Jocuri, in care joaca pentru copii
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Conceptul de "joc" are mai multe interpretari. Cuvântul grecesc antic "joc" a fost tratat ca "răsfăţa copilărie", romanii au însemnat joc distractiv, in timp ce popoarele germanice vechi, a fost prezentată ca o serie de mişcări care aduc bucurie.
Ulterior, toate limbile europene, cuvântul "joc" a ajuns să însemne o gamă largă de acţiuni umane, placuta.
Joc viaţa unui copil are un loc important. Până la şapte sau opt ani, ea este ocupaţia principală, şi abia mai târziu a fost înlocuit cu activităţi educaţionale. Cu un joc copilul învaţă şi explorează lumea, prin aplicarea de noi competenţe, oportunităţi, comunicarea cu colegii, învaţă regulile şi rolurile sociale. Într-un joc e un medic, tratamentul pacienţilor în celelalte - pietre vânzătorul şi guma de ambalaje colorate, în al treilea - profesorul. Joc - o lume unica, în cazul în care estompează liniile dintre fantezie şi realitate, relevă posibilităţile de copil, care nu este realizat în viaţa lui de zi cu zi. Copiii trăiesc în această lume incredibil de fascinant şi ne bucurăm în fiecare moment.
Acest joc necesită abilităţi cognitive, dezvolta imaginatia, abilitatea de a improviza, a gândirii creative. Prin joc, copiii dobândesc utile multe calităţi: agilitate, de observare, de memorie, de învăţare şi să compare, să reflecteze, să analizeze. Un copil cu care ea a jucat, in scurt timp devine independent, ca timp de ea însăşi începe să inventeze lucruri de făcut şi jocuri.
Toate jocurile, în plus faţă de divertisment rolul de a priori relevante, de ajutor pentru copil, pentru că vor dezvolta în diverse trăsături calitatea sa de caracter, invata ceva nou. De exemplu, jocuri cu mingea dezvolta la copii agilitate, rezistenta, coordonarea circulaţiei trenurilor şi atenţie. Jocuri pe imaginaţia contribuie la formarea competenţelor creativ, cred că în afara caseta, de a visa.
Ball Jocuri
"Cartofi".
Toţi jucătorii sunt într-un cerc şi se trece mingea, bate-l. Dacă unul dintre jucători mingea nu este salvat, el stă în centrul cercului, şi jocul continuă. Orice jucător poate salva "delincvent". În acest scop el, bate mingea, încearcă să-i ajunge pe şedinţei în centrul cercului. Omul a atins mingea, din nou, ia parte la joc. Şedinţa a fost în interiorul unui cerc şi să încercaţi pentru a prinde o minge care zboară la ele. Dacă cineva dintre jucători a făcut, toate pentru a "pedepsi", a reveni în joc şi jucătorul care a aruncat cu mingea, a avut loc lor.
"Unsprezece".
primul copil arunca mingea nici un alt jucător, spunând că "One.!" mingea următoare să fie transferate în tăcere, numărarea se aruncă până la zece. Jucătorul care a scăzut pentru a unsprezecea oară să arunce mingea în loc de capturare, bate mâinile în pământ, pronunţând cu voce tare "Unsprezece!". Dacă jucătorul 11 nu a putut lovi mingea sau pierdut numărul, el a mers în interiorul cercului şi nu stă pe coapse lui. Ciclul se repetă jocuri, dar acum sarcina de a "al unsprezecelea" nu a lovit mingea în teren şi să le bat joc ofensatoare interiorul cercului. Dacă el nu reuşeşte, autorul "a revenit la joc, dacă nu - ca jucatorul sa intre penală batalioanele". Se întâmplă că, până la sfârşitul jocului este doar un singur jucător activ. Apoi, el umple tăcere mingea pe teren zece ori, iar pe 11 bat pe cineva în afara cercului, şi jocul continuă.
"Sclipire"
Leading arunca mingea şi solicită un obiect, cum ar fi musaca. Player în posesia mingii, trebuie să vină cât mai rapid cu acest nume amuzant subiect, spune "varilka.
Jocurile care dezvolta imaginatia
"Ghici-ka" (de la 2 până la 5 ani)
Pune intr-o punga mica pânză este opac diverse: minge de tenis, periuţă de dinţi, pieptene masaj, bomboane, tub de cremă, bobinafir, jucării din cauciuc, etc Copilul împlineşte mâna în sac şi desfăşurarea obiect în mână, vă spune că el a prins, precum şi ceea ce este făcută. Acest joc de simplu dezvoltă imaginaţia şi memoria antrenat.
"Ghici imagine"
Jucătorii sunt împărţite în două comenzi. planificarea prima echipă înainte de desen. De la echipa a doua se numeste "artist", el a fost legat la ochi, iar echipa adversă începe să vorbească, în cazul în creion (sus, jos, stânga, dreapta). Artistul a executa comenzi şi încearcă să ghicească ce o imagine ar trebui să rândul său, în cele din urmă afară. Odată ce artistul ghiceste figura, scoruri echipei sale un punct. Câştigă echipa, care ridica mai multe puncte.
Jocuri cont
Cele mai "de ajutor"
Concurentii stea într-o singură linie. La menţiunea de lider "terenului" toate sărit înainte, cu cuvântul "apă" - în urmă. Concursul are loc într-un ritm rapid. Plumbul are dreptul de a înlocui cuvântul "apă", să se pronunţe cu alte cuvinte in tema acvatice, de exemplu, maritime, fluviale, dafin, ocean. În loc de cuvântul "terenului" - mal, terenuri, insula. Sarituri din loc sunt eliminate, câştigătorul este ultimul jucător - cel mai atent.
"Numai verde!"
Jucatorii stau în cerc. Selecteaza orice culoare, de exemplu, verde.
Litera "M", - a declarat plumb, şi apoi solicită player. Participant, care a ales, în termen de un minut ar trebui să fie numit un produs de zece verde al cărui nume începe cu litera "M".
În cazul în care se descurcă player cu sarcina, el primeşte un punct, şi solicită conduce o altă scrisoare şi un alt jucător.
Jocuri pe dezvoltarea de memorie
"Îmi amintesc totul"
Participanţii stau în cerc. Specificate subiect, care va pronunţa cuvântul (de exemplu, oraşe, plante, animale, etc.) Apoi, primul jucator numit primul cuvânt. Al doilea jucător trebuie să nume primul cuvânt al lui. Şi aşa lanţul: jucători următorul apel cuvântul lor şi a sunat deja un cuvânt. În eroare din joc.
"Magic sacul cu daruri"
Podeaua este prevăzute elemente zece sau cincisprezece de diferite forme, culori, accesorii funcţionale. In cateva minute copiii se vedea şi le amintesc. Adult pune lucrurile înapoi în sac şi a cerut să răspundă la întrebări despre subiectele. De exemplu, ce culoare a fost farmecul? Sau cât de multe trupe de cauciuc pentru păr întins pe podea? Cei care raspund corect devine obiect în prezent.
"Ceea ce a plecat?"
Pe masă sunt câteva obiecte sau imagini, care arată obiecte. Un copil le vede, apoi se întoarce, de data aceasta un adult elimină un obiect sau o imagine. Kid ar trebui să cred că au dispărut.
În fiecare zi, un copil învaţă. Chiar fiind în fază incipientă, a trage în gură a ajuns la lucruri de mână, explorează degetele mici jucării strălucitoare. De a deveni mai în vârstă, prin intermediul Game Boy descoperă proprietăţile obiectelor înconjurătoare, sistemul învaţă roluri sociale, dezvoltarea capacitatii de creatie. Principalul lucru - că acel copil nu a murit un interes în ceea ce-l înconjoară. Şi păstrarea că interesul promovează modul copiilor de a cunoaşte lumea - de joc, deoarece pentru a juca - a fost foarte cool, distractiv si informativ!
Prin Ul'jana Volkova
http://www.l-navigator.ru/ln_n.php?act=c&page=2728&cat=5