taxiuri hibride, acum în Seul!
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Două săptămâni în urmă, pe străzile din Seul a apărut mai verde masini de taxi. Primele 50 de masini au fost comandat de către administraţia oraşului a lansat o companie de Hyundai-Kia, precum şi funcţionarea lor au început cinci companii de transport, fiecare dintre care sa concentrat pe maşini de zece nouă generaţie.
Reamintească faptul că de înaltă eficienţă vehiculele hibride sunt determinate atât de un motor cu ardere internă şi un motor electric. Principalul lor avantaj - reducerea consumului de combustibil şi a emisiilor. Acest lucru este realizat prin controlul automat complet al regimului de funcţionare a motorului. În special cu privire la taxiuri hibride Seul, ele sunt echipate cu un motor cu ardere internă care rulează pe gaz petrolier lichefiat şi electrice de 15 kilowati. Acesta este activat de-polimer baterie cu litiu, care este folosit ca un generator de curent electric pentru a reincarca bateria. Încărcarea se realizează timp ce conduceti automobilul.
Emisiile de substanţe nocive în atmosferă la o masina hibrid la 6 tone pe an mai puţin decât în mod normal. Mai în detaliu, apoi masina hibrid emisiile de dioxid de carbon cu mai mult de jumătate, de monoxid de carbon de două treimi, şi oxizi de azot cu 90 la suta mai putin conventionale pe benzina. În plus, motorul cu combustie internă se opreşte automat atunci când vehiculul este parcat în trafic, după care continuă mişcare la putere a bateriei.
Primii 50 de taxiuri hibride funcţionează pe o bază experimentală, dar a decis să înlocuiască, până în 2020 de mitropolitul hibrid de transport de călători întregi, precum şi a vehiculelor de serviciu ale agenţiilor guvernamentale. Reţineţi că multe ţări sunt înlocuirea flotei sale de taxi treptat cu maşini hibride. În special, în New York, procesul de înlocuire trebuie să se încheie până în 2012.
Deci, există multe avantaje de masini hibride, dar există şi dezavantaje. Cel mai important dintre ele - preţul ridicat, şi înlocuirea flotei cere companiilor de transport enorme ale costurilor, mai ales la început. Cu toate acestea, designerii lucrează intens pentru a reduce costul de producţie şi funcţionare a vehiculelor hibride.
Se speră că după înlocuirea completă de taxiuri hibride convenţionale la Seul va deveni un oras cu adevarat ecologic.