ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Economia verde şi mass-media verzi



Economia verde şi mass-media verzi

 

În incinta Şcolii Superioare de Economie de pe bulevardul Pokrovski (Moscova) a avut loc conferinţa "Economia verde şi mass-media verzi." Într-un briefing de presă şi în cadrul unei serii de master-clase la care au participat specialiştii din Rusia, Germania şi Franţa s-a vorbit despre măsurile întreprinse de societăţile şi organizaţiile publice din Rusia şi Europa în vederea luptei împotriva schimbărilor climaterice globale.

 

 

Despre locurile de muncă ecologice şi lipsa de personal calificat pentru muncă în condiţiile economiei verde. Despre faptul că în Europa, la fel ca şi în Rusia, societatea civilă şi mediul de afaceri găsesc uimitor de dificil limbă comună atunci când vine vorba de subiecte verzi. Şi, de asemenea, despre faptul că datorită sprijinului opiniei publice din Germania s-a reuşit să se facă lobby la interdicţia privind deschiderea noilor centrale atomice. Franţa, a cărei trei sferturi de energie depind de  atomul paşnic, va trebuie să parcurgă această cale.

Evenimentul a fost organizat de o organizaţie interregională ecologică publică. Au fost folosite tacâmuri biodegradabile şi reciclabile. În pauză  au fost servite gustări naturale şi sucuri organice. Au fost organizate puncte mobile de colectare a gunoiului. Însă economiştii şi jurnaliştii verzi s-au adaptat rapid să aruncă hârtii şi plastic într-un singur coş. Doar nu toate dintr-o dată.

 

Economia verde şi mass-media verzi

Economia verde şi mass-media verzi

 

Foto: Alexander Rusetski

Sursa: thegreenville.ru

ABONAȚI-VĂ
Miercuri, 06 iulie 2011 16:07
Vizualizări: 2272

Citiţi de asemenea

Copilăria, în cultura tradițională, nu era doar o vârstă, ci o stare aparte a corpului, memoriei și sensibilității. Copi...
88
Câștigă premii valoroase cu Cosmeplant! Participă la Tombola Națională din 1 mai până pe 30 iunie.Vara aceasta, Cosmepla...
212
În cultura tradițională, sunetul nu a fost niciodată doar un fundal. El era un semnal, un semn, o marcă prin care omul i...
276
În gust este mai mult decât suntem obișnuiți să credem. Nu e doar despre mâncare, ci despre relații, climă, memorie și p...
290