masina sport vrea să fie ecologice

/ Vizionări: 4086

Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

lifecard La Geneva Motor Show, va vedea o masina sport viteze de până la 160 de kilometri pe oră, dar nu prin ea însăşi, nu produce o uncie de dioxid de carbon în atmosferă.

Dublu roadster Lifecar ruleaza pe motorul pe bază de hidrogen, şi din cauza acesteia de evacuare este doar vapori de apa. Este aproape fara zgomot si dezvoltat de un consorţiu de companii britanice şi universităţi pe baza de masini Morgan Aero-8. Lumina vehiculul este echipat cu celule de combustibil pe bază de hidrogen avansat, care permite un rezervor plin de hidrogen este suficient pentru 400 km.

"Judecând după numere, această maşină ar trebui să accelereze de la zero la 60 de mile pe oră [100 de kilometri pe] oră în aproximativ şapte secunde," - a spus într-un interviu cu BBC Matthew Parkin, purtatorul de cuvant al Morgan, producătoare de automobile clasice din clasa sport.

Cu toate acestea, masina nu a fost complet asamblat, şi în timp ce acesta nu a trecut de primul test drive lui, nu vom şti cât de mult timp se accelerează la 100 km / h.

Proiectul de a crea Lifecar a durat aproape trei ani şi costul aproximativ 1,9 milioane de lire sterline (3,8 milioane de dolari). O parte din fondurile alocate guvernul britanic.

"Conceptul de bază a implicat crearea unei masini sport, care ar fi fost distractiv şi interesant plimbare, şi că ar putea servi ca un model de evoluţiile tehnologice. În timp consumul de carburant acelaşi a fost de până la 150 de mile pe [galon 63.77 km pe] litru", - a declarat Parkin .

Baterie de celule de combustibil pe bază de hidrogen uşor dezvoltat de compania britanica QinetiQ, cunoscuta pentru diverse produse militare.

"Daca iei un motor cu ardere internă tipice şi să o înlocuiască cu o celulă de combustibil, se va lua o pila de combustie foarte voluminoase QinetiQ. -, A explicat reprezentantul Ian Whiting. - Deci acest lucru nu este abordarea cea mai raţională."

Centrala capacitate Lifecar - aproximativ 22 de kilowaţi de energie, care este de aproximativ cinci ori mai mic decat motorul cu ardere internă tipice.
Dacă aveţi nevoie de o masina pentru a ridica viteza sau de a conduce vehicule pe deal, atrage energie din ionistorov baterie suplimentară, situată în mijlocul corpului.

Reîncărcările regenerativa ionistory sistemul de frânare. Aceasta încetineşte circulaţia vehiculelor, de conversie a energiei cinetice în energie electrică său util.

"Masinile hibride folosesc deja de frânare regenerativă. În mod normal, aceasta restabileşte aproximativ 10% din energia cheltuită. Lifecar cauta un 50 la sută de recuperare", - spune Parkin.

scaune auto din lemn pentru a reduce greutatea. Acest şasiu din aluminiu, si elemente de decoratiuni interioare - din lemn de lumină. Scaunele sunt realizate din lemn, de asemenea.

Nu există nici de lux ", ca stereo, inchidere centralizata, airbag-uri şi chiar - toate că a devenit obişnuite în maşinile moderne - în Lifecar nu sunt furnizate.

Lifecar - nu numai de la maşinile cu hidrogen prezentat la Geneva Motor Show, deşi mulţi dintre ei se dovedesc a un hibrid masini modificate, dacă la toate - masini cu motoare pe benzină care ar putea merge de ceva timp, atunci când benzina se scurge.

Masini cu un motor pe bază de hidrogen, punctul de critici, nu depăşi încă unele obstacole serioase. Astfel, procesul de producţie pe bază de hidrogen cu moleculele de apa divizarea în sine necesită cantităţi mari de energie electrică. Până în prezent, această energie electrică este în principal produs de centralele electrice prin arderea combustibililor fosili, astfel încât beneficiile de mediu de trecerea la motoarele pe bază de hidrogen se reduce la nimic. Da, şi infrastructura pentru realimentare de celule de combustibil pe bază de hidrogen este practic absentă.

Ceva similar există deja în mai multe oraşe, unde autobuze cu motoare cu hidrogen realimentare în parc.

Cu toate acestea, spune WyeING, există soluţii temporare, care le solicită reforme tehnologie: "Ei pot lua combustibil pentru infrastructura existentă de alimentare - cum ar fi combustibilul diesel - şi să-l utilizaţi pentru a face pe bază de hidrogen în maşina de sine."

La Geneva Motor Show în Elveţia pentru a vedea Lifecar va fi 6-16 martie.


Sursa http://www.ecoportal.ru/