Despre scoala, familie, educaţie acasă
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Nu au încercat - nu judeca, a învăţat - nu renunţăTot mai mult, există situaţii când copii vin la şcoală doar pentru a trece examenele periodice, aceşti copii nu au fost niciodată studenţi.
Acum, studiul extern mult de o duzină de copii de vârste diferite. Conversaţia noastră şi fireşte, despre şcoală, familie, educaţie acasă.
Există părinţi care înţeleg că şcoala este inutilă şi chiar dăunătoare pentru copilul lor, dar nu îndrăznesc să-l iau de acolo. Adevărul este că, în conştiinţa poporului bine ancorată mituri asociate cu educaţie. De exemplu, mitul că copiii de predare a profesioniştilor profesorii au beneficiat de pregătire specială. Dar cei mai buni specialisti pentru fiecare copil - tatăl său şi pe mama: ei ştiu natura a copilului, văzând sale de dezvoltare, poate determina înclinaţie sale. Socialismul a avut nevoie mereu de oameni fără înclinaţie, astfel bolşevicii proclamat: "Copiii - viitorul nostru" şi, în acest spirit care au modelat conştiinţa atât copiilor, cât şi părinţilor "pentru a - partid, aşa-numitul" principiul piramidal ".
Prin urmare doilea mit: copiii trebuie să înveţe într-o echipă. Educaţia este cel mai eficient atunci când cunoaşterea este trecut "din mână în mână, de sprijinul de cunoştinţe pentru copil. Exista copii care nu iau cunoştinţe de la un moment dat, şi cu atât mai mult cu o foaie, ei au nevoie de doar un grup, aceşti copii să înveţe din imitaţie. Şi acolo sunt copii care sunt prea sensibile şi atenţi la relaţia dintre oameni, aşa că dacă cineva de formare, cu excepţia copiilor şi a profesorilor, copilul nu poate lua de risc. Practica arată clar: trebuie să existe lecţii individuale şi de instruire de grup, şi nu neapărat la şcoală.
Un alt produs de un sistem totalitar - mitul unei şcoli unificate. În toate şcolile într-un program unic, Cerinţele uniforme, metode comune de instruire. Şi în loc de educaţie - Zun. Există o reducere în instrucţiunile, înseamnă - cunoştinţe, abilităţi, competenţe. Nici o specie nu, care încearcă să educe - Zun, şi totul.
Orice om este greu de a ieşi din stereotipuri, dar, de asemenea, înţărcaţi timp independenţa. Acum vom vedea rezultatul. Adversarii principal al şcolarizare la domiciliu - o bunica şi bunicul. Părinţii sunt gata de a decide, ci "bătrâni", în groază: "Un copil nu va merge la şcoală place?" Deci, el nu va fi oricine altcineva? "
Pentru aceasta se adaugă pur practic întrebări. Adulţi toată ziua la locul de muncă, un copil la domiciliu. Şi deodată ceva de făcut? La şcoală, cel puţin ceva să fac, dar la domiciliu pentru a face nici unul. Dintr-o data, el va învăţa în general, nu? Cum va fi? (Şi într-adevăr - cum?)
Nu cred că învăţarea ar trebui să fie toate. Educaţia nu poate fi forţată. Dar, pe de altă parte, copiii care nu doresc să înveţe - copiii sunt foarte obosit de mediul şcolar sau inadecvate, traumatice metode de instruire. Aceşti copii au nevoie de un sanatoriu câteva luni, doar atunci poţi vorbi cu ei despre şcoală.
Dacă oamenii decid să părăsească şcoala, trebuie să aveţi curajul de a face acest pas, şi să nu încercaţi să decidă în prealabil şi să rezolve problemele care pot de fapt cele care apar. Multe probleme sunt depăşite de la sine. Familia începe să trăiască sănătos, copiii şi părinţii se referă o cauză comună. Copiii ştiu că părinţii nu sunt indiferenţi, atitudine sunt mai bine, există un sentiment de responsabilitate pentru fiecare altă parte, bucuria de independenţă la copii şi adulţi. Dintr-o data, oamenii consideră că, de exemplu, de televiziune - inamicul de gîndire independentă, că, din această casetă lor pe fluxuri de otravă. Ştiu mai multe familii care au început să înveţe copiii lor la domiciliu, scăpat de TV prin o necesitate interioară.
Orice familie poate avea formarea profesională a copilului lor proprii. Aceasta nu este doar plin de familie - în afară de ei mănâncă şi consimţământul. Părinţii osoznaNu că drepturile copilului le aparţin, au copil proprii dreptul de a proteja, apăra, şi, dacă este necesar, şi să lupte pentru ele. Părinţii înţeleg că numai ei au dreptul de a decide ce şi modul în care copilul lor ar trebui să înveţe.
În iniţiativa de şcolarizare de start, de obicei, vine de la mama. Ea a simţit atunci când prima viaţa şcolară a unui copil ca ceva este gresit, ea primeşte prima alarmă. Pentru început, este suficient ca mama a vrut să înveţe copilul acasă, şi tatăl meu nu a obiectat. Mai devreme sau mai târziu se conecteaza la învăţare. Iar inima se întoarce la tatăl familiei. În mod cert, taţii sunt acum foarte ocupat, de multe ori nu sunt dispuşi să sacrifice timp pentru copil. Dar, în realitate, victima de timp este foarte mică. Este suficient să zece sau cincisprezece minute pe zi la atmosfera din familie are un alt copil să nu se simtă abandonaţi. Uneori zece minute merg să vorbesc, uneori, la plimbare silenţios - nu este importantă. Principalul lucru - dorinţa tatălui ei constant de a dialoga cu copilul. Şi copilul se simte acest angajament.
Putem mentiona motivele care sugerează o educaţie de acasă. Motivele sunt de obicei negative. "Copilul a disparut, el nu are niciun interes în procesul de predare". Ca unul tatălui: "În clasa întâi, fiul lui a fugit la şcoală, în al doilea - a intrat în a treia - am drag. Exista copii care sunt la scoala cred, aproape înapoi. De fapt, inhibarea lor - o reacţie la violentei in scoala. Există Somatici copiii bolnavi care sunt în starea lor fizică necesită o abordare individuală. Data de începere pentru a fi împinse departe. Pentru acesti copii invata la domiciliu - singura opţiune posibilă, ei pur şi simplu nu pot sta în şcoală.
Mai puţin frecvente sunt motive pozitive.
Există oameni care au fost predate la copilul dumneavoastra, dar nu cred în ele însele, în abilităţile lor de predare, suficienţa propriile cunoştinţe.
Când vine vorba de şcoala primară, problema este, în opinia mea, este numai pentru a depăşi teama ta. Învăţaţi-vă copilul să citească, să scrie şi numărul, orice mama poate. Când un copil merge la şcoală secundară, nu este de fiecare mama este în măsură să-l înveţe toate elementele necesare. În acest caz, părinţii trebuie să se unească.
Stiu copii care dau doar o porţiune a obiectelor externe, precum şi lecţiile restul merge. Pentru multi parinti, această opţiune este acceptabil şi chiar de preferat. Părinţii care prefera o ExternE parţială, ar trebui să fie gata mai devreme sau mai târziu ia copilul de la şcoală totul. Prea multe sisteme diferite. Omul a gustat deja inspiraţia de a gândi independent, munca independentă, nu pot suporta modul baracă şcolar curent. Desigur, sunt foarte motivaţi copii. Ei ia o şcoală care, pentru ceea ce a venit, indiferent de ceea ce se întâmplă în jur. Dar sunt foarte puţine.
În plus, cantitatea de cunoştinţe pe care şcoala necesită memoreze, doar o persoană normală nu este necesară. Există două tipuri de educaţie: în curs de dezvoltare şi direcţionare. La începutul de formare ar trebui să ne dea întâietate la educaţie de dezvoltare: introducere la temă, cu cărţi, o parafrază, capacitatea de a lua note. Este important de a oferi oamenilor un instrument de mână pentru a obţine cunoştinţe şi arată cum funcţionează acest instrument. Atunci când, în viitor, elevii vor trebui să se supună educaţie ţintă, să zicem, treci examenul, trec acest curs este mult mai rapid şi mai eficient decât copiii care sunt obişnuiţi să memoreze pur şi simplu.
În noile Legea Educaţiei include conceptul de standardele educaţionale. Acest standard de învăţământ este menţinut la un program pentru introducerea universităţi. Dar standard ar trebui să fie minime. Citi şi scrie, conta, povestesc - pentru şcolile primare. Conturarea si captată - pentru liceu. Acest proces de învăţare este de peste. O persoană poate primi orice cunoştinţele necesare de el - un obiectiv atins.
La nivel de stat, este necesar să se stabilească de urgenţă un sistem independent de concentraretrol. Acum şcolii în sine evaluează cât de bine funcţionează, ea însăşi controlează, prin examene de şcoală. Acest sistem este eronată. Nu este frauda legalizat. Si arunca praf în şcoală nu numai de stat, elevi, părinţi, dar şi pentru sine. O persoană din interiorul sistemului nu poate fi o vedere clară. Cu studenţii de învăţământ de start, trebuie să treacă examene în aceste şcoli la care a atribuit, şi pe bună dreptate.
În scopul de a invata copiii lor au nevoie: curajul de a abandona stereotipurilor, determinare, armonia familiei şi înţelegerea faptului că drepturile copiilor dumneavoastră vă aparţin, părinţi.
PS
Uneori părinţii nu ştiu cum să lucreze cu copiii, ca ei invata cum pentru a determina tendinţa copilului - conteaza foarte mult, suntem gata sa-si impartasi experientele. Uneori, părinţii sunt în căutarea unui loc de a lua copilul la mai mult nu fac. Asa ca am nega puţin o dată - sistemul întreaga noastră este construit pe implicarea părinţilor. Toată lumea decide pentru sine ...
http://trainer.narod.ru/