Industria de automobile verzi: nu uitaţi despre anvelope
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Acum, în capitala de automobile din SUA, Detroit Auto Show este deţinut. Cele mai multe comentarii la un punct de tendinţele de mediu puternic în industria de automobile. Ford Focus, cu un motor hibrid de masina a anului, iar pentru vehiculele electrice au chiar şi un pavilion separat, intitulat "Electric Avenue". Nu va fi prezentat atât poate fi promovat în modelul american de la General Motors - Chevrolet Volt (de culoare gri în foto). Nissan prezintă acolo propria electrice auto Nissan Leaf (culoare albastră în foto). Toyota este un mini-Prius ...
Dar să ne uităm mai larg. Biosferei are un potenţial enorm pentru auto-reglementare şi de recuperare. Cu toate acestea, chiar şi resursele sale au o anumită limită, care, dacă nu opri, vom ajunge foarte curând, dacă rădăcina nu se va schimba nimic.
Poluării aerului şi apei, reducerea de pădure şi la distrugerea habitatelor, de cele mai multe animale duce constant umanitatea să se autodistrugă.
Banal, atunci când inginer-inventator minimizarea impactului asupra mediului într-una din etapele de producţie, sporind în mod semnificativ presiunea pe de altă parte. Se pare situaţia paradoxală în care mediul este o acoperire, o cascadorie de publicitate dintre cele mai "murdare" domenii de activitate umană. Desigur, PR al companiei accent pe "pătată" complot, şi acele puncte de operare, care continuă să provoace daune okruzhdayuschey puternic mediu, în spatele scenei.
Ca un exemplu, o varietate de "verde" de anvelope, principalul avantaj de care este declarată, pentru a reduce consumul de combustibil şi, în consecinţă, reducerea emisiilor de gaze cu efect. Producătorii în fiecare blestem imaginabile de rezistenţă la rulare, care a fost pretins de mediu care cauzează mai mult rău decât productia de anvelope, de prelucrare şi distrugere.
Desigur, aş dori să reducă consumul de combustibil auto (nu este mult mai la stânga), şi încă menţine o aderenţă excelentă şi manevrabilitate excelentă. Şi se pare că liderii lumii, cum ar fi Michelin, Bridgestone şi Yokohama, nu este.
Dar la o examinare mai atentă se pare că unele pneuri rămas aceleaşi. Şi acest lucru înseamnă că uzate, învechite "verde" pneuri, de asemenea, ar trebui să fie eliminate de rău, fără a naturii.
Fapte - sunt lucruri incapatanat. Faptele dovedesc că pneurile sunt în continuare cele mai dificile pentru prelucrarea şi reciclarea facilitate. Cuprins în polimeri pneurile practic nu se pretează la descompunerea naturală, şi în arderea lor produce funingine, gaze toxice şi mai multe.
Dar chiar şi în acest domeniu sunt znachitelney miscarii de mediu. O societate a reuşit să creeze o cerere adevărat prietenos tehnologii care protejează mediul. Prezentat la Conferinţa ONU de la Copenhaga pe conceptul de anvelope bioizoprena bază vor fi în viitor să renunţe la utilizarea de produse petroliere şi astfel să reducă substanţial impactul asupra mediului. De asemenea, este probabil ca analog biologice de izopren ar fi mai sensibile la degradarea naturale.
Conştient că suntem acţiunile lor q"Producători ktuem politica de partid ecologic." Refuzul de a achiziţiona şi de a opta pentru produse prietenoase mediului şi tehnologii, suntem modelarea viitorului nostru şi, prin urmare sunt deja prezente.