ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Oţel clatite autoturisme accelerarea pe liniile verzi



Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

/ Articles/27dec07_poezd/p1.jpg motor hibrid pentru transport continua sa avanseze. Chiar şi pe tren a câştigat încă, nişe înguste. Dar, aşa cum au demonstrat evenimentele recente, de perspectivele de tren-hibrizi - sunt excelente. Mai ales daca acesti hibrizi sunt făcute, în mod surprinzător ieftine si simple.

Ministerul Transporturilor din Regatul Unit (Departamentul pentru Transporturi) a furnizat Govia franciza companiei de a opera o serie de linii de transport feroviar de călători în West Midlands.

Acesta este un eveniment banal din lumea afacerilor, nu suntem interesaţi ar fi în cazul în care nu au fost pentru o circumstanţă: una dintre liniile sale de companii mici Govia intenţionează să introducă trenuri de pasageri care circulă pe volant.

Acesta este un microbuz de pasageri propulsat-auto compania britanică Parry Oamenii Movers.

Înfiinţată în 1992, compania sa concentrat pe trenurile cu un motor hibrid. Dar de atunci că avansate de litiu-ion sau nichel-cadmiu-, dar chiar şi plumb-acid baterii simple în cantitate suficientă pentru a-propulsate masini auto (în funcţie de rezerva de energie şi a da o putere la vârf) - sunt foarte scumpe, inginerii britanici au decis să aplice pentru de stocare a energiei volanţi.

/ Articles/27dec07_poezd/p2.jpg Şi nu trebuie să rack supermahovikami creierele lor cu taxă din fibre de carbon roţi grele, rana fire sau benzi. De asemenea, reţineţi - placerea nu este ieftin.

Nu, experţi Parry Oamenii Cîştigători, nu sofistică, a fost împins sub podeaua de autoturisme şi 500 de kilogram de oţel "clatite" cu un diametru de 1 metru. Şi le-a permis să vă relaxaţi, până la 2,6 mii de rotaţii pe minut.

Si stii, a venit în mod eficient. Până în prezent, compania a construit 12 volantului astfel de dispozitive (probe diferite, au o capacitate de la 2 la 80 de persoane). Aceste motovagony chiar a ieşit (sub formă de experimente) la nivel local linii mici in diferite parti ale Marii Britanii şi care transportă călători cu succes.

Mii de ore şi 100.000 de persoane transportate totală a arătat 99 la suta de fiabilitate (prin care se înţelege nu numai lipsa de avarii, şi întârzieri). Şi a mediului?

De exemplu, în cadrul studiilor a avut loc din decembrie 2005 până în decembrie 2006, sa estimat că emisiile de dioxid de carbon la volantul mini-trenuri la 80% mai puţin decât motovagonov diesel convenţionale, care transporta pasageri pe aceleaşi linii cu aceeaşi viteză (prin urmare, îmbunătăţite şi de cost).

/ Articles/27dec07_poezd/p3.jpg Acum Govia va aduce o pereche de aceste masini, la una dintre liniile pe care trenul-hibrizi vor transporta pasageri până cel puţin în 2015-lea (pentru o perioadă, cum ar fi compania a acordat o franciza pentru transportul de pasageri în acest domeniu ", în numele" din cadrul Ministerului Transporturilor).

Prin urmare, trebuie să examineze proiectul de masini exotice. Mai întâi de toate, trebuie spus că de obicei motoarele cu ardere internă în acestea sunt disponibile. Acest motor de serie sau de automobile şi camioane.

În model, care va fi eliberat în curând pe piesele din West Midlands (cum este numit PPM 60, respectiv, concepute pentru un maxim de 60 de pasageri - 25 pe scaune, restul - stand), cu un cost de litri diesel de 2. Dar opţiunile prevăzute: Puteţi comanda un model cu motoare cu combustie internă care rulează pe propan.

ICE învârte volantul printr-o curea de transmisie cu ambreiaj. Volanta este conectat cu transmisia arborele de acţionare hidrostatică.

/ Articles/27dec07_poezd/p4.jpg De ce o asemenea complexitate? Faptul că a fost mai usor pentru frânare regenerativă, în cazul în care volantul este accelerat de la roţi, prin acelaşi "hidrostatice". Anume, ca urmare a recuperării o astfel de masina este mult mai economice decât de obicei. La urma urmei, trenuri pe linia de scurt este rupt modul - o dispersie care octanovka.

Interesant, trenul poate opri numai la cheltuiala de recuperare - accelerare a volantului, în timp ce în creştere mai lent la 1 m/s2. frâne convenţionale pot fi de asemenea implicat, dacă este necesar de oprire de urgenţă. Viteza maximă PPM 60, întâmplător, este de 65 de mile pe oră.

Dar nu e tot. În diferite modele compania a folosit volant diferite. 500 de lire sterline - este de bază. Dar poti pune volantul mai - 750 de lire sterline şi 1,2 metri în diametru. De ce are nevoie?

Apoi, începe distracţia. În plus faţă de transmisie de la motor, unitatea volantul este conectat de 20 de kilowaţi motor electric.

Dacă linia staţie echipate cu prize speciale - maşinişti alerga motor ppm şi nu trebuie să.

Un total de 30 de secunde din parcarea de langa un alt motor platforma învârte volant, astfel încât unul dintre această rezervă este insuficientă pentru a rula masina in 800 de metri - chiar înainte de următoarea staţie, în cazul în care PPM este returnat în priză.

/ Articles/27dec07_poezd/p5.jpg În acest caz, operaţiunea de linie, care este de mai sus nu este similar cu sârmă întinsă pentru funcţionarea liniile electrificate. Chiar mai bine. Deoarece consumul de energie - un mic, dar în cazul unui accident, în reţea au posibilitatea de a trece la diesel sau gaz lichefiat. Sau pot combina într-un fel utilizarea motoarelor cu ardere internă şi de energie electrică de la priză, în timp ce optimizarea costurilor lor.

O companie britanica spune ca un galon (Imperial, în mod evident - care este aproximativ 4,5 litri) de un antrenor de simplu motor diesel, care transportă 50 de persoane, se va deplasa 3.2 mile, autobuz interurban normale - 11,3 km şi tren de 50 ppm - 24,1 km (cu excepţia reîncarcă de la reţea). Alegerea este clară.

Singurul lucru care ar putea să perturbe inventatori PPM, - acest lucru destul de dificil să se adapteze tehnologia pentru mai multe trenuri care rulează pe liniile lungi. Într-adevăr, în acest caz ar fi sub podeaua fiecare masina pentru a monta un fel de cinci sau chiar şapte volantului 750 kilogram si toate le conecta transmisie hidraulică cu axe.

Cu toate acestea, masini mici, PPM a arătat că această tehnică de mare de lucrări. Si cine stie, nu încercaţi să ingineri vreodată să vizeze o lovitură de la rapid volantul?

Sursa: http://www.membrana.ru/

ABONAȚI-VĂ
Joi, 27 decembrie 2007 9:07
Vizualizări: 3325

Citiţi de asemenea

Ş. A. AmonaşviliMereu am aspirat spre Viitor, fără să mă gândesc la ce îmi va aduce în plus. Înclin mereu către Viitor, ...
39
Tavanul sălii hipostilului din templul Hathor din Dendera, Egipt....
26
La mama mea, după vârsta de 50 de ani, începuseră să îi amorțească uneori degetele de la mâini și picioare. O prietenă, ...
93
Acesta este Lacul Cerkel-Kel din Kabardino-Balkaria. Face parte dintr-un grup de cinci lacuri, în care nimeni nu se scal...
92