ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Educaţie şi joacă: proiecte de ecologie pentru copii



Educaţie şi joacă: proiecte de ecologie pentru copii

 

Nu este doar dificil să determini un copil să înveţe - e aproape ireal. De aceea, proiectele ecologice pentru copii, adesea, în formă de jocuri distractive, câştigă o popularitate tot mai mare în rândul specialiştilor în cauză.

 


Este extrem de important faptul că, treptat apare o conştientizare a necesităţii de a dezvolta această temă printre copii din cea mai fragedă vârstă.

De fapt, problemele mediului la grădiniţă, prezentate corect, într-o formă vie, cu un accent maxim asupra intereselor copilului,  pot da un start de succes la toate procesele ulterioare care, în mod ideal, depăşesc conţinutul exerciţiilor cu educatoare şi devin o temă naturală şi importantă pentru copil (luând în considerare vârsta şi nivelul de percepţie a lumii înconjurătoare) în viitor.

Desigur, pentru copii proiectele ecologice joacă rolul punctelor de focalizare, care permit, în mod operativ şi oportun, să reacţionăm la orice neînţelegere a subiectului de către copil, ajută să observăm lacunele în cunoştinţele sale şi să contribuim la cele mai bune rezultate în sfârşit. Ataşarea copilului faţă de lumea adulţilor cu ajutorul mecanismelor adaptate la vârsta lui este, de asemenea, un respect considerabil pentru copilul, care le vede (în ciuda neînţelegerii filistine a multor adulţi) şi le observă pe toate. Aici încă se află o altă componentă importantă pentru formarea personalităţii viitoare a copilului, obişnuit cu respect şi o anumită rigoare faţă de sine.

 

Educaţie şi joacă: proiecte de ecologie pentru copii

 

Dar, este foarte dorit ca tema ecologiei la grădiniţă să nu să se limiteze doar cu prezentările şi să evolueze treptat în continuare: omisiunile comise în educaţia generaţiilor anterioare în problema cunoştinţelor ecologice şi a culturii adecvate nu ar trebui să fie proiectate şi trecute asupra generaţiilor noi, care încă sunt dispuşi să perceapă lumea fără criterii eronate „importante / nu este important”.  În final, respingerea durabilă a ecologiei pe ultimul plan a dus la ceea că copiii ca nimeni altcineva suferă din cauza multiplelor negative, în timp ce părinţii lor adesea  nu au nici o idee reală despre factorii distructivi, de  care s-ar fi putut scăpa sau proteja în cazul competenţei.

 

 

Sursa: ecovoice.ru

ABONAȚI-VĂ
Vineri, 15 aprilie 2011 14:01
Vizualizări: 8046

Citiţi de asemenea

Mirosul de mușețel, infuzia de frunze de nuc, masca din mac măcinat — în cultura tradițională, îngrijirea corpului era o...
177
Cu mult înaintea calendarelor, GPS-ului și prognozelor meteo, oamenii priveau cerul. În desenele stelare vedeau timpul s...
136
Această poveste continuă reportajul video despre Evgheni – un bărbat nevăzător care și-a construit singur domeniul famil...
167
Fluier de stuf, claxon din scoarță, zornăitor din coajă de nucă — nu sunt doar jucării folclorice. Sunt exemple despre c...
264