Warning: getimagesize(/var/www/clients/client6/web15/web/web/pics/2013//10/mcdonalds.jpg): failed to open stream: ��� ������ ����� ��� �������� in /var/www/clients/client6/web15/web/engine/View.php on line 171
Cum locuitorii din Bolivia au falimentat reţeaua McDonalds
ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Cum locuitorii din Bolivia au falimentat reţeaua McDonalds



 

 

 

Bolivia  este primul stat din America Latină, care rămâne fără McDonald’s. Însă,  puțini  știu că evenimentul  nu este meritul guvernării din Bolivia, ci gradul de conștientizare a cetățenilor săi, care nu  s-au lăsat ademeniţi de trucurile de publicitate, eliberînd astfel țara de sub dominația  fast-food! Reprezentanţii faimosului  lanţ de restaurante  fast-food au recunoscut oficial că în această regiune s-au atestat cele mai slabe vânzari la hamburgeri  în ultimii 10 ani  din întreaga lume.
După 14 ani de activitate în Bolivia, compania McDonald’s a fost nevoită să închidă toate restaurantele  amplasate în cele mai mari trei orașe din țară.
Acest fapt a determinat o  lovitură puternică  asupra  managementul corporaţiei care  a decis să facă un film documentar, "De ce McDonald’s a intrat in faliment în Bolivia?". În acest film  directorii de creație ai Companiei încearcă să răspundă la întrebarea de ce, după atâția ani de propagandă activă pentru burgeri, bolivienii îndrăznesc încă să prefere plăcintele. Mai mult decât atât, de  regulă, plăcinte de casă.

În Bolivia, imaginile fericite și logotipul auriu  McDonald’s nu se asociază în nici un fel cu "porțile  fericirii". Spre deosebire de Statele Unite, această ţară din America nu s-a scufundat în publicitatea fast-food. Bolivienii, fundamental nu au încredere în alimentele gătite într-un interval de timp scurt. Aici, modul rapid și ușor de gătit nu şi-a găsit aplicarea în practică.

Șaizeci la sută din populația indigenă nici pragul nu-l calcă. Oamenii spun că vizitarea  acestor  unități nu  are  un efect pozitiv asupra situației financiare și mai cu seamă, asupra sănătăţii. Bolivienii sunt obisnuiţi şi preferă alimente de înaltă calitate,  care sunt pregătite  în timpul necesar. Timpul de gătire  scurt le provoacă bolivienilor o  anxietate, ei văd în aceste alimente un risc pentru sanatatea lor. De aceea, în ciuda prețurilor "prietenoase" la produse,  McDonald’s nu a putut convinge bolivienii să consume  BigMc, McNuggets ş.a.

Proprietarii restaurantelor situate în orașele Cochabamba și Santa Cruz de la Sierra, au raportat că în ultimii zece ani  au activitat în  pierdere. McDonald’s  a scos mulţi bani  pentru a extinde afacerea  în Bolivia. Însă chiar şi aşa, un gigant nu poate continua să funcționeze fără careva venit.

Joi, 31 octombrie 2013
Vizualizări: 2976

Știrile partenerilor noștri

Citiţi de asemenea

Atunci când procesul de producție este organizat corespunzător, fiind bazat pe echipamente și materii prime de calitate,...
20
Viața este plină de sens, chiar dacă poate părea dintr-o parte incompletă.- Doi chinezi în ultimii 12 ani sădesc copaci ...
90
O femeie care coace pîine fără drojdie mai mult de doi ani, a împărtășit rețeta pentru maia cu mulți prieteni și cunoști...
275
Lui Ion Ceban i s-a dat pe gust mersul cu bicicletă. Astfel, pe două roți, acesta a mers în această dimineață să inspect...
61