Prius III, în Rusia!
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Toamna în Rusia ar trebui să înceapă vânzările oficial al generaţiilor Prius III. Pe de actualizări tehnice cu modelul într-un interviu exclusiv cu WP-a spus şeful de proiect Inginer Akihiko Otsuka, cu privire la planurile de dezvoltare ale companiei si masinile viitorului - vicepresedinte executiv al Toyota Motor Europe Thierry Dombreval. Ruslan Romaniuk, director de dezvoltare de brand "Toyota" în Rusia, a împărtăşit detalii privind modele, taxa de transport şi de servicii.Şi acum - premiera a treia generaţie Prius la Geneva Motor Show, o generaţie care deja în acest an pentru prima dată oficial vine vorba de Rusia. masina hibrid economică de astăzi este ieftin, deci este puţin probabil să intrăm în panică, în cerere, dar interesul este, cu siguranţă acolo - şi modul în inovaţia tehnologică, şi ca un produs de bază: cum va dura, ceea ce ar costa, dacă lichiditatea de pe piaţă. Această revizuire va fi discutat ca un nou Prius, şi despre programul hibrid al companiei în ansamblu.
Principiul de bază al noului Prius - un echilibru optim între confort, placerea de a conduce şi de costurile de operare. A fost de dragul de a dinamicii bune japoneze nu au avut de a salva pe deplasarea motorului, acesta crescând de la 1,6 litri (la modelul anterior) la 1,8 litri. Total centrala hibrid a crescut la 134 CP (22%), iar cuplul a crescut. Cu toate acestea, a căzut şi a consumului de combustibil prin optimizarea motorului de configurare şi redistribuirea moduri principale în gama de viteze mai scăzute. Un consumul total în ciclu combinat a fost de 3,9 l/100 km, ceea ce corespunde la un nivel minim record de emisii pentru masina de clasa D - un total de 89 g de CO2 pe kilometru.
Prius poate merge ca un electric sau motoare cu combustie internă-suport, şi folosind ambele elice. La motorul se opreşte automat se opreşte (sistem Start & Stop). În ciuda similitudinii fundamentală între cele două generaţii, 90% părţi dintr-un set hibrid conceput de la zero. Acest lucru şi mai compact cu motor cu impact mai mare (prin sporirea vitezei), precum şi accesorii noi, care nu necesită cureaua de transmisie: toate nodurile sunt motoare electrice. Adăugaţi la acest electronice sofisticate mai umplutura unitate centrala de control: eficienţa acestuia a fost mai mare, şi de răcire componente - în mod eficient, datorită directe spălare antigel lor. De asemenea, exista un sistem de încălzire şi a motorului, datorită căldurii gazelor de eşapament.
contururi noi a corpului nu numai modelul da un aspect modern, dar, de asemenea, se lucrează la îmbunătăţirea aerodinamicii: Cx a scăzut cu 0.01 şi a ajuns la 0,25, şi zgomot redus. Reţineţi că la viteze mici, când motorul nu este de lucru, masina este practic tăcut, care, întâmplător, este potenţial periculoase pentru pietoni, care sunt folosite pentru a se concentreze pe zgomotul motorului.
O optiune interesanta - un panou solar pe acoperiş. De obicei, şoferii încearcă să păstreze maşina, în vara în umbra la soare razele lounge nu sunt încălzite. În limuzina drivere Orientul Mijlociu de multe ori nu se transforma motorul oprit, pentru a domnit în salonul este întotdeauna plăcut răcoros. Salonul Prius răcit şi motorul oprit. Construit în elementele de acoperiş energizarea sistemului climatic, care sprijină, în cabină se răcească, chiar sub soarele arzator, si mai mult lumina soarelui cade pe acoperiş, mai gratuită de energie pe care le produc.
vanzarile globale ale Toyota Prius va începe în luna iulie, auto rus va apărea în toamna acestui an (a se vedea mai jos). Până în anul 2010, Toyota se aşteaptă să vândă 60 000 Prius în Europa şi 400 000 în lume. Planuri pentru vânzările în Rusia, deoarece preţul nu a fost anunţat.
ecogeek.ru /