ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Facepalm al săptămânii: sarea fără OMG




 

De la producătorii uleiului vegetal fără colesterol și a apei cu monoxid de dihidrogen. În curând în solniţele dvs.

 

Este cunoscut faptul că consumatorilor nu le plac OMG-uri, prin urmare ei preferă produse cu etichete speciale, mai ales atunci când este vorba de sare. Însă sarea nu este vie, în ea nu există gene (G) şi ea nu poate fi modificată (M), pentru că sarea nu este un organism (O). Cu toate acestea, în secolul nostru de piatră acest fapt până de curând a fost ascuns sub șapte peceţi. Cum a fost dezvăluit secretul și care e rezultatul?

De curând puțini oameni știau că acest mineral a fost peste puterile alchimiștilor. Probabil, ghidați de faptul că despre acest lucru ştiu doar persoanele alese, marketologii, de la compania Himalania, plini de compasiune, au împodobit generos borcanele cu sare de piatră roz cu eticheta Non-GMO Project, „ca oamenii de rând să nu evite produsul ciudat”.

 

Facepalm недели: соль без ГМО

 

Consecințele unui astfel de impuls nobil nimeni nu l-ar fi putut anticipa. În mod surprinzător barbarii care se numesc homo sapiensi nu au apreciat în mod corespunzător eforturile altruiste ale marketologilor.

 

Facepalm недели: соль без ГМО

 

Tulburătorii ordinii publice au avut obraz să ceară "anularea utilizării frivole a etichetei Non-GMO Project. Mai mult decât atât, ei şi-au bătut joc cinic de fapta eroică a marketologilor pe pereţii peşterilor sociale. Nu se știe cât de departe sunt dispuși să meargă homo sapiens, dar noi continuăm cu fermitate să monitorizăm evoluția evenimentelor și vă recomandăm să priviţi cu atenție inscripțiile noastre rupestre.

 

Autor: Diana Kern

 

 

Sursa: facepla.net

 

 

Miercuri, 29 mai 2013
Vizualizări: 2459

Citiţi de asemenea

Vreți ca copilul să reușească în viață? Atunci toată copilăria mîngîiați-l, îmbrățișați-l, acceptați-i sentimentele. Nu ...
16
În Republica Moldova început Campania națională de plantare a arborilor „Prin sădirea de pădure salvăm Moldova”, o acțiu...
11
De hramul orașului Chișinău, Compania ”Viorica Cosmetic” a deschis primul magazin Viorica cu un concept nou, conceptul d...
42
Chișinăul nostru , desigur, estre un oraș vechi, cu o istorie bogată. Cunoaștem multe despre el din lucrările istoricilo...
96