Ştiinţa subconştient.
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
alegătorii neuroimagistice, mintea-lectură "corpul politic al ţării" - este atat de buna?În ultima duminică la dezbaterile prezidenţiale al Partidului Republican din Miami, Mitt Romney a declarat că, spre deosebire de rivalii săi, dar el a încetat să vorbesc despre asistenţa medicală pentru toţi şi, de fapt, a completat sarcina. " La celălalt capăt al ţării, în San Francisco, cinci voluntari urmarit dezbaterea la televizor, purtând pe cap o "casca", cu o multitudine de electrozi care monitorizează impulsurile electrice la nivelul creierului.
Când Romney a spus cuvintele "realizate în sarcină, activitatea creierului in actiuni predfrontalnyh experimentale schimbat semnificativ. "Le-a placut ceea ce au auzit," - explică Brad Feldmen analist al companiei EmSense Corp, care a condus experimentul.
În acest sezon de alegeri răcnet în domeniul tehnologiei politice a Neurofiziologie. Noile state de cercetare care să monitorizeze starea creierului al elevilor şi pulsul alegătorilor pot fi mai eficiente decât asculta cuvintele lor, astfel încât EmSense mici şi alte companii care lucrează în domeniul "neuromarketing" (şi există o mulţime în toată ţara), îşi oferă serviciile sediul electoral al candidaţilor la preşedinţie.
Lucid Sisteme de companie din Seattle are un program pentru a rezolva biologice feedback-ul ", care urmareste undele de activitate cerebrală, gradul de dilatarea pupilei, nivelul de transpiraţie şi de mişcări involuntare ale musculaturii faciale, iar unele bazate pe companie de la Chicago, în conformitate cu propriile admiterea ei, ofera politice voce tehnica de consultanţi de analiză, care folosite pentru a proteja companiile de asigurari de fraudă.
Un psihiatru la Universitatea Emory Drew Westen, o metodă cu ajutorul creierului scanează pentru a examina alegătorilor, înfiinţată recent o firmă de consultanţă Westen Strategii, care promite clienţilor asistenţă în înţelegerea "neuro-reţele care controlează comportamentul uman în situaţii care implică politica. În campanie birourile anul acesta de John Edwards a invitat ceas Westen acest candidat întâlniri cu alegătorii şi să evaluării sale (Westen şi apăsaţi sediul ataşatul refuzat să ofere detalii). TargetPoint firma de consultanta, specializata in strategii de campanie (clientul său este Romney) a început să efectueze sondaje online, explorarea subconştientului preferinţele alegătorilor, precum şi cercetarea în considerare prin scanarea creierului cu instrumente speciale.
Ideea este de a utiliza aceleaşi tehnici care sunt acum folosite pentru a determina reactia consumatorilor la automobile, parfumuri, jocuri pe calculator, browsere web şi trailere de filme. Pe baza informaţiilor colectate de către anchetatori, solicitanţii pot ajusta în orice fel de natura campaniei: să decidă cu privire la ce probleme a vorbi într-un anumit stat, ce cuvinte specifice sunt utilizate în discursurile de campanie, cu un ton de exprimare cu care o persoană ... "Marketing politic - este aproape sută la sută analogice de afaceri de marketing, - a declarat David Roemer, şeful Sisteme Lucid sampon. - Mă uit la ochii ca pe liderul următoare din ţara mea."
Unii oameni de ştiinţă proeminent spun că neyromarketologi promit mai mult decat pot manipula. Liz Phelps, director al Laboratorului de Neurofiziologie la Universitatea New York, a criticat un studiu recent, ea a fost sceptic în legătură cu ideea că graficele de activitate cerebrală poate prezice modul în care oamenii se vor comporta - mai ales atunci când vine vorba de politica.
În noiembrie, revista "Natura", a criticat studiul în anul în curs, o firmă neuromarketing, care utilizează creierului scanează pentru a evalua reacţiile de oameni să candidaţi pentru rolul de preşedinte în 2008. "Desigur, de dragul de-sine evident concluzia că Hillary ar trebui să porabohoţ pe cucerirea "alegătorilor nehotărâţi" au nevoie de echipament în valoare de trei milioane de dolari? "- a cerut autorul articolului.
Aceste metode câştiga popularitate, în special, deoarece sediul electorale de imbogatire. Potrivit Centrului pentru Responsive Politics, în primele 9 luni ale acestui an, candidaţii au cheltuit 420 milioane de dolari. Această sumă este mai mult decât de două ori cifra pentru primele 9 luni ale anului 2003 (atunci când costurile de candidaţi s-au ridicat la 182 milioane de euro).
politolog la Universitatea Stanford John Krosnik (el colaboreaza cu programul ştiinţific al American National de Studii Electorale, care studiază comportamentul şi punctele de vedere ale alegătorilor), a declarat că candidaţii pot fi mai interesaţi în stabilirea deviaţiilor subconştient de alegători, pentru că în acest sezon, printre candidaţi este un mormon, o femeie şi afro-american. "Avem nevoie de oameni pentru a arunca o privire in secret in suflet si afla cine vor vota întrebare directă. Aici nu este adecvat", - explică Krosnik.
Pripită hotărârilor
Potrivit oamenilor de ştiinţă, realităţile vieţii politice moderne prevede că candidaţii au găsit o modalitate de a ajunge la oameni care monitorizează cu atenţie situaţia şi tendinţa de a face judecăţi pripite privind diferite probleme. Firma de mai sus TargetPoint din Virginia (ea este specializată în afaceri şi strategii politice în 2004, a servit campania Bush şi acum lucrează pentru Romney, în conformitate cu Federal Comisia Electorală, personalul acestuia transferate în ultimul trimestru de 345 de mii de dolari) este în căutarea pentru modul de a ocoli această problemă .
Ştiinţific director al companiei Landry Alex a spus că metodele tradiţionale de sondaje de alegători este oarecum imprecis. "În focus grupuri de oameni se poate spune un singur lucru, dar la secţia de votare la alta," - explica el. Pentru a depăşi această dificultate, în conformitate cu Landry, firma sa a dezvoltat o metodă specială de anchetă pe Internet. Votanţii sunt rugaţi să răspundă la întrebări de genul "care candidatul a face tu suport?". Dar, mai degrabă decât pur şi simplu rezuma rezultatele urmărite cât de repede respondenţilor într-un calculator răspunsurile acestora - este de aşteptat ca mai repede de reacţie, mai puternică reacţie emoţională a candidatului.
În momentul de faţă TargetPoint utilizate sondaj de patru ori, explorarea reacţie de 3200 republicani, care sunt participanţi probabil de vot în alegerile primare. Director de Personal pentru Planificare Strategică Romney Alex Gage a spus că personalul se uită la datele privind rata de reacţie, ca o măsură de "gravitatea" de a convinge alegătorii. "Aceasta reflectă în mare măsură punctul de vedere potenţialul luate în considerare," - explica el.
Cele de mai sus de Vest - un psihiatru, un specialist în boli care cauzează dezintegrarea personalităţii - în 2007 a publicat o carte "creierul politic: rolul de emotie pentru a decide soarta ţării." În cursul lor de cercetare - de exemplu, scanarea creierului de alegători care sunt puternic angajate candidat sau partid, - el a găsit: când alegătorii uita-te la imaginea candidatului sau a asculta la declaraţia sa, zona din creier responsabile de emotii, sunt mai active decât regiunea creierului responsabile pentru gândire. După cum spune Westen, politicienii ar fi mai utilă nu explica detaliile zece plan de dezvoltare a sănătăţii, şi vorbesc despre asistenţa medicală în termeni de moralitate.
Aşa cum sunt înregistrate în raportul de către Comisia Electorală Federală, în octombrie, Edwards, sediul de campanie enumerate companiei Westen Strategii de o mie nouă sute cincizeci şi unu de dolari ca plată pentru bilete. Potrivit lui Mark Kornblo, secretar de presă al Edwards, West a venit pentru a observa candidate şi-i dea de evaluare a mea. "În cercurile al Partidului Democrat Westen câştigat faima si respect prin cartea sa - spune Kornblo - Am fost util pentru a asculta ideilor sale.." Westen să comentariu pe acest subiect s-au abţinut.
campanii prezidenţiale au exploatat întotdeauna emoţiile de alegători: adversarii lui Thomas Jefferson predostRegan, că dacă va fi ales, va începe cu o epidemie de omor, incest, jaf şi viol, şi detractorii de Andrew Jackson a răspândit portretul lui sub forma lui Shakespeare mizerabil Richard III. Sediul de campanie al preşedintelui Lyndon Johnson în 1964 şi postate pe comerciale de televiziune celebru în cazul în care fata a cules flori, şi apoi pe un ecran de "nor de ciuperca". Ideea că un candidat impus asupra publicului aproape la fel de mărfuri, a devenit loc comun din 1969, după cartea "Vanzarea preşedintelui, susţinând că campania lui Richard Nixon a fost reuşită, datorită tehnicilor de publicitate inteligent, mai degrabă decât substanţa de platforma lui.
Începând cu 1969, potrivit Asociaţiei Americane de Ştiinţe Politice Consultants, numărul de astfel de profesionişti a crescut: ei au fost o mână, dar a devenit mai mult de cincisprezece mii. Locul consultantilor politic este expansiune, si metode acestora ce mai complexe si de colectare de date devine ce mai importante. În anii 1980 a devenit la modă focus grupuri, precum şi prin dial-grup, în cazul în care participanţii remarcat reacţiile lor faţă de candidaţii cu cântare electronice. În 2004, cele mai vorbit despre inovaţii, cum ar fi "mikrotargeting" - o strategie de marketing împrumutate de la corporative. Se presupune că un apartament sau o casă specifică detaliată a trimis "mesajul", a fost dezvoltat pe baza preferinţelor consumatorilor de persoana sau familia (la care jurnalele sunt semnate, ceea ce maşini să cumpere).
În ultimii ani, progresele în creier scanează a permis cercetatorilor sa identifice care zone ale creierului responsabile pentru convingerile politice şi, în unele cazuri şi de a încheia că atitudinile politice şi comportamentul prevăzute adânc în inconştient. Profesor de psihologie la Universitatea din New York, David Amodio realizat recent un experiment, ale căror rezultate au fost publicate în numărul din septembrie al revistei Nature Neuroscience. Amodio a recrutat un grup de 43 persoane, dintre care unii se consideră liberali, şi altele - conservatori. Acesta monitorizează oscilaţiile electrice a creierului în momentul îndeplinirii sarcinilor simple pe funcţia cognitivă a conştiinţei. Rezultatele implică faptul că liberalii sunt mai bune decât conservatorii se adaptează comportamentul lor la noile condiţii.
Scor de aspectul
Un alt studiu recent efectuat de doi psihologi de la Princeton au demonstrat: atunci când testul a cerut să aleagă între doi candidaţi nefamiliare, bazate exclusiv pe care unul dintre ei pare mai competente, rezultatele, uneori, cu o precizie de 70 de procente, iar rezultatul real al alegerilor. (Cercetatorii au folosit o fotografie a candidat pentru guvernator care au participat la 124 alegeri 1996 - 2006, precum şi candidaţii care au fost pentru alegerea Senatului pentru alegerile din 29 în 2006, anterior au fost convinsă că cunoştinţă experimentală a acestor politicieni în faţă.)
EmSense Firma înfiinţată în California în 2004, mai mulţi studenţi de la Institutul de Tehnologie din Massachusetts, să realizeze dezvoltarea joystick-uri pentru jocuri de calculator, care pot fi gestionate în rândul impulsuri ale creierului. Mai târziu, compania a avut de cercetare de piaţă - a stabilit reacţie instinctivă de oameni de pe jocuri de calculator si spoturi publicitare. În acest an, ea a început să efectueze cercetări cu privire la materialul de dezbateri prezidenţiale şi spoturi de campanie, în speranţa de a-şi extindă activităţile sale în domeniul tehnologiilor politice.
În trecut, duminică, în sala de bal a unui hotel din San Francisco EmSense cercetători pune cinci voluntari (toate republicani, şi încă nu au decis care candidat va sprijini) "pălării" din cauciuc elastic, împânzit pe interior cu electrozi de cupru. Aceste dispozitive funcţionează pe baterii. Nr Voluntarii urmarit dezbaterea cu privire la dispozitivele de TV cu ecran panoramic, pe care compania numeste "EmGear", datele înregistrate cu privire la temperatura de test de piele, ritmul cardiac şi clipi, şiPĂSTRAREA despre activitatea creierului, şi a trecut toate prin intermediul unei conexiuni fără fir la PC-uri. Datele au fost prelucrate de EmSense propriile lor metode, pentru a stabili o reacţie pozitivă sau negativă a candidatului.
Potrivit EmSense, atunci când John McCain recitat politicieni din comunitatea hispanica, pe care le sprijin, frecvenţă de oscilaţie în creier de experimentale a rămas la acelaşi nivel, indicând indiferenţă. Când Mike Huckabee a declarat că retragerea trupelor din Irak ar crea un vid de putere care ar beneficia de teroriştii, nivelul de adrenalină în sânge de voluntari sărit. Fred Thompson ideile pe sistemul de sănătate, au cauzat o imagine de activitate cerebrală, care a indicat faptul că publicul a reflectat pe conceptul lui, dar ei au apreciat negativ. În EmSense spun că la sfârşitul lunii decembrie, planuri de a oferi serviciile sale la sediul electorale, - firma poate ajuta candidatii aprobe videoclipuri campanie sau se pisa aparitii publice, alege cuvintele potrivite şi ton.
În ceea ce priveşte dezvoltarea de noi metode de marketing, politica a fost întotdeauna rămas în urma afacerii. Unul din motivele - costul unor astfel de servicii: studiu standard folosind scanere creier ar costa aproximativ 10 de mii de dolari, dacă acesta este un mic eşantion, dar dacă doriţi să exploraţi diferite secţiuni trebuie să pună cu 50 de mii de dolari. Mai mult decât atât, candidaţii pot fi frică să utilizeze metode care pot da prudenţă excesivă sau manipulare a conştiinţei. "Dacă aduceţi această idee până la sfârşitul său logic - spune Martha Farah, director al eticii de Neurofiziologie, Universitatea din Pennsylvania - aceasta este ceva ca o lectură minte."
Carthay Eksyu, strategi politic al Partidului Democrat, nu au ocupat în campania 2008, a declarat că adoptarea pe scară largă a acestor metode este inevitabilă. "Am trata acest lucru cu toţi deschidere, fără părtinire, la fel ca în ultimii ani, comunicare politică stagnat" - a spus el. În trecut, focus grupuri au fost considerate vulgare ceva, cum ar fi dial-grup, dar toate aceste tabu-uri au fost sparte în curând, "- explica el.
http://inopressa.ru/wsj/2007/12/14/15:10:06/polit