ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Publicitatea verde: jos eco-terorismul!




 

 

Privind aceşti copaci, oricine îşi aminteşte cadrele trist cunoscute cu turnurile Gemene distruse pe 11 septembrie 2001. Agenția pariziană CLM BBDO a dezvoltat în mod intenționat această publicitate socială în stilul de reportaj TV la comanda organizației franceze non-profit pentru protecţia naturii Fondation Nicolas Hulot. Scopul proiectului – a sensibiliza audiența pentru a înțelege că, practic, fiecare om modern zilnic comite acte de terorism împotriva naturii.

 

Зелёная реклама: долой эко-терроризм!

 

Care sunt simptomele eco-terorismului? Posterul social de la organizația Prasa ne oferă primul indiciu: din cauza dependenței de presa de scandal și altor publicații tipărite, în loc de pădure diversitatea planetei noastre se transformă într-un și același peisaj gol. Cum putem vorbi despre societatea civilizată, dacă în locul pădurilor defrişate trunchiuri continue să fie cartea noastră de vizită?

 

Зелёная реклама: долой эко-терроризм!

 

Pentru a sublinia aceeași idee, World Wildlife Fund a venit cu un astfel de ambalaj sumbru pentru cadouri. La prima vedere, totul este drăguț și decent: ei bine, ce este în neregulă cu animalele mici pe ambalaje? Adevărul se dezvăluie deja în procesul de ambalare: tăind hârtia pe liniile punctate, dvs. literalmente tăiaţi capul la rechini, cornul la rinoceri. Acestea sunt consecințele unei risipe de hârtie fără sens.

 

Зелёная реклама: долой эко-терроризм!

 

Se pare că noi toţi am auzit că este nevoie să tratăm aproapele nostru ca pe noi înşine. Dar când vine vorba de pielea rafinată a leopardului în loc de un covor în salon sau o pungă din piele de crocodil, devine clar că animalele nu fac parte din "aproapele nostru" ...

 

Зелёная реклама: долой эко-терроризм!

 

WWF a considerat dezbaterile la tema termenilor o pierdere de timp și a creat o serie de postere, în care în formă de animale sălbatice apar top-modele. Ele transmit cu pricepere toată graţia și puterea animalelor sălbatice, fiind oameni. Dacă este așa, atunci consumatorii să nu se transforme în animale!

 

Зелёная реклама: долой эко-терроризм!

 

Iar pentru cei care pun imaginea lor mai presus de toate, World Wildlife Fund a creat acest poster social din benzile desenate care arată că deseori lucrurile la modă și de lux fac din proprietarii creaturi implicate în crime împotriva naturii. Eșarfa fâlfâită a fetei simbolizează un traseu de cruzime pentru industria modei, relatând povestea unui gazele, de la viață în sălbăticie și creşterea puilor până la uciderea şi scoaterea pielii de către un braconier. Detaliul important: atrageţi atenția la buzele țuguiate şi disprețuitoare ale fetei - este cheia pentru a înţelege sensul ilustraţiei ...

 

Зелёная реклама: долой эко-терроризм!

 

Eco-terorismul este exprimat în tone de deșeuri industriale care zilnic intră în depozitele de deșeuri, păduri,corpuri de apă și coaste. Asociatia Franceză de surferi Surfrider Foundation a decis să lupte pentru puritatea plajelor, afectate de deșeuri, cu ajutorul Agenției Young & Rubicam care a realizat o publicitate socială. Vechea mănușă de cauciuc seamănă cu baronul Munchausen care se îneacă în mlaștină şi încearcă să se smulgă din plajă. Sloganul posterului: "Din păcate, plaja nu se curăţă de la sine, iar mai jos este afişat programul zilelor de curăţare”.

 

Зелёная реклама: долой эко-терроризм!

 

Un alt lucru este că, indiferent de nivelul cultural al cetăţenilor, gunoiul pe plaja va apărea din nou și din nou, pentru că el este adus de valuri! Iar cantitatea deșeurilor din plastic în ocean de mult timp a devenit una dintre cele mai "acide" teme ecologice: pentru a lupta cu această problemă, va trebui să începem de la bun început - atât la propriu, cât şi la figurat. Sloganul posterului: "În mare nu există un astfel de concept ca un pic de gunoi".

 

Зелёная реклама: долой эко-терроризм!

 

Organizația ecologică Legambiente împreună cu agenția de publicitate italiană Forchets a editat postere sociale realizate la aceeaşi temă despre gunoi, dar sensul lor este mult mai profund decât apelul la un subbotnik – lucrul gratuit în favoarea societăţii: Opriți mascarea problemelor - spun aceste postere, având în vedere nu atât de mult principiul modern de îngropare a deșeurilor solide, cât filozofia "nu văd nimic, nu aud nimic, nu spun nimic". Este o prostie să pretindem că în lume nu se întâmplă nimic, este o prostie să stăm și să visăm la un noroc, să tăcem atunci când copilul altcuiva aruncă fără să se uite gunoi la marginea drumului!

 

Зелёная реклама: долой эко-терроризм!

 

 

Sursa: facepla.net

 

ABONAȚI-VĂ
Vineri, 02 august 2013 16:53
Vizualizări: 3072

Citiţi de asemenea

De aici a pornit legenda despre "reconstrucția sa recentă"....
85
Stafida este unul dintre cele mai vechi produse dulci, care permitea conservarea și stocarea recoltei de struguri pentru...
115
Pietrele Rollright sunt unul dintre cele mai faimoase complexe megalitice de acest fel din Insulele Britanice. Ele se af...
88
La înmulțirea plantelor prin butași uneori apare o problemă legată de formarea rădăcinilor. Pentru a accelera procesul...
238