ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Turism: că arabii bine, rusă …

Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

Mergând pe o excursie la Orientul Mijlociu, îmi imaginez foarte aproximativ dificultăţile cu care noi (eu si un prieten Dima) va trebui să facă faţă. Se pare că toată complexitatea acestei călătorii nu a fost o viză sau de trecere a frontierei, precum şi în aparent de zi cu zi, lucruri de bază: alimente, peste noapte, etc

... Suntem foarte bucuroşi să vedem prima invitaţie de a vizita în a doua zi în Siria. Destul de foame, suntem anticipând o cină copioasă. În timp ce soţia sa bustled despre bucatarie, am încercat să înveţe limba arabă,. ... Hmm, poate, ne-am gândit atunci când a fost adus tava de alimentare este o cina somptuoasa de standarde locale, dar am avut absolut nici o idee că acest lucru ar putea avea. Pe un platou rotund de metal de mare a fost 5-6 feluri de mancare cu textura colorate. Au fost identificate măsline în primul rând, umplute cu morcovi, pentru tot ce nu a existat nicio definiţie culinare vocabularul nostru.
Proprietarul, văzând jena noastră, a început să explice: Case, Zeit, flyafle, Zeitoun, - în timp ce el a arătat acelaşi gest de a ne yum-yum. XXXII ... ... trebuie să încerc. Procesul de masă Arabă a fost după cum urmează: tort, ea de cereale - hobz, ruptă în mai multe bucăţi. Mai mici de plăci a fost luată de faptul că aceasta ar fi cuprins, şi manjite de peste mari, pe acesta din urmă înfăşurat într-un tub şi ELAS. Pomakav o pereche de plăci de tort, am realizat că toate acestea pot fi o intindere de a apela comestibile. În cele din urmă, sa descoperit gem de caise, este masa de seară, "Ei bine, a face sus pentru dimineaţa" - ma mângâiat.

După ceai, incredibil de dulce, noi şi Dima efectuate în dormitorul principal. Poate că există un bun obicei de a înăbuşi oaspeţii cu tămâie, dar în primul moment am fost foarte rau ca in setul meu de călător val nu este masca. Eu sunt chiar frică să inhalaţi profund. Am dormit surprinzator de calm, somn fără vise. În dimineaţa capul nu doare, dar foarte foame ...

turism Am aproape asfixiat pe salivă, atunci când am pus tava de ieri cu acelaşi set de farfurii. "Da, într-adevăr - m-am gandit - pe termen scurt, cum ar raţiile şi să moară. Mai târziu am învăţat şi compoziţia, precum şi importanţa tuturor acestor feluri de mâncare, şi chiar utilizate pentru a le mânca, dar dorul pentru un borş şi găluşte sa transformat într-o obsesie.

Din prima zi excursie la Marea Mediterană şi procheyuzhnomorskim ţările în propria lor piele, am avut de a face o altă descoperire. Nu a fost cald. Când a dus la Siria la începutul lunii decembrie, noi încă nu cred că indicatorul termometrul aici jos sub zero. În ciuda jachete noastre, aproape întotdeauna simt rece. În cazul în care soarele, briza rece, dacă nu există nici vant, nici soare.

Invitaţiile la oaspeti, de asemenea, nu a salva. Particularitate a locuinţelor Arabe este:

turism 1. Nimeni din start, de încălzire;
2. Comunicarea între camere de peste drum. 80% din case sunt garazheobraznuyu construcţie din blocuri de beton sau cărămizi de chirpici.

În funcţie de averea familiei, unul sau mai multe camere sunt încălzite cu sobe pe motorină rămâne atunci când camera nu a existat cineva on şi off pentru noch.Vecherom am emis, de obicei, pijamale şi o câteva pături, deoarece lenjerie de pat nu este cazul de obicei. În astfel de circumstanţe, pe care incerci sa dormi la miezul nopţii, lichidare în pături, în dimineaţa - să întârzie momentul de a obţine în sus. Păstraţi cald şi relaxaţi-vă foarte rar a reuşit, chiar şi o spălare efectuate în cameră neincalzit pe străzi. În acest sens, am cerut doctorul de la ambasada noastră solicită tratament pentru sanatatea noastra, daramat răceli. Arabii au arătat de asemenea, rezistenţă remarcabilă la ger.

Rusă soţia.

Călătorie în Siria, am avea, practic, în fiecare zi înstrechali oameni care au anumite raport cu Rusia sau rusă: foşti studenţi din instituţiile sovietice, oamenii de afaceri prezenţi arabo-rusă, şi, desigur, soţia rus.
Aici, având în vedere caracteristicile naţional-religioasă este dificil să se căsătorească. O sotie buna, un musulman este scump. Preţul minim pentru o viitoare soţie 4000 dolari - este o sumă decentă de plătit de părinţi, şi soţia sa a adus casa soţului ei, este, practic, ceea ce ea a fost poartă. În mai mulţi bani familiilor moderne cheltuit pe bijuterii de aur pentru mireasa. Prin urmare, în ciuda posibilităţii de poligamie, musulmani arabi sunt de conţinut cu unul. turism

Media de vârstă a locale proaspăt căsătorit 40 de ani. "Lucky", a scăpat în străinătate şi să aducă casa noastră (nu numai) "sportivilor, Komsomol, şi pur şi simplu frumos" ... Am stat câteva zile într-o familie remarcabilă ruso-arabe din Deir Zoore, în cazul în care pentru o lungă perioadă de timp pe chat, despre orice, de la "medicul Marina "(cum este numit aici) şi soţul ei, Abdelaziz, a fost învăţat să joace cărţi pentru copiii lor şi se mănâncă acum borş, sarmale şi vkusnotyami alte ...

Şi Skelbii ne-am întâlnit cu un tip Muhratom arabe (Misha), care studiază la Odessa, şi cu un alt internaţional, dar familia creştină. A fost amuzant să auzi discursul ruso-arabe din mustrarea Rostov, care a insuflat în mama lor de copii Luda ...

Într-o zi, obtinerea oprit în Mercedes elegante cu memorat frază arabă, am auzit în limba rusă:

- Ei bine, dragă, am înţeles totul. Pupici. - Conducătorul auto a declarat prin telefon.
Am fost uluit. Sa dovedit că el a fost cu 90-e. ocupate de afaceri ruso-arabe. Şi, mai recent căsătorit deja pe Rusă femeie şaptea din Kabardino-Balkaria, astfel cum a din cauza onestitatea lor, nu pot schimba, astfel încât fiecare dată divorţat şi se căsătoreşte cu un obiect nou de dragoste.

Dima sincer gelos că el a fost la o astfel de vârstă fragedă cu standardele locale, au "căsătorit".

turism altarele creştine.

Orientul Mijlociu - este locul de nastere al mai multor religii ale lumii, şi în ciuda faptului că, în prezent, această regiune aproape în întregime musulman, suntem foarte interesaţi de atracţiile creştină. În Siria, există multe biserici bizantine: Biserica Sf. Simeon, Biserica Sf. Zaharia, refăcut într-o moschee, o bazilica bizantină de la Ap. castel Rassafen etc

Am vizitat, de asemenea, Maalyule, în cazul în care există încă în limba aramaică pe care Isus a vorbit despre Hristos.

În Iordania, am vizitat Mointy cer, locul unde Moise a văzut Ţara Făgăduinţei (cu o vreme foarte buna, viziunea lui Israel).
Prin istoria creştină poate fi atribuită, şi încuietori rămase de la epoca cruciadelor. Cel mai renumit dintre ele des Chevaliers Krak din cele mai bine conservate lucrări defensive,

turism Markab cunoscut ca cel mai mare castel, şi Salahiddin este într-un loc foarte pitoresc şi ocupă un mic platou în întregime.

La Crăciun, am vizitat comunitatea creştină din Sednae, ascultat de servicii, care în ciuda conţinutul ei creştine diferă melodie de Est, vin roşu şi pâine comuniune comuniune.

Aici ne-am întâlnit cu familia angajatului ambasadei noastre, care ne-a invitat la un tur de mai multe alte monumente creştine.

Capătul drumului?

Aşezat pe malul Mării Roşii, unde am decis să se stabilească cu cortul pentru câteva zile, am fost de gândire pentru a continua sau pentru a termina călătoria noastră. Pe de o parte, setea de aventura nu a devenit mai mici, şi pentru o lungă perioadă de timp am stabilit modul de o echipa excelenta, cu un alt - deja 4 luni de când am plecat de acasa, de oboseală şi de picaturi care colectează în noi, nu, nu, da, şi scuipa în plângerile mici de uz casnic.
Am meditat la drumul nostru, am întâlnit oameni,locul în care aş dori să se întoarcă, amintindu-şi povestiri amuzante şi neplăcute prostii ... - pentru că atât de mult a fost în cele patru luni.

Am scăldat în cele cinci mări: Marea Neagră, Marea Mediterană, Marea Egee, şi Red Dead; a învăţat să comunice în patru limbi (turcă şi arabă destul de bine), şi mulţi prieteni.

... Aici, pe malul de pe continentul ... ne-am decis încă să se întoarcă la rapid a începe.

vokrugsvety.com

ABONAȚI-VĂ
Vineri, 10 iulie 2009 10:55
Vizualizări: 2757

Citiţi de asemenea

În inima Himalayei, acolo unde vârfurile înzăpezite se întâlnesc cu cerul, membrul grupului din Moldova - Andrei Elistra...
140
În Templul Luxor, una dintre monumentele lui Ramses al II-lea, la prima vedere pare un monument obișnuit, dar adăposteșt...
151
1. Evitați să cumpărați miere din magazin! Mai bine mergeți la târgul de miere, care este destul de frecvent în fiecare ...
124
Mahatma Gandhi nu are nevoie de nicio prezentare. În India, numele său este înconjurat de aceeași venerație cu care sunt...