ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Bicicletă electrică bik.e – cu roata de rezervă de la Volkswagen




Bicicletă electrică bik.e – cu roata de rezervă de la Volkswagen

 

Astăzi vom face cunoştinţă cu o elaborare uimitoare ce aparţine inginerilor de la Volkswagen, dar mai întâi să ne amintim de un astfel mijloc de transport minunat ca bicicletă  sau fratele său mai mic, bicicleta electrică. Dacă vreodată aţi încercat să combinaţi ciclismul cu voiajul cu autoturismul personal, atunci ştiţi, desigur, câte probleme apar la transportarea unei biciclete cu două roţi într-un vehicol cu patru roţi. Alternative nu sunt la fel de multe: a strânge locurile din spate, şi a plasa bicicleta în cabină (pentru hatchback); sau fixaţi bicicletele pe acoperiş sau pe portbagaj cu ajutorul unor dispozitive speciale de fixare, sau folosiţi remorca.

Toate aceste metode enumerate necesită cheltuieli suplimentare şi / sau creează inconvenienţe suplimentare. Compania Volkswagen a reuşit să facă ceea, ce nu a reuşit încă nimeni:de a aranja bicicleta, mai degrabă bicicleta electrică, în maşină, astfel încât şoferul nu are nevoie nici de costuri suplimentare, nici de reduceri de spaţiu util în cabină.

Bicicletă electrică bik.e – cu roata de rezervă de la Volkswagen

Volkswagen a prezentat elaborarea sa nouă, bicicleta electrică cu două roţi - un exemplu al unei mobilitţi înalte în cadrul Salonului Auto China 2010. Bik.e este proiectat cu un design stilat, funcţionalitate înaltă şi ergonomie. Bik.e apare ca o bicicletă electrică neobişnuită, dar cu suporturi pentru picioare în loc de pedale, pentru că este pus în mişcare de un motor electric, care permite de a se deplasa cu o viteză de 20 km /h (viteza cu care, conform legilor din Germania, puteţi mişca fără cască), la o distanţă de pînă la 20 km. Elaboratorii susţin că există o versiune mult mai puternică a bik.e elektrocicletă.

Însă acest lucru nu este cel mai important avantaj al noului mijloc de transport. Principalul lucru: baike-ul electric strîns, reprezintă un disc, care se potriveşte cu uşurinţă într-o nişă destinată pentru roata de rezervă, lăsând tot spaţiul din interiorul maşinii pentru proprietar.

Despre volumul bateriilor, încorporate în ramie, reprezentanţii companiei nu au menţionat, precum şi despre timpul încărcării acumulatorului, dar principalul lucru este că bik.e poate fi încărcat atît de la o sursă standardă a tensiunii electrice de alimentare a automobilelor, încît şi de la priza de reţea la domiciliu.

Bik.e oferă proprietarilor un nou nivel de mobilitate, iar oraşelor un aer mai curat, pentru că reduce utilizarea inutilă a automobilului în scopul "excursiilor la brutărie".



 Vizionaţi neapărat video.

"Nu este doar un plus pentru mediul înconjurător, ci şi o placere de a folosi!"

 

 


Traducere articolului

ABONAȚI-VĂ
Marţi, 11 mai 2010 11:39
Vizualizări: 7228

Citiţi de asemenea

Celebrul medic olandez Cornelius Moerman, care și-a dedicat decenii întregi studiului și tratării cancerului (a decedat ...
286
Mulți grădinari au încercat să înrădăcineze butași în apă. La prima vedere — metoda pare simplă și comodă. Dar succesul ...
199
Astronomii de la Academia Chineză de Științe din Nanjing au descoperit un fenomen neobișnuit în inima galaxiei noastre —...
307
O motocicletă nu este doar un mijloc de transport, ci și un hobby pentru mulți pasionați de viteză. Cu toate acestea, ac...
397