Schita a Botezului Rus
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Până acum, din timp în timp în biserică şi mediile laice continua să aud vorbi despre faptul real al botezului Rus. Cred că această vârstă vechi întrebare nu va avea niciodată un răspuns, în timp ce oamenii de ştiinţă de toate culorile sunt de acord presupune că Rus, şi ceea ce este considerat un fapt de botez. Situaţia cu aceste concepte este mult mai rea decât v-aţi aştepta. Un alt celebru Vladimir Dahl în dicţionarul său a susţinut că Rusia - "întreaga lume, belsvet. În limbajul moderne - toate ţările şi popoarele. Cel mai uimitor este faptul că ideea lui din Rusia are cel mai grav sens. Ne aflăm pe harta lumii o mare parte a teritoriului, având în numele său Rus cuvânt sau rădăcina "Rus", care confirmă cuvintele lui Dahl. Prin urmare, vorbim de botezul lui Rus, aveţi o idee despre ceea ce parte din ea ar fi putut produce orice caz, o căutare subiect este cazul, şi nu echivala Rusiei moderne sau pre-revoluţionar rus şi Imperiul terenuri mici, care au în ei Numele cuvântul "Rus".
În al doilea rând, noi trebuie să definească în mod clar ceea ce este conceptul de "Botezul din Rusia" sau orice alt stat. De exemplu, nu departe de a fi: presupune că botezul din Armenia a avut loc în 4 d.Hr. Mai precis în anul 301 a avut loc botezul un grup de oameni din Armenia St Grigore Luminătorul, urmat de o penalizare 38 fecioare - distribuitorii de creştinismului în Armenia, în conformitate cu Tiridates rege. bogosluzhiteli moderne ia în considerare în acest an - data oficială de acceptare a creştinismului în Armenia, deşi este clar că acest mic grup de oameni (executat) nu poate fi reprezentant al tuturor oamenilor. În plus, istoria oficială a Armeniei se incepe cu anul 552 AD, atunci când coloniştii din Aram, în cele din urmă să poată obţine autonomie în Caucaz.
Aici şi în istoria statului nostru ar putea să o întreb: cine să creadă? Pentru a începe cu, că Ordinul Sfântului Andrei a fost cel mai înalt ordin al statului rus, fondat de Petru I în 1698, "în numele Sfântului Apostol Andrei, botezul sfânt, în primul rând în termen de lacunele noastre". Acesta este decretul său tar rus a asigurat prezenţa Apostolos Andreas în ţinuturile ruse. Multe dintre ideologii creştinismului ar lua acest fapt data iniţială a botezului Rus. Este atât de grabă cu această afirmaţie? Little nu în ţinuturile noastre şi locuieşte acum turistilor de credinţe religioase diferite, pentru a aproba apoi adoptarea statului nostru are unele dintre cele vechi sau noi, credinta nu este clar ce. Este posibil ca după câţiva ani (cateva sute de ani), în lucrările selectate de teologi individuale de sunet cu toată convingerea că vizita unul din fraţii a noii credinţe la începutul secolului 21 a condus la adoptarea agresiv al acestei credinţe pe întreg teritoriul statului. Şi cineva să creadă în aceste poveşti.
Un alt fapt destul de convingătoare "a creştinismului în Rusia", este reprodus un scriitor Alexandru asii celebru (AI Wing) în cazul adoptării de noi forme religioase şi religioase reforma urmat de tipul celor Beloyarov Booth în anul 351. Într-un fapt similare pot fi găsite în alte cronicari. Pentru toată lumea de aici a depăşit istoric Iordania gotic, care a scris "Istoria goţilor. (Sublinierea noastră şi anume: în toate cărţile de referinţă publicată de doar o distorsionată "gotic" în loc de "Goetske, aducând goţii cazaci, condusă de hetmans, la germani, goţii. EG) nu converg într-una din contemporane versiunea cu o descriere a evenimentelor de mai sus evenimente contemporane: asii A. slavi, care a luat un amestec de creştinism cu credinţa vechi, au fost executaţi de goţi (Beloyarov Booth, care a devenit şi a lui Booth Kresenem 70 aristocrat au fost crucificat de goţi). Potrivit Iordania Antes executat novokreschentsev-gata. Cine are dreptate şi dacă cazuri individuale în istoria unuia dintre triburile dinydavat pentru botezul de Rusia? Cred că nu cel mai bun mod pentru a răspunde la ei înşişi bisericii, ţinând cont de creştinism de la evenimentele descrise.
Există mai multe date importante din istoria de creştinare a terenurilor din Rusia. În anul 798 istoricul bizantin Leon Diaconul rapoartele pe care Tavroskifii svyatitelstvuet St John naţionalitate Tauro-scitilor. "Împăratul Nichifor Fock trimis Kalokira cu brand-sciţi, pe care îi numim, de obicei, Russ.
În 860, a avut slavii primul mare tur sub conducerea Askold (Haskuld, Oskoldom) şi Dir la Constantinopol (Constantinopol). Datorită violent la zidurile din capitalul bizantine ale slavilor puternice furtuni a trebuit să se retragă. În procesul de negocieri Kievites accepta botezul şi să încheie un tratat de pace cu Bizanţul în 30 de ani. După ce că nu există anularea Askold şi tribut Dirom la Cazărilor la Kiev.
În acelaşi timp, există un război pe motive religioase împotriva Cazării, maghiari, care a fost neînfrânt cazacilor de elită (cabarete Khabarov), care a dus la slăbirea iudeo-Cazărilor. Bizantine Patriarhul Fotie, care este de la Kazar (Kozari oraş) şi a convins pe împărat Mihail al III de a trimite misiuni Khakan speciale, în frunte cu Constantin Filosoful (cunoscut, unul din fraţii - Christian Distribuitori Cyril) pentru a sprijini creştini Kazars'kogo. În Chersonesos Chiril (în monahism - Constantin) a furnizat Evanghelia şi Cartea Psalmilor, scrise de "rouskimi scris", care studiază gramatica rusă cu ajutorul locale Ruz (data adoptării creştinismului în aceste necunoscute Rusă terenuri). El adaugă că mai multe scrisori din alfabet şi "creează" slavona script (script-ul de un serviciu de biserică în limba rusă, însă nu şi literele rus alfabetul), care ia cu el la Moravia, unde, la acel moment au fost doar de gând să accepte creştinismul.
Una din legendele PVL în 882 Oleg ucis Askold şi Dir, care a fost îngropat în conformitate cu numele de sfinţii lor patroni: Askold-Nicolae - biserica Sf. Nicholas, dar Dir - St Irene, care ridică ideea că Deere Diroy fost şi ea a luat numele de Irina la botez.
Până în anul 867 am învăţat de la SPR şi alte cronici, care a avut campanie Askold al doilea şi al Dir la Constantinopol. Nu departe de Constantinopol, sa întâlnit cu trupele Russ după împărat bizantin, cu care Askold şi Dir au un acord comercial scris. Adoptarea creştinismului (diferenţa de timp ar putea fi cauzată de abordare pur şi simplu diferite pentru a cronologiei) Askold şi Dirom.
Patriarhul Ecumenic Fotie a stabilit prima diecezei Kiev pentru slavi şi Normanzii, care a acceptat creştinismul sub influenţa de contacte cu Bizanţul. Împăratului Vasile Macedoneanul trimite Kievites nou botezat cărţilor liturgice: Evanghelia, Psalmii şi alte scrieri Rusă, care a studiat St Chiril în Korsun. Prinţul Askold construi Biserica lui Dumnezeu, Profetul Ilie Podol. După aceasta, Rusă nu a lupta cu bizantinii peste 40 de ani (care confirmă din nou exclusiv războaie religioase).
După depunerea Patriarhului Fotie Papa a trimis la Kiev Mitropolitul Ignatie. De obicei, acest lucru nu arată metropolitane în limba rusă cronici, pentru că el a fost o marionetă a papei, şi scris de anale se referă la "perioada de greci.
În 945, forma finală a tratatului militare si comerciale Prince Igor cu Bizanţul. Anul precedent, a plecat cu o legiune de mare asupra Constantinopolului şi a reuşit să forţeze adoptarea de condiţii favorabile pentru el. După juramintele şi asigurări într-un teren bizantine pentru anul viitor, după împăratul a ajuns la Kiev. Se repetă procedura pentru emiterea asigurări în dragoste si prietenie. Păgân echipe parte Igor a adus asigurări din statuia lui Perun şi jurat numele Perun şi Veles, şi creştinii jurat la St. Ilie Podil.
În 947, Olga a dat naştere la ULEB al doilea fiu al ei.De obicei, nu a indicat care a fost tatăl său, dar spune că el a fost botezat cu numele de Vladislav.
În 955, este botezul oficial (intersecţia?) Prinţesa Olga şi obţinerea ei un nou nume - Elena.
Astfel, ne apropiam de data ultimei (printre primele) de botez de la Kiev. Biserica carte de referinţă de istorie, editat de L. protopop Petrova a spus că în acest an şi în ziua botezului de gospodării, Vladimir, care a coborât de la case domnesti pe strada pentru a râului (acum secat), şi au fost botezaţi. Astăzi această stradă este fata de Kiev şi este Khreshchatyk.
Alte surse sunt multe versiuni bune în acest sens. Deseori, aceste versiuni nu le place reciproc, care este semnul distinctiv al creştinismului - Multiversion pentru fiecare gust. Pentru a da una dintre ele. Începutul relaţii prieteneşti cu Imperiul Bizantin de catre domnitorul Vladimir în 988 - pentru a suprima insurecţie în Bizanţ de către trupele Kiev. Ei au obţinut o victorie şi Hrisopole Avidose, prevenind caderea împărat bizantin.
Cu Anastas Korsun Vladimir ia Rusă-gotic Korsun-Herson, chiar aici şi să fie botezaţi, şi caută apoi dreptul de a se casatori cu fiica lui Roman II, sora împăraţilor bizantini Vasile şi Constantin - Anne Prinţesa (decedat în 1011 şi a fost îngropat la Kiev zeciuiala Bisericii) . La întoarcerea ei, Vladimir deţine creştinarea primă încercare de Kiev la 01 08 (unele surse indica creştinarea Kiev la 01 aug 990 ani). Mai târziu Anastase Korsunsky servit în Novgorod. Novgorod cap al bisericii care deservesc Anastasia confirmă un alt fapt: Novgorod, la momentul a fost capitala statului! Kiev are merite deosebite la creştinism de la momentul Askold şi Dir, şi istorici, prin urmare, născocire bisericii. Problema este că oamenii din Novgorod nu au fost permise în capitalul său credinţă Trădătorul Prince. În consecinţă, se încadrează în capitală ar putea fi următorul "curăţirea" credinţă nedorite străin. Prin urmare, în 989 sau 990, acesta a fost începutul de botez forţat din Novgorod: Novgorod Putyata botezat de sabie, şi am ajuns la foc. " După pacificare a unui crestin aici sa mutat la Mitropolit de Novgorod şi curţii domneşti. În curând, în Novgorod a fost construita o biserica de lemn din Sofia, din 1045 de pe acest faţa locului de către Prinţul Vladimir Yaroslavichem construita din piatra.
În acelaşi an, 989 a avut loc pe doua călătorie la Korsun şi eliminarea finală a Ward revolta Focas.
Apoi, din nou "restabilirea ordinii" şi să aducă la o credinţă străin: botezul şi subjugarea Suzdal Tmutarakani.
În următorii ani mai mult de o dată se va schimba statul de patriarhi bizantine si romane. În urma acestor evenimente se va produce reorientare a liderilor "şi, în consecinţă - schimbarea cursului şi politică. De altfel, în majoritatea cazurilor pentru istoria de 450 de ani de dominare Mitropolitul grec în ţinuturile din Rusia, episcopii trimis de la Constantinopol, dar au fost numiţi astfel de ocazii, atunci când sunt oameni de patriarhul Ierusalimului.
Această analiză mici nu oferă o imagine completă a luptei grele pentru Metropolitan, şi apoi tronul patriarhal, dar oferă o listă de evenimente majore din istoria creştinismului timpuriu în ţinuturile ruse.
http://www.rojdenierus.ru/doc/mifi/kreshenie-rusi.shtml