Influenţa mass-media asupra omului
"Ziarul este o mare putere, dar la fel ca un flux neîngrădit care inundă malurile şi distruge culturile agricole, aşa şi peniţa ziaristului, nesupusă controlului, numai distruge. Dacă controlul vine dintr-o parte, el este chiar şi mai dăunător decât lipsa acestuia. Controlul este benefic doar atunci când vine din interior" Mahatma Gandhi.
Ce ne oferă ziarele, revistele și orice alte mijloace de informare în masă? Care ştiri înțelepte și vii, autentice și vindecătoare, putem citi acolo? Probabil că majoritatea oamenilor sunt conștienți de faptul că toate articolele în orice revistă sau ziar au scopul lor și anume: a sustrage atenția creierului uman de la ceva important, a racorda starea de spirit la o undă oarecare, a atrage oamenii în jocurile lor politice, economice sau de altă natură.
Deci, prin intermediul mass-media omul este manipulat ca o jucărie. În acest caz, mass-media sunt parcă o telecomandă. Din fericire, mulți au înţeles acest lucru și refuză să citească materiale false și artificiale.
Cum procedează mass-media? Prin imagini vizuale, oamenilor li se propun tot felul de informaţii, de lucruri inutile şi diverse resturi modificând structura energetică informațională a omului obişnuit care are încredere în presă.
Omul se transformă într-un fel de receptor a gunoaielor reprezentate de informaţii necalitative de diferită frecvență. Acumulând informaţii care nu sunt în armonie cu personalitatea lui, omul în mod inconştient trece la frecvențele respective, lipsite de o influență pozitivă.
Efectul publicităţii în mass-media asupra omului
Publicitatea este una din tehnicile de manipulare a voinței libere și a conștiinței umane. Printr-o repetare vizuală şi sonoră, la om se formează ca răspuns la unele ordine, un reflex de aprobare și de consimțământ al acestor acțiuni.
Omul cu o minte imatură într-un mod subconștient, cade de acord cu orice ordine inerentă publicităţii. La el se perturbează libertatea de alegere. Informaţia publicităţii este înscrisă în energia lui.
De regulă, publicitatea în lumea modernă nu poartă informații pozitive, majoritatea mărfurilor(70%) promovate în mass-media sau la tv sunt produse nocive lipsite de idei creative. Produse pentru care producătorul doreşte să găsească consumatori. Este o marfă creată nu pentru om, ci pentru a îmbunătăți situaţia materială a producătorului.
Influența televiziunii asupra omului
Ce este un televizor? Astăzi, e doar o simplă spălare a creierului și o supunere a conștiinței noastre diferitelor forţe, dar nu şi nouă înşine. Impunerea energiei informaţionale confuze, în care de multe ori între rânduri, ca să spunem aşa, se revarsă o informaţie devastatoare şi distructivă, care supune puterea interioară a omului. Această energie, la început oferă un sentiment de linişte, omul încetează să gândească, să analizeze, să găsească pentru sine, răspunsuri și soluții.
TV este o parte a sistemului, responsabil pentru punerea în aplicare și impunerea unui anumit stil de viaţă şi de comportament şablonat şi distructiv, care nu conţine idei creative. Oamenii cu conştiinţa imatură, privind TV, voluntar oferă energia lor sistemului, încep să trăiască după regulile sistemului, devenind dependenţi. Încep să se gândească cu sugestiile sistemului și nu conform propriilor cunoștințe interioare și înțelepciunii născute în urma conştientizării experienței de viaţă personală.
Din cele spuse rezultă: fiţi vigilenţi şi formaţi un mod de consum conștient, deci, ascultaţi-vă pe sine atunci când citiţi ziare sau vă uitaţi la TV. Ascultaţi și auziţi propriile gânduri și sentimente pe parcursul procesului de citire. După aceea, acordaţi o atenție conștientă porțiunii de vibrații pătrunse în sistemul personal de energie informaţională, în organismul dvs după contactul cu mass-media. Acordaţi o atenție la starea dvs de spirit, la emoțiile dvs. Oare a apărut o energie suplimentară, inspirație, bucurie, emoții pozitive sau .. dimpotrivă? Și dacă aveţi nevoie de toate acestea?
Sursa: greenplaneta.org