devină părinţi. Părinţii pot regla volumul de lucru de zi cu zi studiu aprofundat de subiecţi.
Vor împărtăşi experienţa lor cu noi, Marina Baikov, mama a trei copii pe care a predat la domiciliu. Ea crede că educaţia de familie poate aduce prompt copilul la auto şi de a menţine activitatea cognitivă şi dorinţa de a învăţa. Potrivit ei de sine acum -, uneori, singura modalitate pentru copii din familii sarace primi o educaţie decentă. Din păcate, de multe ori parintii pur şi simplu nu ştiu că există o formă de învăţământ. Acelaşi lucru este valabil pentru profesori şi directori de şcoli. Adesea parintii "copil" al copilului sunt sfătuiţi să găsească o altă şcoală cu un personal touch "sau clase corecţională. Intrebarea este - ceea ce e tot acelaşi lucru: un copil sau sistemul de educaţie?
Care sunt principalele dificultăţi cu care se confruntă în calea educaţiei de familie? Potrivit Tamara Babkina, adjunct sef de specialitate educaţie în administraţie districtului de sud al Moscovei, nu orice mama poate fi atât un profesor exigent, interesate în educaţia copilului său, şi mama blând, dar şi copii, în acest caz desprinse din colectiv. Cu toate acestea, cu cele mai recente cereri de educaţie de familie nu sunt de acord, argumentând că acest lucru poate indica numai acei oameni care nu comunică cu copii şi nu cunosc viaţa lor. Chiar şi de învăţare la domiciliu, copii merg la cluburi sportive, cercuri, curte joc, joacă bine cu copiii de vecinătate, şi, astfel, suficient de interacţiona cu colegii lor.
Toţi cei care ne spune în materie de educaţie de familie, susţin că se deplasează la activităţi de educaţie a copilului, ar trebui să fie conştienţi de responsabilitatea. Nu toţi părinţii pot face acest lucru. Marina Baikov a spus că de multe ori în educaţie a familiei pentru copii de la aşa-numitele "grupuri de risc". Acestia sunt copii care au anumite dificultăţi la şcoală non-durabile, tulburat, agitat, cu probleme de sănătate, etc De altă parte, sunt copii cu aşa-numita "dezvoltare accelerată", care nu este mulţumit de ritmul din programa şcolară, copiii, profesional concentrat. Aceşti copii sunt la şcoală mai mult de jumătate.
La Moscova, majoritatea copiilor înscrişi în sistemul de educaţie de familie este în Districtul de Sud. După cum ne-a explicat Tamara Babkin, motiv pentru popularitatea de educaţie familială în districtul a fost de informare, inclusiv întâlnirile cu părinţii şi diseminarea de informaţii prin mass-media. Potrivit ei, cei care doresc să înveţe un copil în familie, se dovedeşte întreaga asistenţă necesară. Cu toate acestea, mulţi oameni implicaţi în promovarea educaţiei de familie, printre care Igor Chapkovsky, se plâng că statul a permis acest formular, dar nu îl suportă. Când te duci la parinti educaţie familie se confruntă cu obstacole, în primul rând de către oficialii guvernamentali, directeprofesori şi chiar şcoli Oriv, care fie pur si simplu nu stiu despre această formă de instruire, sau nu aproba de ea sau pur si simplu nu doresc să-şi asume responsabilitatea.
Anatoly Antonov, seful Departamentului de Sociologie, Familiei Departamentul de Sociologie la Universitatea de Stat din Moscova. Universitatea, consideră că această formă de învăţământ este cea mai promiţătoare din lume. Potrivit acestuia, nu este nimic mai natural atunci când mama şi tata să devină profesori de copiii lor, nu tutori de angajare. Ca un expert în sociologia familiei, profesorul Antonio vede în această formă de educaţie este, de asemenea, o cale pentru a depăşi criza tot mai profundă în societatea rusă, familie, care nu este cauzat atât de mult prinde-up de la căderea prestigiul de stilul de viaţă de familie în ochii ruşilor. Servesc la consolidarea şi unească familiile, educaţie familială permite părinţilor să-şi trimită copiii tuturor experienţa lor, bagajul spiritual întreg, fără de care nu poate deveni o persoana reala. Familie Educaţie uneşte părinţi şi copii, face familia mai puţin predispuse la divorţ. Membrii acestei familii nu este doar perie dintii lor împreună - lucrează împreună, să înveţe şi să se distreze. Într-o astfel de familie într-o măsură mult mai mare continuitate a generaţiilor, precum şi copiii sunt mai bine protejate de influenţa negativă din exterior.
Chiril Tuyara Petuhovsky, Nazarova
Ziarul "Viaţa din Eurasia, 2004., Iulie-august
http://rodclub.nprosinka.ru/chit/nazarova.htm