Motocicleta electrică de la Zero poate fi taxată oriunde
Motocicleta electrică Zero XU
Imaginaţi-vă această situaţie: sunteţi un posesor norocos al unei motociclete electrice, însă locuiţi la etajul al 28-lea şi până la cea mai apropiată priză sau staţie specială de încărcare aveţi de mers 10 minute.
Răspunsul este evident - o baterie mobilă. Dar, atâta timp cât există scutere electrice cu o baterie mobilă, apariţia motocicletelor electrice pe străzile urbane va fi blocată. Însă lucrurile se schimbă.
Compania Zero Motorcycle a anunţat lansarea Zero Xu: prima motocicletă electrică cu o baterie mobilă standard. Acum, aceasta poate fi înlocuită de orice persoană rezonabilă.
Tehnologia a fost dezvoltată de Neal Saiki - fostul inginer NASA. Zero Firme Motociclete a câştigat un "nume" şi o reputaţie, producând opţiuni "off-road" ale motocicletelor electrice. Cu toate acestea, până în prezent, pentru a reîncărca motocicleta electrică Zero S sau Zero DS, a fost necesar să găsiţi o priză sau o staţie de alimentare electrică.
Angajaţii companiei, inspiraţi de succesul modelelor Zero S şi MX, folosind motorul standard, au decis să creeze motocicleta electrică, care ar putea fi reîncărcată în afara străzii. De fapt, bateria, pe care o utilizează Zero XU, este acelaşi acumulator, instalat pe S şi DS, cu excepţia unei îmbunătăţiri mici - existenţa unui dispozitiv încărcător, care va permite să încărcaţi bateria de la orice priză.
Dar trebuie să plătiţi pentru tot. În cazul Zero XU au fost sacrificate viteza şi distanţa limitată, pe care motocicleta electrică va putea depăşi fără reîncărcare. Spre deosebire de Zero S şi Zero DS, care sunt capabile să călătorească fără vizitarea staţiei de alimentare aproximativ 82 km, Zero XU poate depăşi nu mai mult de 48 km. Viteza maximă a scăzut până la 82 de kilometri pe oră.
Şi acum va trebui să ne gândim la întrebarea: ce este mai bine – varianta de viteză, fără posibilitatea de încărcare acasă, sau varianta urbană, dar convenabilă, a bike-ului electric.
Pentru acei cărora nu îi plac opţiuni de scutere electrice moderne, capabile să dezvolte o viteză de cel mult 48 km h, XU este o variantă perfectă. Şi dacă intenţionaţi să începeţi o carieră a unui electro motociclist, atunci este necesar să procuraţi un bike electric Zero XU de 218 de lire.
Preţul de bază a motocicletei constituie 7995 de dolari, ceea ce este mult mai scump, decât costul variantei competitive pe piaţa mondială. Dar din nou ne ciocnim cu întrebarea - unde veţi găsi motocicleta electrică, pe care o veţi putea încărca în apartamentul dvs.?
În orice caz, alegerea este a dvs., pentru că foarte curând veţi avea ocazia să mergeţi pe un nou Zero XU.
Sursa: ecomot.ru