ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Copiii Îi scriu lui Dumnezeu despre cele mai intime lucruri

Haideți să vedem ce Îi scriu copiii lui Dumnezeu. Acest lucru ne va dezvălui multe despre lumea interioară a copiilor...

Copiii Îi scriu lui Dumnezeu...

- Cînd voi muri, nu vreau să merg nici în Rai, nici în iad. Eu vreau să vin la Tine. (Vera, cl. 3)

- De ce cerșetorii cerșesc alături de biserică – ca Tu să notezi cine dă? (Ira, cl. 2)

- Ieri, la școală ni s-a anunțat că Tu exiști. Bună ziua (Leonid, cl. 3)

- Doamne, hai să ne înțelegem așa: eu cred în Tine, Tu – în mine. (Lealea, cl. 2)

- Oamenii suferă atît de mult pe pămînt! Oare într-adevăr în iadul Tău este mai rău? (Radik, cl. 4)

- Doamne, dar sufletul Tu mi l-ai pus pe al meu sau pe al altcuiva? (Stasik, cl. 2)

- Doamne, te rog, fă astfel încît, începînd de la bunica și terminînd cu elefanții, toți să fie fericiți, bine hrăniți și încălțați. (Tonia, cl. 2)

- Dacă îmi găsești mănușa, Te rog să o întorci. Numai sincer. (Ania, cl. 3)

- Mama a spus că plîngeam în somn. Nu-ți amintești despre ce vorbeam cu Tine? (Igor, cl. 3)

- Dacă mă doare ceva, înseamnă că ești supărat pe mine? (Goga, cl. 4)

- În ce limbă vorbesc sufletele? (Raia, cl. 4.)

- De ce intrăm în această viață dintr-o altă viață? (Ruslan, cl. 2)

- Știi, unii oameni trăiesc pe Pămînt și calcă în picioare Soarele. (Ania, cl. 2)

- Florile ți-au ieșit mai bine decît omul. (Galia, cl. 4)

- Fă-mă vînt, ca să călătoresc printre vîrfurile copacilor. (Slavik, cl. 3)

- Copiii ar trebui să aibă propriul lor Dumnezeu. Un Dumnezeișor brav și bun. (Sașa, cl. 3)

- Sînt încă o fetiță, învăț în clasa a treia, păcate încă nu am, dar se adună. (Eva, cl. 3)

- De ce lumea e fără gingășie? (Lena, cl. I)

- Cum să trăiesc pentru ca întreaga lume să fie fericită? (Lisa, cl. 2)

- Ce e dacă oamenii nu Te iubesc, dar se tem de Tine? (Ruslan, cl. 2)

- Pentru ce trebuie viața și, dacă trebuie, de ce oamenii mor? (Kostia, cl. 2)

- De ce ai făcut omul principalul lucru de pe Pămînt? (Oleg, cl. 4)

- Cum aș putea să devin amintire? (Misa, cl. 4)

- Vreau ca în tinerețe să trăiesc bine și fericit, iar la bătrînețe se poate doar fericit. (Vera, cl. 3)

- Fă ca toți cei la care eu privesc să zîmbească. (Tim, cl. 2).

- Unde merge timpul? În căruntețe? (Iulia, cl. 3)

- Cîți credincioși sînt între credincioși? (Zoia, cl. 4)

- Nu Te încrunta la oameni. (Iuri, cl. 3)

- Ce aș vrea să cer de la Tine? Dar Tu știi totul. (Alik, cl. 4)

- Deschide-ne pe noi nouă. (Vova, cl. 4)

- Împarte-le tuturor oamenilor bunătate. (Katia, cl. 2)

- Doamne, fă ca pe cer să lumineze fețele bunicilor mei și să-mi zîmbească. (Kira, cl. 4).

- Dăruiește-mi viață. (Stasik, cl. 1)

- Fă-i pe toți oamenii fericiți. Atunci ei nu sînt răi. (Vasili, cl. 4)

- Învață-i pe dușmanii mei să-și ierte dușmanii. (Ghera, cl. 4)

- Vreau tare ca copiii din orfelinate să-și găsească părinți noi, confortabili (Dașa, cl. 4)

- Salvează oamenii nu de păcate, ci de singurătate (Serghei, cl. 3).

- Am fost la cimitir și acolo m-a șocat un monument. O piatră neagră mare, pe care este sculptat un cuvînt: „Mama”. Și atît. (Vania, cl. 4)

- Nu te teme, Doamne, eu sînt cu tine! (Andrei, cl. 1)

- Știi, unii oameni au pe inimă obloane (Olga, cl. 3).

- Bătrînii sînt copii obosiți (Andron, cl. 4).

- În fiecare dimineață, eu îngrop ziua de ieri. Doar ea m-a lăsat pentru totdeauna (Arkadi, cl. 3).

- De ce permiți divorțul? Asta nu e dumnezeiește (Galia, cl. 3).

- De ce mulți oameni sînt atît de neînsoriți? (Arina, cl. 3)

- Sînt mîndră că Te am! (Katia, cl. 2)

Citiţi de asemenea

El a fost primul care a renunțat la dreptul de autor, a fost un adversar al sistemului de stat, și pentru că s-a abătut ...
102
Aer curat, apă de izvor, hrană naturală, casă sigură, muncă fizică, frumusețea naturii, relații sănătoase între oameni, ...
77
Retenția de apă în țesutul adipos duce adesea la kilograme în plus și umflături, precum și la celulită incomodă. Proce...
70
Din august până în aprilie, este un parc verde; în primăvară, nivelul apei din lac crește semnificativ din cauza topirii...
170