Inteligentul Mr. Freeman «Ce poate fi mai controversat decât o declaraţie de adevăr incontestabil?
Inteligentul Mr. Freeman "Ce poate fi mai controversat decât o declaraţie de adevăr incontestabil?
Primul interviu exclusiv cu autorul filmului senzaţional de desene animate “Eşti sigur cine eşti şi că exişti?” (Mr. Freeman, partea 0), în care se propune de a formata un disc şi a cadona mobilul primului om, întâlnit în stradă.
Prima serie a filmului cu desene animate de la Mr. Freeman, care “te impune să gândeşti”, după cum au scris în comentarii, a fost lansată pe 21 septembrie. De atunci doar pe YouTube au reuşit să se uite la el mai mult de 250 de mii de ori. În acelaşi timp, video a apărut pe livejournal.ru, leprosorium.ru şi vkontakte.ru şi alte site-uri de divertisment.
Seria nouă despre Mr. Freeman, lansată pe 6 octombrie, aminteşte Guinness World Records - consumul de akride cu viteză sau creşterea unghiilor în lungime, care nu sunt exemple cele mai notabile.
Dar, nu contează. Veţi alerga pentru a arunca televizorul peste fereastră, sau formatând un hard-disk, veţi culege URL după memorie şi din nou vă veţi droga cu Lineage, Mr. Freeman va fi încântat - dlui va rămâne real şi având dreptate.
-Într-o anumită măsură acestă creaţie este similară cu publicitatea interzisă a AnuluiTineretului, creată de echipa Schlegel. Însă nimeni nu vrea să fie recunoscut un ticălos fără speranţă! Toată lumea vrea să fie liberă şi independentă, tuturor le este ruşine să fie recunoscuţi ca o particică a aceastei societăţi de consum blestemată ...
- Dar cum credeţi personal, printre oameni sunt mulţi indivizi cu perspectivă? În acest context nu este vorba despre reproducere, ci numai despre dorinţa şi capacitatea de a crea. Cine este capabil să creeze cel puţin ceva valoros? Chiar şi nu un singur procent, ci sutimi de procente din aceştia. Tot restul sunt consumatori de produse alimentare, informaţii şi divertisment – pur şi simplu doar nişte nulităţi..
- Este clar că desenul animat nu este creat de un singur om, şi răspândirea acestuia în diferite reţele sociale şi servicii video nu este ocazională. Dar ce scop dvs. urmăriţi, oare este politica sau PR (Public Relations – trad.) al altui film cu desene animat – nu este clar.
- Astăzi, toţi sunt schilozi socio-psihologici, pentru că în toate căută un truc, o publicitate. Totodată, nimeni nu vede ideea principală, trimiterea, ideea pură. Suficient este de a acoperi totul cu imagini şablonate, şi este destul! Toţi s-au rătăcit. În plus, toţi se consideră cei mai inteligenţi şi mai experimentaţi, deşi, în realitate sunt nişte orbi şi nişte proşti.
Sursă Iulia Eidel