Offline pe bază de hidrogen staţie de umplere pentru a energiei solare in casa ta
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Industria automobilelor acum se ridică la o răscruce de drumuri evolutiv. Astăzi a revizuit cele trei braţe principale dezvoltarea în continuare a transportului rutier: masina electrica, o masina cu o centrală electrică şi o maşină hibrid cu un motor cu ardere internă care utilizează un mediu prietenos de combustibil, în special pe bază de hidrogen.
masina de hidrogen, de fapt, pare mai "curate" alternativa la masinile clasice. Nu necesita baterii greoaie şi costisitoare, a căror producţie, de altfel, este departe de a fi clar. Mai mult, masina pe bază de hidrogen nu are nevoie de o reconstrucţie radicală a motorului şi a bloca complet de mediu, ca în atmosferă sub formă de evacuare apa obişnuită.
De ce masinile cu motoare pe bază de hidrogen nu sunt inca cunoscute. Dificultatea constă într-o şi sigură de stocare compacte de gaz de hidrogen este foarte volatile şi inflamabile. Deşi acum nu sunt în creştere, rapoarte cu privire la dezvoltarea de noi, mai sofisticate, de celule de combustibil.
Designerii lui Honda au început să testeze un prototip de ultimă generaţie statie de alimentare cu hidrogen pentru produsele alimentare, care va utiliza baterie de soare. Noua statie de umplere este atât de compact că ar trebui să-l utilizaţi la domiciliu.
Hidrogen noi umplere staţie - este un, integrat dispozitiv compact, care este plasată într-un garaj ordinară în maşină, şi este capabil de a produce până la 0,5 kg de combustibil pentru 8 ore, care ar trebui să fie suficient pentru excursii de zi cu zi (16.000 mile pe an).
staţie de benzină pe Honda va permite utilizatorului să umple masina cu hidrogen, noaptea, când costurile de energie electrică mai puţin în timpul zilei de panouri solare va da la reţeaua de energie electrică, compensând astfel costul energiei electrice pe timp de noapte. Acasă rechargare de hidrogen este considerată doar ca o modalitate suplimentară pentru a umple punct de vedere economic o maşină pe bază de hidrogen, în timp ce pentru o încărcare rapidă vor fi folosite de posturile publice, care să permită realimentate în 5 minute (amintiţi-vă că pentru încărcare vehicul electric pana la o capacitate de 80% până la necesitatea de 15 la 30 de minute ).
Deci, pe scurt rezultate:
Masina pe hidrogen de combustibil - zero emisii, încărcare rapidă, un design familiar, complexitatea de stocare a combustibilului.
O masina cu o centrală hibrid - autonomie mare, dinamice de performanţă bună, obişnuită de combustibil, emisiile de carbon medie.
Un electrice - zero emisii, cu motor de cuplu mare, liniştită, "murdare" şi de producţie costisitor de baterii, rata scăzută de taxe.
Cum se poate observa, deşi despre masinile pe bază de hidrogen auzit încă foarte puţin, şi perspectivele acestora pare evident.