ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Toate biciclete Lowdown O bicicletă-



Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

Pentru prima dată în viaţa mea am regretat că nu sunt un robot Bender. El are un fund de metal, dar nu am. Asa ca stau, scris acest lucru acum, şi stai inconfortabil. Chiar durea uşor. Şi toate din cauza faptului ca am condus un anumit număr de kilometri în şaua bicicletei. Deşi nu este acceptată aici, dar yakayu first-person. Deoarece A-biciclete nu este luată pentru un test drive. Am cumparat-o.

Tineri, să-mi berbec, în copilăria mea la "Călătorind", urăsc până acum. Care era numele lui, Petrov? Da, exact, Petrov. Genunchi, coate spart in toamna am fost notabile. În general, totuşi, să ne furnizaţi de fundal este spun acest lucru: în conformitate cu tabelul de picior nu merge, m-am dus acolo. "Gnomik" (triciclu), "Bunny", "elev", "Kama", "Salut" ... "Ucraina" chiar pare a fi fulger.

Veliki mine, îmi pare rău pentru anacronism, inca din copilarie. Ultima achiziţie - o Stels simplu. Ieftine, mari, grele, doar trei viteze, dar pliante - ca o carte. L-am cumparat dintr-o dată în anul trecut, el a simtit o puternica dorinta de a aminti trecut, plimbare pe o bicicleta. Mai ales nu a fost aleasă, a ajuns undeva şi cumpărat-o. Şi sa dus la el. Aceasta este doar pliante, pe care am găsit atunci.

Iar acest Stels de anul trecut am şi este construită. Primăvara place, şi de plimbare pentru un motiv oarecare nu vrei. Ciudat.

Intrebati de ce este atât de uşor siguranţa pe mare pliere? Pentru ca pro-ciclism, sau, Doamne fereşte, un ciclist nu se simte deloc, nu vreau. Dar pentru a fi un pieton, nu împovărat cu grele "cal", şi deodată te pot lăsa în cazul în care vehiculul "din buzunar, o plimbare rapid şi ascunde - asta e ceea ce-mi place.

Ramele sunt realizate în luna aprilie a acestui an, la expozitia avansate industrii din Shanghai, (<a target= China International Fair biciclete & Motor ), a se vedea < un target = "_blank" href = "3d1 http://www.hzbike.com/viewthread.php?tid=89350&extra=page%" <> eseu foto / a> de acolo. Variaţia necunoscut A-Bike arata mult mai solide originalul britanic. În cazul în care chinezii au încercat, doresc să le dorim ca toate au fost un astfel de fals (foto de la abikecentral.com)." width=478 height=593>
Fotografii luate în luna aprilie a acestui an, la expozitia avansate industrii din Shanghai ( China International Fair biciclete & Motor ), a se vedea răspândirea fotografie de acolo. Variaţia necunoscut A-Bike arata mult mai solide originalul britanic. În cazul în care chinezii au încercat, doresc să le dorim ca toate au fost un astfel de fals (foto de la abikecentral.com).

Despre Strida , Genius , Xootr Swift , Rider , X-Bike , am citit o dată foarte mult (şi scris despre câteva), se plîngea că Rusia trebuie să aştepte pentru ei, dacă nu lipsită de sens, este prea lung. Exista printre voi acelaşi lucru? Dacă nu, următoarea va fi interesat, la revedere. Du-te cu restul de la caz.

Ideea este de a
Ideea este de a "-biciclete" Bună, precum şi cu privire la orice alte biciclete, doriţi să plimbare cu o casca. Am dispreţuit această regulă (scuze), îmi permit să adaug: ea trebuie să fie un câine-casca cavaler, întotdeauna cu coarne (foto Vlad Klepach / DRIVE.RU).

Atunci când, în iulie 2004 de neuitat pentru calculator geeks , Sir Clive Sinclair (Clive Sinclair) A arătat A-Bike - mici si mai usoare biciclete pliabile din lume - am avut un alt vis. Atunci când în august 2006 "Hei-biciclete" a mers la vânzare , visul a trecut în implementabile. Iar atunci când în noiembrie 2007, cititorul Julia a trimis o scrisoare către editor, cu întrebarea "Pot cumpăra o la Moscova sau la comanda, si pentru ce bani?" - Am decis să răspundă ei şi el însuşi. Fără gândire, el a cerut "Yandex" ... oh meu! Vânzare! Preţ în jur de 6500 de ruble? I a lua ştii!

Stop, şi că este atat de ieftin asta? Oficial site-ul Regatului Unit la momentul respectiv a fost declarat pretul de 150 de lire sterline, dolarul atunci - 7750 freca. La site-ul olandez era de 300 de euro. M-am întrebat - modul în care produsul companiei Hongkong DAKA Dezvoltare după transport, vămuire şi-up-uri marca din Moscova este mai ieftin decât în restul lumii? arata bine - bine, exact, nu este o motocicleta-la toate, iar chinezii produs FT-F320 discutabil ... La naiba cu tine.

"Este foarte probabil ca acesta a fost eliberat fără o licenţă, o copie ieftină, care va rupe săptămâna viitoare, şi tu nu se poate repara - am spus cititor Iulia - Deşi artizanat chinezesc sunt unele excepţii, dar rar.." Îmi amintesc că a fost în luna noiembrie a anului trecut. Julia a răspuns şi a pune gandurile pe "Hei-bike" la mezanin de memorie pe termen lung. Apropo, Julia, ati cumparat un FT-F320? Şi cum eşti?

Pentru a aduce acest biciclete în muzeu-rezervă
Pentru a aduce acest biciclete în muzeu-rezervă "Kolomna" - o idee proastă. Ride acolo, la toate oriunde. Urcare şi coborâre piese acopere gresie sol, datorită căruia O-la biciclete heart'll pariu toate că, pentru anumite motive nu au avut timp (foto membrana).

Ca recent ca 20-04, A-Bike brusc a venit la mine din nou. Undeva pe unele blog-ul l-am văzut din nou, prins la ochi, sa uitat la poze, un video, mai mult. Oh, asta A-biciclete ... dorinta de a avea din nou deveni similare cu foamete. În ferestre virtuale ori încă şi răspândirea FT-F320 pentru şase sute, şi, prin urmare, a început să recunoască în diverse alte canale. Şi un singur om mi-a zis că la magazinul prietenului sau un prieten din prietenii lui un fel de vânzare reale, nativ Hi-poveşti. " Entuziasm, desigur.

Sunat. Acesta confirmă: "Da, ale Americii a adus un lot de testare, toate vândut, urmatoare va fi de o luna, tariful ultima-rasposledny mare. Dacă îl va lua, skidochku face."

Aşa cum probabil aţi observat, picioarele filare pedale abia de la pamant. Dar, destul de ciudat, pământul nu claie (foto Vlad Klepach / DRIVE.RU).

Aşa cum probabil aţi observat, pedale picioare filare abia de la pamant. Dar, destul de ciudat, pământul nu claie (foto Vlad Klepach / DRIVE.RU).

Cu instrucţiuni pentru a acoperi, cu pompa! Minte viziunea mea înceţoşată, emoţiile predomină, am de gând pe acest biciclete - sunt de acord.

Call-back: "Numai atunci este cazul, este numit în mod diferit. Adica el, desigur, l-am vedea este biciclete A-şi calitatea, precum şi licenţe, şi în vânzare din Statele Unite atare, ci se numeşte ... (nu pot fi auzite) ... - Roşu şi biciclete. Negre! trimis la messenger? "

Skidochku făcut binele, dar a fost rezultatul de douăsprezece ruble. Sensibil la mine suma în fapt.

caseta Zanoshu în editorul, deschide, am inteles, el e asa de ... svinchenny în ulei în locuri, pliat arată decent, aşa cum trebuie.

Într-adevăr, pe carosabil vă în şa acestui mare nimic de a face. Este ca o fotografie (foto Vlad Klepach / DRIVE.RU).

Într-adevăr, pe carosabil vă în şa acestui mare nimic de a face. Este ca o fotografie (foto Vlad Klepach / DRIVE.RU). "Ce?" Nu la testul cumpărat-o?? Aceasta? Pentru bani? " - Stimaţi colegi, am făcut că nu le-a numit idiot. Şi le-am înţeles: 12 tysch fi două şi jumătate de cumpărare acelaşi Stels. Sau da, alege ceva mai mult sau mai puţin bine făcute. Sau de a lua beushny bun. Au fost printre tovarăşii săi rotunde aglomerarea mine şi aprobat de cumpărare, dar toporul în aer încă agăţat - "De ce o faci pentru tine?"

Ho-ho-ho, ştiu de ce! După toate, O-Bike poate lua cu tine oriunde, chiar şi în toaletă, pune - şi totul! pene Compact - cinci lire sterline şi o jumătate din greutate! Ei bine, scenariul clasic de fericire pentru "serviciu de ciclist amator: mersul pe bicicleta de acasă la metrou, de la metrou pentru a lucra la mare lucru - Super!

Deci, continua. Peste tot scrie că pot extinde sau adăuga mare timp de zece secunde. Am gestiona de asemenea, pentru zece. Proces-verbal. Ciudat. Nu, şi prima dată, toate nu este rapid. În general, a făcut instrucţiunile - de facut.

Proces de călătorie este de mine pe data de 8 metri "piesa" ciclu la birou.

Primul lucru pe care eu - un accident de bruscă şi a pus brusc bicicleta pe raft, doar nu se transforma peste - un front-end foarte usor aveţi nevoie pentru a transmite gramada mai multă greutate.

Pedale respins în urmă - ciudat. Sidushka fel de ciudat, dar, în general, se apropie! Cool! Toate seara, voi arăta oamenilor Need for Speed ProStreet!

M-am aşezat la locul de muncă, squinted ocazional ochii la mare. Hmm, dar în cazul în care o inscripţie care? Cadrul ar trebui să fie O-biciclete, chiar şi la partea de jos a Sinclair Research. Şi, la naiba, am spus că nu este "Hei-biciclete"! Si ce daca? Numele găsit doar pe cutie - EMJ-bicicleta. Caută pe web ... Da, EMJ . Ce! China?! Am inselat si alunecat chinez "! Oh, vai!

Comparativ cu sidushkoy EMJ-bicicleta la o masă într-un scaun mult mai uşor. Aproximativ un miliard de ori (foto membrana).
Comparativ cu sidushkoy EMJ-bicicleta la o masă într-un scaun mult mai uşor. Aproximativ un miliard de ori (foto membrana).

La celălalt capăt spun, spun ei, trimis la tine lisaped oficial vândute pe piaţa americană, împreună cu alţii, el a recomandat ca o calitate destul de bună. Dacă aveţi probleme cu ea, reparat în garanţie sau se va schimba atunci când aduce alte modele. "Ce am de panica? - Gandeste-te - Nimic nu au rupt.. Ciclişti deşi fabricate în China, este încă esenţa A-Bike, diferenţe fundamentale, în general, nu ar trebui să fie, dar nu toate robotii nu Chineză - şi normală.. Trenul trebuie să fie apoi uşor de înţeles.

O condiţie indispensabilă: de la plimbare pe o astfel de mare nevoie să se odihnească mai des (foto Vlad Klepach / DRIVE.RU).
O condiţie indispensabilă: de la plimbare pe o astfel de mare nevoie să se odihnească mai des (foto Vlad Klepach / DRIVE.RU).

A doua zi de lucru a fost de peste, m-am dus afara, prevăzute EMJ-bicicleta pentru 32 secunde, se aşeză şi a plecat. Un cald 150 de metri, am pus "scuter" în sac şi a intrat. Si sa-ti spun un lucru teribil - nu va merge la biciclete-o de a lucra oriunde se poate. Şi pe drumul de acasă la locul de muncă, cel mai probabil, de asemenea.

10776678-7.jpeg "alt =" Noutati-biciclete de lângă un bar de direcţie este destul de convenabil. Daca ai nevoie de biciclete pentru cei mersul pe jos de pe mâner, "Hei-biciclete" - o mare alegere (foto Vlad Klepach / DRIVE.RU) . " width = 230 height = 379>

Menţine un-biciclete de lângă un bar de direcţie destul de convenabil. Dacă aveţi nevoie de biciclete pentru cei de mers pe jos de pe mâner, "Hei-biciclete" - o alegere excelentă (foto Vlad Klepach / DRIVE.RU).

Există mai multe motive. În primul rând: o excursie la "Hei-biciclete" - este locul de muncă. Există o continuă, cu un efort de a pedala, sau pur şi simplu nu merge de mare, mişcarea de inerţie - zero.

Există un bou continuă, cu efort,, altfel calatoriei se va termina foarte repede în orice loc foarte benigne. De exemplu, intră elementare de pe bordură, într-o gaură, perekuvyrnetes prin roata, intră în perete, sau, uf-uf-uf, în cineva.

În general, are prea puţin de a lucra la casa pe un singur picior, veţi obţine aproximativ aceleaşi distractiv.

Da, după cum a susţinut în paşaport viteza max 24 kmh, mi se pare - toate minciuni. Este că un apartament roller coaster asfalt cu filare pedale greu. Aşa cum pe o pantă mare abia role.

Al doilea motiv: avem o multime de injuraturi calitatea de drumuri, dar puţini critica trotuare. Trenurile de la 15-centimetru roti A-Bike, va organiza un protest împotriva personal calitatea dezgustător de poteci.

EMJ-bicicleta este acceptabil pe o podea perfect nivel de aeroport sala de aşteptare, dar nu în orice banda Krivokosokolennom. "Îmi amintesc toate fisurile" - la mare Sinclair e tot a ta, orice abatere.

Şi se simt în mod clar în special de acoperire ai lor tailbone preţioase. Aceasta va ajuta la acest lucru, desigur, şa nemilos. Se pare că şedinţa din pumnul, care din timp în timp în entorse dulyu!

Dacă acest lucru vă aminteşte de pantof şa, ştii - nu este fericire. Daca inima - este piatra (foto membrana).
Dacă acest lucru va aduce aminte de pantof şa, ştii - nu este fericire. Daca inima - este piatra (foto membrana).

Motivul numărul 3 - este numarul motiv 1, înmulţit cu acel drum, nu o să crească, este, de fapt destul de mici. În orice caz, la Moscova, mai ales în centru. O verificare pe biciclete-o în sus pe deal - este fizic muncă silnică. Picior urca pe o mie de ori mai uşor şi mai rapid.

Al patrulea motiv. Nu ştiu cum în oraşul tău, şi în capitala de pe trotuare o mulţime de oameni. Între acestea şi cele două laviruesh la limita, dar pe o bicicletă - atît de imposibil. Du-te de pe drum? Şi nu este o maşină parcată şi de echitatie, pistelor pentru biciclete, după cum ştim, nu.

Unul dintre utilizatori Un american biciclete-sa stricat şi înlocuite cu şa propria mult mai confortabil. Aşa cum am înţeles ... este mare, tine minte, încă în curs de dezvoltare. Apropo, proprietarii principal al comunitatilor online A-Bike Centrală şi A-Bike Proprietar . Ambele sunt pe jumătate mort. De ce a fost nu am surprins? (Foto de pe site-biciclete de-owner.blogspot.com)." width=478 height=254>
Unul dintre utilizatorii americani A-Bike sa stricat şi a înlocuit cu propriile sale pe şa mai confortabil. Aşa cum am înţeles ... este mare, tine minte, încă în curs de dezvoltare. Apropo, proprietarii principal al comunitatilor online "Hei-biciclete" sunt considerate
A-Bike Centrală şi de A-Bike Proprietar . Ambele pe jumătate mort. De ce nu am surprins? (Foto de pe site-biciclete de-owner.blogspot.com).

Şi, în sfârşit, a cincea şi, în opinia noastră, împrejurarea aceasta din urmă. Dacă după o muncă de care aveţi nevoie pentru a depăşi destul de distanţă, apoi de UEFAtyreh motive anterioare de ceva timp, va fi o bicicleta sau într-un sac, sau (nu este recomandat) în mâinile lor. Şi în acel moment, îţi dai seama că 5.5 kg - acest lucru nu este prea puţin. După o zi de lucru ocupat, în greutate semnificative, crede-mă.

Această imagine nu este că scuter standard dezvoltă compact. Vreau să spun, că învăluită A-Bike este un Sumar destul de consistentă (foto membrana).
Această imagine nu este că scuter standard dezvoltă compact. Vreau să spun, că învăluită A-Bike este un destul de solid Sumar (foto membrana).

nuanţă următoare - controversate. Unii oameni par să merite, în timp ce altele găsi vina. Am vorbit despre atenţia altora. Faceţi o plimbare pe stradă gol şi a obţine aproape acelaşi efect - te în toate privirile sunt aproape toate contra-cruce, aţi urmat la fiecare trei se transformă, faci fotografii de pe telefoanele mobile. Ce este acolo - peste voi sincer şi deschis râzi! Uite - tip se duce la o busola!

Intre timp, vă declarat în avizul pe care straddled scaunul pentru hrănire. De asemenea mare, uneori, pur şi simplu ronţăit sub tine, deşi, în 85 kg te potrivesti cu un stoc (I 72,5 kg, în cazul în care).

Şi acum vă spun că prima dată a primit de la o distracţie adevărată A-biciclete. de datoria mea dimineata - ia fiica mea la grădiniţă. Distanta - o stradă aproape întreg de la început până la sfârşit. În opinia noastră, distanţa în mile şi jumătate. Inainte de a cumpara o mare sa întâmplat: copilul zboara vesel pe scutere, am prins pe picior. Ceea ce nu este bun, inclusiv de securitate.


"Uite ce tatăl meu biciclete noi," - această cerere la fraza din jur am auzit de la fiica ei, o duzina de ori (foto membrana).

Cu EMJ-bicicleta este la început a fost pur şi simplu se răcească. Din utretsa sari vesel pe bicicletă, cu fiica ei celebru merge pe picior de egalitate, şi delectează în atenţia jurul copilului de a vehiculului tatălui meu. Am predat la gradinita, a venit acasă, a aruncat o mare - şi la locul de muncă. Aceasta face parte din dimineaţă exerciţii.

S-ar rezolva această sarcină este, de obicei, o bicicletă? Fără îndoială.

Întreb de ce acest lucru (cu o pauza de la metrou) nu este atins până la birou? Am încercat. El a sosit în săpun, obosit si transpirat, picioarele durea, şa trimite felicitări. Nu este cea mai bună opţiune pentru a începe ziua, sunt de acord.

Comparare. Nu acest drept, roţile un pic mai mare? Ce vrei sa spui? Ce roţi? Este un porumbel! (Membrana Foto).
Comparare. Nu acest drept, roţile un pic mai mare? Ce vrei sa spui? Ce roţi? Este un porumbel! (Membrana Foto).

Şi aici a fost un incident amuzant. El a avut-mi arunca documentele într-un fel de agentie de turism. El a călare până la A-biciclete, gândit astfel încât, cu expansiunea va merge. paznic - nr. Lasă un spus de mai jos, la uşa de pe strada. (Ce urmeaza!) A întrebat: într-un sac pot lua? Se uită buimăcit. Asa ca am impaturit mare de 28 de secunde. Cred că tipul amintit totul. Cu un biciclete ordinară o astfel de feat este imposibilă.

Folding şi desfăşurarea, nu voi descrie în detaliu. În general, nu voi. Tip A-biciclete la <a target= YouTube şi vezi o duzină de proprietarii mulţumit de sine, care demonstreze acest proces acasă sau pe stradă (fotografie de Vlad Klepach / DRIVE.RU)." width=478 height=715>
Depozite Anie şi desfăşurarea, nu voi descrie în detaliu. În general, nu voi. Tip A-motocicleta pe YouTube si vezi o duzină de mulţumit de proprietari auto care au demonstrat acest proces de acasă sau pe stradă (fotografie de Vlad Klepach / DRIVE.RU).

Cu toate acestea, în ziua a şasea a coexistenţei noastre cu A-bike-mi toate entuziasm dispărut. În primul rând, am dat seama că această călătorie este prea greu si obosit. Chiar şi pe piese plate. În consecinţă - Al doilea: Eu pur şi simplu nu doriţi acest lucru pentru a transporta o bicicleta oriunde, la toate. cântare electronice de uz casnic nu au arătat nici 5,5 kg, şi, ocazional, - 5,8. Kalashnikov puşcă cântăreşte mai puţin de 5 kg, dar asta nu inseamna ... ei bine, te înţeleg.

În al treilea rând, aceasta a devenit enervant atenţia celorlalţi, şi nu este prea aproape, se pare la prima (ne pare rău, poseur?). Şi sentimentul că vă place o minune-proprietar al Smart laviruesh inteligent toate invidie printre masinile imens şi plictisitor (doar în ciclism lume), a dispărut. Nici o iluzie, aceasta nu este o bicicleta o singură dată.

Off-road de echitatie - una dintre cele mai sigure moduri de a limita complica viaţa lor (foto membrana).
Off-road de echitatie - una dintre cele mai sigure moduri de a limita complica viaţa lor (foto membrana).

Pe scurt, acesta a venit la mine - du-te la "Hei-biciclete" extrem de dificil şi, practic, nicăieri. Şi că sediul ar trebui să fie schimbat în orice, cu toate că de mult caz de înlocuire nu va ajuta. Deci, ce să vină în toate astea, desigur, şi nu chinezi (deşi ele shalturili să finalizeze programul) şi nu magazin, ci direct, domnule Sinclair, al cărui Sinclair Research a avut unele incorecte de cercetare. Erori de proiectare pură. Noi trebuie să scape de biciclete A-pentru a scăpa de iad.

Un pic mai mult şi voi prinde până la o furnică udelavshego indraznet mine pe rândul anterior (foto Vlad Klepach / DRIVE.RU).
Un pic mai mult şi voi prinde până la o furnică udelavshego indraznet mine pe rândul anterior (foto Vlad Klepach / DRIVE.RU).

Cine este calculat o motocicleta-? Cine este publicul lui? Poate ca tinerii cu skateboarduri si role? Nu, acest lucru nu este deosebit de biciclete poekstremalnichaesh, nu sari balustrade. Functionar de tineri de succes in reclame TV de echitatie într-o cravată pentru scutere? Nici. Neclare ...

Si apoi, la reflecţiile sumbre adaugă daune minore. Primul a venit de pe un fel de bandă din material plastic cu fixare sidushki (nu a acordat o importanţă mult). Apoi, el a spart capacul (cusuta). Un alt gumă roşie din stânga mânerul începe defilat. Si apoi, nu mai este reglementată de înălţime şa: aruncat, de asemenea, o bucată de plastic, şi "ţeavă" blocat. O aplecat privind timpul de conducere, chiar mai dificilă, deşi, se pare, nicaieri mai mult ... De la capacul rupt transportă curelei. Hei, chinezi, ceea ce esti?

Frîne, desigur, numai manual. Unul frână pe roată din faţă, de altă parte (ghici) - spate. Ce, oh, nu-mi amintesc (foto membrana).
Frîne, desigur, numai manual. Unul frână pe roată faţă şi celălalt (ghici) - spate. Ce, oh, nu-mi amintesc (foto membrana).

În primul rând, contactaţi distribuitorul ca o garanţie. A răspuns: în iunie, vine partea cea mai mare parte aceste familii si din lume A-Bike, da dinte - vom modifica taxa. Sau, dacă doriţi, banii se vor întoarce. M-am gândit ... Ce se întâmplă dacă "nekitaets" vine mai bine? Ca acolo, o pedala de rotaţie la 3,2 metri? Şi deodată acolo ...

Dar, după cântărirea toate argumentele pro (o) şi împotriva (o duzină), a declarat: "bani". În replică: "Nici o problemă". Atât de frumos.

Şi, în sfârşit a venit (I de asemenea, ştampilată, dar nu plecat) am Vlad Klepach dehref = "http://www.drive.ru/"> DRIVE.RU de a fotografia-bicicleta EMJ accident pe Bulevardul Chistoprudny, care nu este departe de a editorului. Scaunului nu ar putea fi extins, astfel cum este împuşcat. Zamayalsya am koryachitsya, dar sfios care cadre au fost obţinute.

Şi pe drumul înapoi la birou sa întâmplat ceva care a pus întreaga istorie a unui punct de grăsime - mare rupt aprofundată. Unul dintre pilonii "rupt şi spart, ca de hârtie.

Spui că, spun ei, EMJ-biciclete - fals Chinei, şi, prin urmare, a rupt? Pentru aceasta am raspuns: Ati vazut vreodata cum rupt această A-biciclete? Aici <a target= . Muştele şi în acelaşi mod, şi încă pohlesche (foto Vlad Klepach / DRIVE.RU)." width=478 height=603>
Spui că, spun ei, EMJ-bicicleta - de fals China, şi, prin urmare, a rupt? Pentru aceasta am raspuns: Ati vazut vreodata cum rupt această A-biciclete? Iată o privire . Muştele şi în acelaşi mod, şi încă pohlesche (foto Vlad Klepach / DRIVE.RU).

Nu trebuie să fie restaurat. Serveşte-l dreapta. Asa ca am raskurochenny şi tranzacţionate înapoi la banii lor. Logică scop? Încă.

Nu este chiar ferklempted, şi absolut indiferenţi, din nou, m-am dus la oficial site-ul britanic A-biciclete. Şi ce sa întâmplat? Vândut! Toate motocicletele sunt vândute! Este posibil să taci magazin, dat faliment? Nu! Compania a anuntat un nou model - O bicicletă-PLUS "- realizat în funcţie de evaluările critice de utilizatori. Ei bine, bine.

Făcut trei schimbări cheie: şa, în primul rând, vor exista aer cu arc cu o perna moale, şi în al doilea rând, îmbunătăţirea conduce piciorul în al treilea - un nou caz care transportă. Asta este, dacă au fost schimbaţi asupra plângerilor mele personale. În Marea Britanie, A-Bike PLUS pentru a merge în vânzare deja este vorba, înainte de vara ...

Esti cer, dacă am cumpăra? Nu-pentru-ce. Acum, eu sunt un inteligent, cu experienţă, ştiu acum mai bine! Strida - asta e ceea ce am nevoie!

Există o lumină albă şi meşteşugari, ataşaţi LED-ul de frână. Am o serie de motive descrise aici la o astfel de viaţă nu este atins (foto de la site-ul A-biciclete-owner.blogspot.com).
Există o lumină albă şi meşteşugari, ataşaţi de frână lumini LED. Am o serie de motive descrise aici la o astfel de viaţă nu este atins (foto de la site-ul A-biciclete-owner.blogspot.com).

Dar, serios, vreau să spun, datorită EMJ-biciclete. Deoarece probleme cu el, mi-am petrecut de inspecţie a fost abandonat Stels, se aşeză pe ea şi ... de transfer de la "Lada" în Rolls-Royce - de exemplu prea banal. În general, ca în cazul de dormit pe trei scaune, şi întins pe un pat de copii.

Stels nu se poate lăuda de frumusete si, spre deosebire de A-biciclete, cu litera "A" nu este ca un pic. Chiar şi "F" nu trage. Dar este - o bicicletă. Motociclete şi biciclete sunt si mananca. Sensul original al cuvântului.

Eu nu mai gelos, robot Bender.

Materialul furnizat de membrana revista Internet ( membrana.ru )

ABONAȚI-VĂ
Joi, 09 iulie 2009 14:40
Vizualizări: 5246

Citiţi de asemenea

Haideți să ne amintim programa școlară, să zicem, de literatură. Și să începem, de exemplu, cu clasicii. Ce studiem la ș...
220
La Detail Garage oferim o gamă completă de servicii de detailing auto, pentru ca mașina dvs. să arate mereu ca nouă și s...
306
Deși toamna este în plină desfășurare, la XOstudio FLOWERS am început deja să ne pregătim pentru magia sărbătorilor de i...
439
Astăzi dorim să vă prezentăm o băutură naturală de casă, care este excelentă pentru organismul dumneavoastră. Dacă beți ...
470