Un patrimoniu de familie şi sistem numit «şcolarizare»
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Acest articol a fost scris pentru a ajuta parintii care doresc, renunţarea la sistemul şcolar, de auto-educare a copiilor lor, dar ezită să înceapă sau nu înţeleg cum să atragă. Prezenţa copiilor de întoarcere şcoală, suntem profund convinşi, nu trebuie şi poate fi un obstacol pentru crearea unui patrimoniu imobiliar. Copii tot timpul poate fi aproape de parintii lor, ajuta-le pe toate în timp ce învaţă ei înşişi (o formă de "externship") sau poate fi de forma de învăţământ de familie. Şcolii este de a mers pe jos de cateva ori pe an pentru certificarea medicală.De caz pentru un autobuz
Chinuit de griji domestice mama ei, dis de dimineaţă, grăbindu-se să lucreze, trage un copil. Kid spatele şi whimpered. A fost evident că băiatul este cum ar trebui să nu te trezeşti, şi că-l duce la gradinita. Mama mea a fost într-o grabă. Kid nu a putut ţine. Si apoi, whining, el a atras atenţia trecătorilor. Mama sa a devenit mai puternică şi nervos ridicat vocea unui copil. Babe complet hohote. Şi părea a mamei, chiar mai mult atras atenţia celorlalţi. A fost remarcat faptul că mama a început deja să se înfurie şi abia el însuşi de control, nu de a pedepsi fiul său. Din fericire, situaţia închise de autobuz, vine ...
* * *
În viaţa noastră, astfel de situaţii sunt percepute ca fiind normale. Şi mulţi dintre noi s-au s-au angajat sau asistat la astfel de scene. Numele acestui - iniţierea planificată a copilului la sistem. Pentru ca un sistem care a fost creat pentru a "încetini mişcarea de gândire a omului de naştere fiecare." Deci, ce, care cu lacrimi? Apoi, el va creste, mai puternice, sa se obisnuiasca cu, şi va percepe sistemul ca un fenomen normal. Un alt mulţumesc să spun.
Doar aici, în mai puţin timp şi mai puţin va avea loc în copil dorinţa de a împărtăşi gândurile sale cu părinţii. În primul rând, pentru că mama şi tata nu sunt aici, dar ideea este uitat, apoi - în virtutea obiceiurile predominante.
Acesta începe cu o comuniune cu naşterea om mic. Apoi, sistemul de medici, asistente medicale, infirmierii impuse prima mîinile pe copilul perfect al lui Dumnezeu ...
* * *
Sistem
Înţelepţii spun că este imposibil să trăiască în societate şi de a fi liber de la ea. Probabil că în compania "" înseamnă "sistem" şi cuvântul "imposibil" ar trebui înţeles ca fiind "inutile". Realist, în cazul în care o grădiniţă şi părinţii pepinieră pot obţine încă în jur, apoi împotriva şcolii ca pur si simplu "nu", argumentând. Prin lege, dacă copilul dumneavoastră este de 8 ani, iar el nu a invatat (adica: nu anexat, la orice instituţie de învăţământ general), în instanţa de judecată va poate fi urmărită penal. Şi, copil, să fie un fel 9 clase de la şcoala de "deşeuri", altfel tu şi părinţii tăi vor fi probleme serioase. Controalele ia autorităţile tutelare. Sistemul furnizează un mecanism, ale cărui atribuţii se numără protecţia sistemului împotriva atacurilor pe el (sistemul) "legitime" drepturi. Organizatoric este starea de fiecare district şi departamentul de educaţie municipale. Numite frumoase, de exemplu. "Comisia pentru Protecţia Drepturilor Copilului" sau "inspecţie pentru a proteja drepturile şi interesele copiilor" ...
* * *
Care a existat înainte de-S 90 înclinaţi spre responsabilităţile părinţilor de a sistemului contrazisă articolul 17 din Constituţie RF, care recunoaşte, mai presus de toate, drepturile şi libertăţile omului şi cetăţeanului. Statului obligaţia de a copiilor a fost, şi rămâne insuficientă, care este contrară Convenţiei ONU privind Drepturile Copilului.
Deci, era logic că, în perioada 1992 - 2002 în ţara noastră a adoptat o serie de legi, regulamente şi decrete care corectează această situaţie (inclusiv dezvoltarea unui sistem alternativ de educaţie). Acesta este dreptul cetăţenilor de a alege instituţiile de învăţământ general (private permisşcoală), precum şi dreptul cetăţenilor de a alege formele de învăţământ (permis de familie Educaţie şi studii externe).! Date de Dumnezeu dreptul părinţilor de a preda copiilor lor, dupa ani de neglijare, încep să pătrundă în sistemul de învăţământ.
"Părinţii au dreptul de a da copilului un general primar, general de bază, secundar (complet) învăţământul general în familie" (punctul 3 al articolului 52 din Legea RF "în domeniul educaţiei").
În 1994, Ministerul Educaţiei a trecut la executarea № pentru 225 "Despre situaţia de la primirea de educaţie în familie", care a declarat prin lege, a primit în cele din urmă o formă concretă. Şi, deşi a sistemului în viitor, a făcut totul pentru el, ca este posibil, mai puţine persoane ştiau despre acest regulament şi, mai aplicat în viaţă, pentru a opri dorinţa părinţilor de a învăţa pe copii lor, era imposibil.
Aproximativ în acelaşi timp, a adoptat Regulamentul privind învăţământul general sub formă de studii externe. Această situaţie a primit ulterior mai multe ediţii.
Regim de monopol pentru dreptul exclusiv de a invata copilul sa prăbuşit ...
* * *
Dar poate că nu trebuie să ne abandoneze imediat "toate bune" şcoli, cu atât mai mult cu sistemul pentru a lupta în sine este foarte dificil? .. Poate că există profesor de lucru înţelept care a înconjurat dragostea ta copilului, de îngrijire şi atenţie pentru a forma copilul dumneavoastră aţi dorit lumii? ..
* * *
Profesori din învăţământul. Cine sunt ei?
Haideţi să-l recunosc chiar şi pentru el însuşi că profesorii şcolii sunt aceleaşi ca şi noi, părinţii, oameni buni. Ei au înrobit de sistem nu este mai mic, studenţi de copii. Du-te la scoala pentru ca banii plătiţi pentru asta. Acesta este principalul motiv şi numai. Ei au propriile familii şi copii, cu care, precum marea majoritate a oamenilor într-un fel, dar problema. Copiii lor sunt de a studia în acelaşi sistem numai de alti educatori. Le-am studiat în acelaşi, aşa cum facem noi, şcoli. Deseori, a devenit profesori, deoarece Institutul Pedagogic a fost mai uşor să facă decât orice altă universitate. O mulţime de profesori şi de lipsa de învăţământ superior. Ca orice persoană normală, imbolnaveste vulgaritate, violenţă şi minciuni care predomină în şcolile de azi. Dar nu despre asta nimic nu mai poate (chiar şi în sălile de clasă).
Toţi profesorii de liceu (şi mai ales profesor-inovatorilor) este împiedicată de către sistem. logica elementara spune că, dacă împart 40 de minute. (Durata de lecţie) pentru 20 de elevi, în cel mai bun, doar 2 min. pentru lecţie profesorul va putea să acorde atenţie Daze dumneavoastră. De fapt, această cifră este considerabil mai mic. La 6 ore de "zi încărcată şcoală" un copil devine în şcoală nu reprezintă mai mult de 10 minute. Si tocmai pentru ca parintii in acest moment implicat în "mai importante" probleme. În acest sistem cu acest, în principiu, nu pot face nimic ca fiind imposibil de a exclude complet factorul de "rata medie", atunci când unii copii au fost de multe ori nu au tinut pasul cu alte (standul de gândul de a fi "underachievers"), şi altele - sunt forţaţi să încetinească gîndul de aşteptare pentru vrac.
Studiile au arătat că doar 8 la sută din inovatori medicale să găsească susţinere şi înţelegere a medicilor principale. În pedagogie, aceste studii nu au fost efectuate, dar este puţin probabil ca procentul este mult mai mare.
Ar fi nedrept, vorbind de profesori, nu-mi exprim recunoştinţa adepţii, datorită gândurile noastre şi energii nu sunt complet degradate umanităţii. Este vorba de educatori mare de trecut si prezent. Din păcate, pentru a opri complet de degradare a constiintei umane, acestea nu ar putea. Statutul lor financiare şi de bunăstare a depins de bunăvoinţa de sistem, care a lucrat şi a visat pentru a converti. Şi de impact, de multe ori nu depăşeşte cercul îngust de asociaţi şi studenţi. Numai în cazuri excepţionale (cu o puternică aspiraţie şi voinţa) profesor "oficial", ajuns la şcoală şi experimentedacă clasa, unde sistemul sa dovedit cazul său. Ca în cazul în care sistemul a fost asamblat şi apoi să difuzeze cele mai bune practici acest ...
* * *
"Şcoala ta nu este subiectul cel mai important, al căror scop - o creştere a vitezei de gândire. Obiectul principal se înlocuieşte cu mulţi alţii, al căror scop - de a reduce viteza deja existente, de gândire".
(B. Maigret "energia vietii")
"Copiii Lui, care a dat necunoscută în sine lipsit de copiii lor. De aceea, mamele şi să uitaţi de acei copii ai caror mame da pe cineva în formare."
(B. Maigret "Creatiunea")
"Dar principalul lucru este nu numai pentru profesorii care educaţi şi înţelept.. Părinţii lor sunt copii in noi aceste şcoli se vor preda şi copii să înveţe"
(B. Maigret "Creatiunea")
"... Cunoştinţele de subiecte ştiinţifice şi nu trebuie să facă un scop în sine. Cum de a deveni un important fericit să ştiu, este doar un părinte o poate da ca exemplu."
(B. Maigret "Creatiunea")
* * *
Ultimii 11 ani (cu un interval de 3 ani), în familia noastră, copiii au fost învăţaţi şi să continue să înveţe acasă. Absolvenţi ai şcolii superioare fiica şi fiul. Fiica mea a fost admis la Institutul, şi fiul său a plecat să lucreze la o companie de constructii. Acum, educaţie familială a copiilor noştri mai tineri. Copiii învaţă independent. Dacă apar dificultăţi - să provină de a le ajuta. Profesorii din casa nu a fost invitat. În studii, în general, nici o problema. Fiind angajat la domiciliu, la momentul respectiv, de mai multe ori mai puţin decât dacă ar fi fost la şcoală, sunt înainte de contemporanii lor.
Manuale, care sunt angajate în, de multe ori alege pentru ei înşişi. De exemplu, acum patru ani, prins o carte de referinţă bun de matematică pentru şcolile primare. Toate prima fiică gradul fost angajat la el. La sfârşitul anului şcolar, a dezvăluit că fiica sa a fost jumatate din manual - şi acest lucru două clase. Sau un alt exemplu. Un an în urmă, privit ABC, care fiul lui a fost să se angajeze în clasa 1-m. Imagini primitiv. Textul artificiale. Tutorial Nu-mi plăcea - nu de viaţă în ea, şi frumuseţea. Am avut de a amâna acest tutorial departe ... fiul învăţat să citesc pe Zhukova ABC.
Tehnicile nu am. Pornim în conformitate cu experienţa, cunoştinţele şi sentimentele. Toate naturale ca respiraţia şi viaţa însăşi. Vesel şi minunat.
De fapt, familia de învăţare nu este nimic nou. În fiecare familie, într-un grad sau altul, părinţii sunt implicaţi în copiii lor. În acest caz, spre deosebire de răspunderea deplină şi excluderea din sistem.
Educaţia la domiciliu, în Rusia a existat inca din antichitate. În secolele 18-19. devenit larg răspândită în învăţământul general şi pregătirea copiilor şi adolescenţilor care intră liceu şi universităţi, în special în provinciile în care nu erau scoli mari. După 1917, educaţie familială practic a încetat să existe.
Şi totuşi, câteva comentarii.
: 1. Suntem în nici un fel nu vor să facă campanie pentru educaţia de familie.
o În fapt, în sistemul actual, se implice în formarea familiale dificile. Şi nu este pe copilului stăpâni curriculum.
Totul este o relativă. Există familii în care părinţii, din păcate, nu pot oferi copiilor lor şi că oferă o şcoală modernă. Evident, copilul de o familie, şcoală va avea posibilitatea să ia timp şi să înveţe ceva.
2.În cazul în care părinţii se simt puterea de a oferi copiilor lor mai mult decât ceea ce scoala le primesc. Şi legea de partea lor. Si exemple din familii dezorganizate, sistem de evidenţă, în orice caz nu ar trebui să şi nu poate împiedica familiile normale de a trăi în mod natural ...
* * *
Familie Educaţiei. Juridice de bază
Dreptul de toţi părinţii dau copilului un general primar, de bază, învăţământul general şi secundar completă în familie este garantat de articolul 52 alineatul 3 din Legea RF "privind educaţia".
Du-te la o formă de învăţământ de familie poate fişi toate etapele de educaţie generală, la cererea părinţilor. Şi, în orice stadiu de formare, de părinţi, copilul poate continua educaţia în şcoală (punctul 2.2 din Regulamentul privind accesul la educaţie în familie "). Într-o declaraţie părinţi în instituţiile de învăţământ (şcoală, un liceu, o sala de sport) trebuie să specificaţi seria de formulare de familie de educaţie. În scopul de a transfera copilului este de asemenea indicat.
Între şcoli şi părinţi semneze un acord privind organizarea educaţiei familiale (2.3 "Statutul"). Principalul lucru într-un contract - ordinea în cantitatea şi calendarul de certificare provizorii.
Instituţia de învăţământ, în conformitate cu contractul prevede (punctul 2.3 "Statutul"):
• manuale, cursuri de formare şi altă literatură, disponibile în biblioteca şcolii;
• metodologice de asistenţă şi de consiliere;
• oferă o certificare intermediar.
Instituţia de învăţământ trebuie să aibă dreptul de a rezilia contractul în cazul în care elevii nu sunt de învăţare curriculum-ului, care poate fi detectat în timpul de certificare provizorii. Transfer la gradul următor se bazează pe o certificare intermediară (secţiunea 3.2 "Statutul").
Părinţii au dreptul de a învăţa copilul, sau te invita la un profesor, sau a cere ajutor în instituţiile de învăţământ (punctul 2.4 "Statutul").
Părinţii care aleg această formă de învăţământ a unui copil minor se plăteşte fonduri suplimentare în valoare de cheltuielile pentru educaţie pentru fiecare copil în şcoli de stat şi municipale de învăţământ general (p.8 st.40 RF "Legea privind educaţia"). Valoarea plăţilor nu sunt supuse impozitului pe venit (4.1 "Statutul"). Înainte de introducerea Federale bani regulamentele privind educaţia pentru fiecare copil în familie plătite de părinţi pe standardele locale, pe baza unor condiţii economice şi financiare.
* * *
Argumentele pro şi contra
Există doar nu au avut pentru a asculta argumentele de la rude, prieteni şi funcţionarii care lucrează în sistemul de învăţământ, necesitatea de a educa copiii nostri la scoala, dar nu şi în familie. Şi ce copilul va fi în echipa ca toţi ceilalţi, iar sistemul va găsi locul său, şi va ajunge la succes, şi viaţa va fi mai uşor, etc Toate o minciună! Sistemul a existat de secole, dar paradisul promis nu numai avansează, el sa mutat departe - au tăiat pădurile, apele poluate, otrăvit de aer ...
Noi nu va lua în considerare toate argumentele pro şi contra. Este dincolo de sfera de aplicare a prezentului articol. Articol se adresează în primul rând părinţilor, convins de oportunitatea de a invata pe copii lor la domiciliu. Argumente "contra" a redus, în cele din urmă, la unul principal, care a exprimat-ne cap de Departamentul de Educaţie din oraş: "Copilul dumneavoastră nu este apt va trăi împreună şi apoi şcoala va învăţa.. S-ar putea interzice, dar pentru a se agită convingerea căutat.
Viaţa în viitor, a arătat nefondat şi contrived această afirmaţie. După cinci ani de studiu la domiciliu şi care trece de certificare în materiile de bază, fiica cea mare nostru a mers la şcoală. Clasă a devenit o lideri formali si informali, stau până la sfârşitul anului şcolar. În mod evident, lider în orice echipa (inclusiv scoala) nu depinde de capacitatea de a blestem tare şi arogant se comporta, ci în primul rând pe forţa de gândire şi voinţa omului.
De fapt, nu avem intentia de a priva pe copiii noştri să comunice cu colegii şi prietenii lor. În al doilea rând, personalul colective deopotrivă. scoli moderne nu învaţă, de exemplu, cum să se comporte într-un grup de prizonieri. Dar a lua la fel. Deci, "medie" model de colective, care apar în şcoală, în opinia noastră, prea ogrublen şi, adesea, departe de viaţă normală. În al treilea rând, convingerea interioară de drept fiind.
Şi ultimul. În cazul în care cartea a venit B. Maigret, îndoielile cu privire la corectitudinea alesepe calea în cele din urmă înlăturate. De-a lungul secolelor copiilor în vârstă Anastasia au fost predate la domiciliu. A crescut frumos, inteligent, natură şi puternice. Dar, de educaţie şi formare pentru întreprinderile mici, Vladimir! .. Şi totul este posibil! ..
* * *
Familie formă sau externship?
De fapt, nu există nicio diferenţă între ele, deoarece, în ambele cazuri copilul rămâne acasă şi de studiu, în primul rând, tine. Formal, acestea diferă după cum urmează.
Mod de familie de externe
: 1. Acordul între şcoală şi părinţi Da Nu
2. Salariu părinţii Da Nu
În ceea ce priveşte întrebarea "Cine învaţă?", Atunci nu există nici o diferenţă. Poate de formare pentru părinţi, o invitaţie la antrenor şi, desigur, copilul îndeplineşte sarcina singur.
Evident, pentru sistemul şcolar, externship mai mică de două rele -.
* * *
Orientările
: 1. La sfârşitul verii ne referim la scoala la care copiii noştri sunt ataşate, similar cu următoarea declaraţie a directorului.
"În conformitate cu legea" privind educaţia "din Federaţia Rusă şi Ministerul Educaţiei din 06.27.1994 № 225" La primirea de educaţie în familie, vă rugăm să transfere fiica noastră Helen, un elev de clasa a 4, şi fiul lui Nicolae, un elev de clasa 1, forma de învăţământ de familie. "
O astfel de declaraţie, vă pot fi introduse în şcoală, în orice moment în timpul anului şcolar. Este de dorit să se înregistreze la biroul scolii, pentru a evita "accidentale" pierdere. Şi toate. Din declaraţia de înregistrare care copilul dumneavoastră este deja înscrişi la domiciliu. Întâlniţi-vă cu directorul şcolii, şi cu atât mai mult cu oficialii de la Departamentul de Educaţie şi explică motivele pentru transferul nu vi se cere.
La şcoală, cel mai probabil, o mulţime surprins. Care, spune el, este o educaţie de familie? Pentru a şti, nu ştiu nimic. Poate că nu ştiu, dar sunt obligate să ştiu. În ceea ce priveşte administrarea şcoală, o plecare de la forme convenţionale de şcoli de învăţământ de prestigiu greve.
2.Only după ce, în cazul în care administraţia şcolii, în sfârşit "realizat", aşa cum aţi fi făcut în prealabil consultat de gestionare a educaţiei, şi pregăteşte un proiect de contract, sunteţi invitaţi la şcoală pentru semnătura lui. Perioada de "considerente" şi pentru a pregăti contractul ar putea fi amânată de mai multe luni. Aceasta depinde în primul rând dacă au existat la scoala precedentele anterioare similare. În tot acest timp copilul în conformitate cu dreptul părinţilor şi declaraţia dumneavoastră studiază la domiciliu.
3.Dogovor.
Nu sunteţi obligat, fără să gândească, să semneze oribil. Această eroare poate fi costisitoare pentru tine si copilul tau. Este cel mai bine dacă luaţi proiectul de acord la casele lor şi la domiciliu într-un cadru liniştit şi cred că va citi.
Nu se impune o metodologie pentru taxele şcolare pentru o familie. Ce formă de familie că educaţia şcolară este împărţită în sferturi, lecţie durează 40 de minute, copiii stau în continuare, etc Şi dacă, de exemplu, copilul la scoala sub forma de formare profesională la sfârşitul fiecărui trimestru test scris, atunci nu rezultă că acelaşi control ar trebui să efectueze în şcoală, copilul la cursuri de familie. Vom scrie la domiciliu. Şi nu unul, dacă vom vedea nevoie. Noi nu suntem împotriva controlului, dar controlul trebuie să fie rezonabile, pre-reglementate documente, şi nu depinde de voinţa fiecărui funcţionar.
Cel mai important lucru în contract - numărul de aprecieri (examene) care copilul trebuie să treacă la şcoală în timpul anului şcolar. Sistemul este probabil pentru a încerca să recupereze şi veţi fi invitaţi la maxim. La sfârşitul trimestrului I 1 din atât de multe teste, la sfârşitul anului 2-lea - aşa şi aşa înainte de sfârşitul anului şcolar.
"Numărul de examinări la externs certificare intermediare nu ar trebui să fie mai mult de 12 pe an."
(Articolul 3.5 din Regulamentul privind învăţământul general sub formă de studii externe ")
La numărul de examinări în formă de familie, în nici un document care nu sunt menţionate. Familie Educaţie din 1994 (Ordinul № 225)Ministerul Educatiei nu mai urmărit. Dar din moment ce, externship - un tip de educaţie familială, subsecţiunea 3.5 poate fi aplicată aici.
Şi astfel, numărul de examene (de control) nu mai mult de 12. Chiar şi în clasa a 11-lea. Evident, clasa tineri, aprecieri mai mici. În clasa întâi am luat doar la sfârşitul anului şcolar, două de control şi a tehnicii de lectură. În clasa a doua să se adauge două evaluare la sfârşitul trimestrului al doilea.
4.Reshiv pentru ei înşişi, to care proiectul propus să fie de acord, dar că respinge te duci la şcoală şi să facă (if necesar) propunerea dumneavoastră în proiect de tratat.
"Părinţii (sau reprezentanţii legali) studenţi ai instituţiilor trebuie să respecte statutul unei instituţii de învăţământ"
(Alineatul 2 al articolului 52 din Legea RF "privind educaţia")
Şcolile care au precizate în statut de certificare provizorie a copiilor în prezent pe un formular de familie de formare - aproape acolo. Necesită administrarea şcolii charter şcoală. Multe dintre ele susţine contrafăcute dispar.
Oricum, sistemul este interesat în contract a fost semnat, deoarece pentru că este de oameni care lucrează în ea, pentru a primi bani. În cazul în care administraţia şcolii vor continua să persiste, sugerează că proiectul de contract de plată element (dreapta legitime).
* * *
Întrebarea de plată
Acest aspect este relevant pentru familiile cu mici şi cu venituri medii. Deoarece plata sumei de bani de la părinţi, lege, ea nu depinde de faptul dacă sunt sau nu incluse în proiectul de contract între şcoală şi părinţi punctul de plată, şi, desigur, nu depinde de "Desire" funcţionari specifice.
Federal Legea cu privire la plata spune:
"Părinţii (reprezentanţii legali) sa implicat în educaţia şi creşterea unui copil minor în familie, plătite fonduri suplimentare în amount din costul de învăţământ din fiecare copil, la momentul oportun de educaţie în statul sau municipale instituţie de învăţământ, definite de către stat (inclusiv departamentale) şi finanţarea regulations local . Plăţile se efectuează în detrimentul fondatorii instituţiilor publice şi municipale de învăţământ de tip şi pentru a obţine un copil (complet) învăţământul general sau primar profesională, sau până când ajung la vârsta stabilită prin lege ruse ca o limită de plată a prestaţiilor sociale pentru copii. Suma acestor plăţile nu sunt incluse în venitul impozabil cetăţeni "(p.8 st.40 RF" Legea privind educaţia ").
Prin urmare, în cazul în care funcţionarii Departamentul de Educaţie sau administrarea autorităţilor locale refuză să vă plătească, referindu-se la unele documente locale sau de departament, contactaţi instanţei de judecată. Tu mergi la a lua, deoarece Legea cu privire la partea ta.
De fapt, unii părinţi întors banii lor, pe care sistemul ia o mascată şi impozitarea confuz.
Şi astfel, cu dreptul la plata cheltuielilor de părinţi în mod clar. Dar întrebarea cât de mult veţi obţine în cazul în care copilul dumneavoastră va transfera la o formă de învăţământ de familie, răspunsul nu este atât de simplu. Şi nu numai că sistemul nu încearcă să facă publice date privind suma alocată de la bugetul de stat fonduri pentru educaţie pentru fiecare copil (nu este dificil de calculat). Si chiar problema nu este "standard locală" ... Cauza principală este că (conform estimărilor noastre), aproximativ 40% din mijloacele alocate de stat pentru educaţia copiilor la copii nu ajung! si se duce la menţinerea sistemului. Aceasta implică (de sistem) entanglement conştient şi ascunde informaţii.
La ce costuri pentru învăţământul de stat noastre de copil la şcoală. Să ne conta, ţinând cifrele publicate în mass-media.
Aici sunt cifrele pentru anul 2000
: 1. Costul de instituţiile de învăţământ - 3,54% din PIB (interneennego PIB).
2. PIB - 5350 miliarde de ruble.
3. Numărul de copii în declaraţia de 7 - 17 ani - 23,721 milioane de euro.
Prin urmare, formarea unui copil în 2000 de la bugetul de stat alocate aproximativ opt mii de ruble.
Situaţia cu plata de la Moscova.
"Pentru fiecare copil în familie sub formă de formare profesională, alocă aproximativ 500-600 de ruble pe lună."
(Moscova industria ziarelor 6 (. 171) paisprezece-douăzeci 02, 2002)
Dar datele Sarov Nijni Novgorod regiune.
"Problema de finanţare a învăţământului de cap de familie a administraţiei publice locale rezolvate. Bazată pe ordinea de 17.09.2003 № 1743-P pentru anul 2003, plata pentru un copil frecventează clasele 1-4, în formă de învăţământ de familie este de 6440 de ruble.
(Din răspunsul cap de educaţie Sarov).
Răspunsul l-am primit numai după aplicarea la o instanţă în secţia de învăţământ din oraş ...
* * *
Dificultăţi
Se poate doar imagina că, în circumstanţele, mergi la şcolarizare la domiciliu (formă familiară sau externship), aveţi posibilitatea să o mulţime de timp pentru a dedica ei şi copiii lor. De fapt, sistemul nu vă va lăsa. rezistenţa dumneavoastră va fi testat rude, prieteni, cunoştinţe şi, desigur, oficiali ai sistemului.
Oficialii de la educaţie "nu este greu de înţeles. Apărarea sistemului apără "locul lor de muncă" şi salariul său. Dar de ce parintii, de multe ori să se justifice, să continue să trimită copiii la alte asistenta maternala? Este doar o chestiune în vedere şi câştiga existenţa cu privire la activitatea "altele"? Dar apoi, acesta este un cerc vicios, şi o altă generaţie de copii cresc "ca toţi ceilalţi" - nefericite ...
Dezvoltarea unui sistem alternativ de şcolarizare a fost opus mulţi oficiali din sistemul de stat. Ei au sugerat, în special, să înăsprească cerinţele pentru şcolile particulare (în scopul de a proteja copiii de la cei săraci, potrivit acestora, de învăţare), să le lipsească de dreptul lor la finanţarea de la buget (injustiţie socială pentru a finanţa şcoală privată pentru copii de părinţi bogaţi pe picior de egalitate cu schools obişnuiţi). Printre argumentele lor, şi astfel: o şcolile non-guvernamentale nu există continuitate în formarea profesională, un material foarte eterogen şi bazei tehnice, lipsit de protecţia juridică şi socială a elevilor şi părinţilor lor, nu există nici un control efectiv asupra nivelului şi a calităţii de cunoştinţe. Audit al Comitetului Moscova Educaţiei în 1996, a arătat că calităţii educaţiei în şcoli particulare decât în public, dar nu mult.
Principalele dificultăţi în procesul de predare copii la domiciliu, în opinia noastră, se referă la influenţa minţii asupra sistemului uman, nu este complet liber de ea. Dacă vi se intrezareste să înveţe copiii lor! .. În timpul şcolii a păstrat dreptul de a controla cunoştinţele copiilor. Şi aveţi obligaţia de a certifica copilul lor la scoala pentru nevoile ei. Ceea ce nu ar fi ajuns la înălţimile copilului de învăţare la domiciliu, el trebuie să "memorată" normele cuprinse în manualele din programa şcolară. În caz contrar, certificare nu este la vedere. Uneori stau de vorbă cu copiii lor, după cum urmează: "La această întrebare trebuie să îndeplinească aşa-şi-aşa, deşi ştii că acest lucru nu este adevărat." Acesta a fost, de exemplu, despre natura diviziune de viaţă şi de nonliving ...
* * *
Condiţii de educaţie familială
În ciuda condiţiilor legale cadru sunt, şi ele nu sunt. Totul este relativ, şi individual pentru fiecare familie. Ceea ce este posibil acum în aceeaşi familie, acesta poate fi într-un alt punct de vedere, numai după un anumit timp. Şi factorul de bunăstarea materială a familiei aici nu este pe primul loc.
: 1. Fiecare dintre noi are conştiinţa noastră, perspectivele acestora, stilul lor de viata si obiceiurile. Asta-i mai poate împiedica sau a ajuta familia să înveţe.
2. Suntem supuşi la diferite grade de sistem de influenta mintii lui (inclusiv o convenţii convenţional şi stereotipurile).
Acest lucru, precum şi material de capdependenţa de oameni care au trecut prin această presiune, au fost motivele pentru care în termen de 3 ani am fost nevoiţi să abandoneze educaţie familie.
3. În plus faţă de predare copii în fiecare dintre noi, în societăţile tehnocratice, multe alte responsabilităţi şi dependenţe. Locuri de muncă, locuinţe, de uz casnic, scoala, armata, spitale lanturi invizibile exploataţie noi. Toţi factorii sunt interconectate. Nu poti schimba un singur lucru, fără a afecta totul.
Dacă, totuşi, mai exact, este clar că la copiii cu predare la domiciliu ar fi mai bine ca sotia mea nu a fost de lucru. Prin urmare, îngrijorarea cu privire la prosperitatea materială cade perpendicular pe soţul ei. Etc Nu fiecare familie poate (va) de acord cu acest lucru.
Principalul lucru de învăţare în familie, în opinia noastră - dorinta de a angaja părinţii cu copiii lor. scuze Dacă nu este - va fi inventat. Dacă doriţi mai mult - va veni posibilitatea ...
* * *
Revenire de start, copil (Ieşire)
Toată lumea vrea să vadă copiii lor fericit. Dar cum? .. simpla observare a vieţii altor oameni nu confirmă stereotipul "care au avut cele mai bune estimează că mai mult de realizat. Evident, esenţa realizărilor în gândire (viteza, rapiditate, inventivitatea), precum şi calităţi umane interne. Dar acest lucru nu este suficient. Vrea mai mult de ceva mai profund si pentru totdeauna.
Cu câţiva ani nu a putut găsi un răspuns la întrebarea. Pentru a creste aveţi copii de smart şi natură. Dar nu are sens? Poate mai bine le-am lăsat să fie "ca toată lumea? Lumea este adesea vicios şi crud. Şi ei trăiesc în ea. Şi dacă vrem să-l schimbi? Dificultăţi cu condiţia însutit.
Răspunsul a venit cu ideea de a mosia familiei - sistemul nu are nicio putere asupra numelui întindere, care se iubesc.
Acum, jucării frivol par a fi "modern" sistem de creştere şi educare. Ei sunt părinţii absenţi, precum şi de patrimoniu. Ei nu au "libertate, creativitate şi sentimentele care poate da numai la creaţia divină a creaţiei".
Totul a fost atât de minunat de simplu si frumos. A face de cer ...
"Şi poate va delecta faptele noastre.
vedrus@narod.ru http://www.vedrus.narod.ru
Familie Educaţiei. Intrare.
Familie educaţie, educaţie acasă, sub formă de învăţământ general în familie. În antichitate, în special în Evul Mediu, a jucat un rol important în transmiterea de viaţă şi de experienţă profesională, în societăţile dezvoltate cu structurile de învăţământ păstrat importanţa sa ca o formă de individualizare a învăţării. În Rusia, familia educaţie. în secolele 18-19. devenit larg răspândită în învăţământul general şi pregătirea copiilor şi adolescenţilor care intră liceu şi universităţi, în special în provinciile în care nu erau scoli mari. Un tip de educaţie de familie poate fi privită ca studii externe.
Iniţial, mass-media de start, profesori servit preoţi de mir, diaconi, seminarişti, şi începând de la jumătatea secolului al-18. - Profesori universitari şi studenţi, profesori de liceu, profesori, străinii (în special germani, britanici, francezi). Dispoziţii au fost adoptate de start, tutori şi profesori (1834) şi comenzi speciale ISP 1853 şi 1868. Din 1868 titlul de profesor de start, atribuit unei persoane cu studii medii care trec testele speciale sau absolvenţi de universitate. Interzis de la angajarea în învăţământ străini care nu au primit certificate de la universităţi din Rusia. Mn. profesorii de start a trăit în mod direct cu familiile şi a predat tuturor membrilor de familie mai tineri. educaţia familială a fost liber de lege şcoală şi a promovat dezvoltarea abilităţilor creative ale elevilor.
După 1917, educaţie familială practic a încetat să existe şi a fost renăscut în a doua jumătate a 2-a din 20. sub formă de lecţii tutoring privat. Legea federală pentru educaţie (1992) n înregistrateRAVO student la forma de invatamant de familie.
Vasile Chervatyuk
Lilia Chervatyuk