ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Principalii «fumegători»



Principalii "fumegători"

 


Emisiile de CO2 în ţările lumii


Agenţia statistică şi analitică din SUA Energy Information Administration (EIA) a publicat datele privind emisii de dioxid de carbon în ţările din întreaga lume.

Conform acestor date, în 2009 China a lansat în atmosfera Planetei  7711 milioane de tone de dioxid de carbon, ceea ce este cu 13,3% mai mult, decât în 2008 şi cu 170,6% mai mult, decât în 2000, lăsând în urmă SUA.

Emisiile de CO2 pe cap de locuitor în China au constituit aproximativ 6 tone.

Volumul emisiilor de dioxid de carbon de către Statele Unite ale Americii din 2008 până în 2009 a scăzut cu 7% şi au constituit  5425 milioane de tone (17,9 tone pe cap de locuitor). Motivul pentru reducerea emisiilor - criza financiară mondială.

Cu o diferentă mare două superputeri sunt urmate de India. În 2009, emisiile de CO2 în această ţară au constituit 1602 milioane de tone (1,35 tone pe cap de locuitor).

Pentru comparaţie, întregul continent african, în 2009, a avut 1,122 milioane de tone de emisii de CO2 (din care 40% au revenit pentru Africa de Sud, Egiptul - 17%, Algeria - 10%, Nigeria 7%).

Pe locul al patrulea în emisii de dioxid de carbon se află Rusia (1572 milioane de tone), al cincea - Japonia (1098), al şaselea - Germania (766), al şaptelea - Canada (541), al optulea - Coreea de Sud (528), al nouălea - Iran (527), al zecelea - Regatul Unit (520).

 

 

Sursa

ABONAȚI-VĂ
Duminică, 06 februarie 2011 9:31
Vizualizări: 1805

Citiţi de asemenea

În secolul al XXI-lea, când cancerul înregistrează o creștere rapidă, necesitatea unor tratamente alternative devine t...
83
Capterev, 1901„Sinceritatea este naturală, perfect accesibilă omului, foarte simplă și chiar, luată în sine, absolut nec...
108
Ziua Pământului este sărbătorită în fiecare an pe 22 aprilie. Celebrarea are loc în jurul unei anumite teme: în 2024, te...
80
Dacă doriți să învățați pe cineva, să educați pe cineva și să comunicați pentru ca încrederea să nu scadă, ci să crească...
127