Volvo ia la străzile din oraşe autobuze hibride pe scară largă
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Motopropulsor hibrid 7700 este construit pe un circuit paralel. Apropo, un sistem hibrid de autobuz dezvoltat de compania în sine (foto de la gizmag.com).
Hibridare victorii cu siguranţă industria de automobile. Leading producătorilor de autoturisme şi / sau au în gama lor de modele hibride, sau sunt de planificare pentru a aduce orice de pe piata. Este cunoscut faptul că o combinaţie de unitate tradiţionale (de la ICE) şi salvează electrice de combustibil. Şi în cazul anuale ruleaza mari se poate recupera chiar şi costul mai ridicat al masinii hibrid.
Şi unde sunt impresionante ruleaza cel mai mult? Desigur de transport public. grele şi autobuze mari consuma "o mulţime de combustibil diesel, lansand o multime de poluanti in aer. Oh, du-te la un motor hibrid, cum se spune, Dumnezeu a poruncit.
De fapt, această tranziţie nu a început astăzi. De exemplu, în SUA, trageţi autobuze hibrid converti şcoală, şi New York nu este primul an, crescând de "flota" de autobuze hibride, cu intenţia de a 2010 în acest sens, pentru a deveni lider printre toate orasele din lume.
Şi acum, eveniment remarcabil a avut loc: unul dintre cei mai mari producatori de autobuz din lume, a creat versiunea hibrid a linie urbane.
7700 Hybrid consuma cu 30% mai puţin combustibil decât un similare, dar pur diesel 7700 y (care este ca societăţile de transport), şi dă cu 30% mai puţin dioxid de carbon (care se va dori "verde"). Şi emisiile de particule de funingine si oxizi de azot de autobuz noi este mai mic cu 40-50% (aceasta este aprecia, probabil, locuitorii din megacities).
Locul de modelul standard pentru 7700 litri motor hibrid 9 din 7700 a avut o modestă de 5 litri diesel mai mult, care ajută la un motor electric puternic. Maşina poate muta ca unul diesel şi un motor electric, precum şi cu cele două unităţi simultan.
Această combinaţie hibrid a fost în numele de Volvo I-SAM. Acest sistem, la fel ca toate hibrizi, capabile să reîncărca bateriile în tractiune datorita recuperare în timpul frânării. În staţiile de autobuz sau semafoare oprit diesel. dispersarea mai apare numai pe energie electrică, precum şi la atingerea cu o viteză de 20 de mile un motor de oră începe automat.
Interesant, versiunea hibrid celei de-a 7700 a fost de numai 100 de lire sterline mai grele decât motorina standard.
Despre preţul exact, până când suedezii nu vorbesc, dar susţin că creşterea la costul de convenţionale 7700-lea va fi rambursat de economiile de combustibil diesel pentru 5-7 ani. Este o opţiune acceptabilă pentru transportatori. Next - va avea un economiile nete. Un foarte util pentru aerul pe străzi să se simtă tot la o dată.
Prima productie 7700 Hybrid va merge pe "ghişeele" în 2009, iar în 2010 vor începe producţia de masă. Între timp, Volvo intenţionează să distribuie un motor hibrid, precum şi pe camioane acestora, precum şi - Echipament de constructii lor.
"Materialul este furnizat de către revista Internet membrana "