ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Radio programului «Iluminare” № 24: A.S. Puşkin ca profetul civilizaţiei ruse (+ Audio)



Radio programului "Iluminare” № 24: A.S. Puşkin ca profetul civilizaţiei ruse (+ Audio)


AV: În programul nostru, dedicat Rusiei, am vorbit deja despre A.S.Puşkin. De aţi revenit la această temă?

VA: Puşkin este un fenomen global al civilizaţiei noastre şi al omenirii. Prin dezvăluirea  sensului ascuns al creației sale nemuritoare va avea aloc iluminarea omenirii şi a poporului nostru în primul rând, pentru că al doilea sens este extrem de dificil şi, probabil, imposibil să fie transmis într-o traducere în altă limbă. Mai multe încercări de traducere a creaţiei lui Puşkin în limba engleză au eșuat. Acestui sens ascuns şi vom dedica emisiunea noastră. De altfel, intro-ul muzical la programul nostru a fost muzica lui Sviridov scrisă pe motivele nuvelei lui  Pușkin "Viscolul".


AV: aţi putea explica conceptul de linie semantică a două?

VA: orice creaţie artistică superioară (arta, pictura, muzica) conţine o taină, un sens ascuns în forme diferite. Să începem cu un exemplu elementar. Fabule lui Krylov, Esop sunt scrise cu al doilea sens evident, deoarece numai un copil poate să nu ghicească că pentru orice caracter de animal în realitate este ascuns o personalitate, viciu sau calitatea umană.

Să nu fim şi noi copii, când citim creaţia lui Puşkin. El este un "fabulist" al noii epoci şi utilizează o schemă mult mai complicată de codificare a informaţiei. În operele sale fiecare caracter reprezintă un fenomen social global sau grupe mari de oameni şi ierarhiile de conducere. De aici vine caracterul misterios, fascinant şi uneori chiar mistic ai mai multor opere sale nemuritoare. Prin însăţi sistema de codare ne arată, că schimbările reale în viaţa oamenilor pot fi obţinute doar în luptă cu fenomenele sociale, şi nu cu oameni concreţi, care de mai multe ori sunt ostatici ai împrejurărilor create, conceptelor greşite sau deciziilor de conducere fără un concept determinat.

Dacă încercăm să analizăm astfel de lucrări a lui Puşkin, cum ar fi "Călăreţul de bronz", „Căsuţa din Kolomna”, nu găsim nimic captivant. Totul este banal şi se înscrie într-un paragraf de text. Cu toate acestea, timp de un secol şi jumătate cercetătorii sunt atraşi ca de un magnet de misterul lor, ei caută  sensul lor ascuns. Această căutare nu poaate aduce rezultate la nivelul de prima linie de semnificaţie, la nivelul aşa numitului subiect.

O imagine complet diferită apare atunci, când pătrundeţi în linia a două a semnificaţiei. Pe baza ei de către Grupul  conceptual analitic „Predictorul intern ai URSS” au fost date descifrările unor astfel de opere cum ar fi „Ruslan şi Lyudmila”, " Călăreţul de bronz ". Descifrarea „Căsuţei din Kolomna” este prezentată în film. Să aducem în calitate de exemplu  sistemul de simboluri în poemul "Ruslan şi Liudmila” cum sunt reprezentate de către Predictorul intern ai URSS.


CARACTERE – SIMBOLURI
- CONŢINUTUL SIBOLURILOR

  • Ruslan - Centrul slavic, care formează strategia şi tactica dezvoltării specifice a popoarelor din Rusia
  • Ludmila - Lume Dragă  - popoarele slave
  • Finlandezul Preoţie rusă(vedică),  care se ascunde.
  • Vladimir - structurile  bine intenționate ale guvernului.
  • Căpetenie - Guvernul rus sub jugul lui Chernomor începând cu Vladimir până în prezent.
  • Chernomor - Centrul Internaţional pentru controlul asupra conştiinţei popoarelor lumii conform conceptul biblic. (GLOBAL predictor)
  • Ratmir - Elita unor  triburi slave, care au adoptat iudaismul, şi au ieşit din istorie (Cazării).
  • Pecenegii - Structura naţională "de elita".
  • Rogdai - Elita militară păgână.


Interpretarea de mai sus face ca opera lui Puşkin să fie logică şi coerentă de la început până la sfârşit. Aceasta nu înseamnă în timp ce scria poemul, Puşkin a avut aceleaşi concepţii la nivelul de conştiinţă. Ideea este că, prin nivelele subconştiente ale psihicului, prin figuri şi imagini, care stau la baza textului, i sa dat de Sus informaţia globală, pe care a reflectat-o în operele sale. Interpretarea de mai sus captivează prin logica sa şi coincidenţa cu textul, însă nu pretinde la exclusivitate. Astfel de descifrări sunt primite de autorii lor prin canale informaţionale, legate cu canalele, care au lucrat în timpul său cu Puşkin şi cu egregorul lui Puşkin.

Printre operele de o importanţă deosebită în planul conceptual este opera lui A.S. Puşkin „Gavriliada”. Ea ne ajută să înţelegem natura  proclamării oficiale a profeţilor, precum şi motivul pentru care profeţii nu au fost în istoria civilizaţiei ruse. Înţelesul "Gavriliadei" se reduce la faptul că în conceperea lui Hristos au fost implicaţie forţele diabolice (Şarpele ispititor), egregorial-bisericeşti (Arhanghelul Gabriel), şi Dumnezeu - Creatorul şi Atotputernic. Astfel, A.S. Puşkin ne arată că I. Hristos a fost creat şi inclus în trei scenarii simultan. El a fost Evlaviosul,care a primit revelaţiile de Sus, şi în al doilea rând este folosit de structurile egregoriale, ierarhii bisericeşti pentru rezolvarea problemelor sale pământene şi, în sfârşit, de către forţele diabolice, care violează omenirea şi aduc la vărsări de sânge cu crucile pe piept şi numele Lui pe buze.

Oamenii evlavioşi, însă, pe care pe parcursul ultimelor 3000 de ani nu le-au reuşit să le includă în scenariul, necesar descântătorilor, nu le pronunţă în calitate de Profeţi.   În "Gavriliada" Puskin demonstrează în mod deschis interpretarea acestor procese.


AV: Şi care sunt, după părerea voastră,  rădăcinile aceste misiuni speciale a lui  A.S. Puşkin?

VA: A.S. Puşkin, dincolo de orice îndoială, aparţine sistemelor de consacrare preoţească. El a combinat în personalitatea sa pe linia paternă cunoştinţele preoţiei ruse, slave, iar pe cea maternă – a Egiptului antic. Despre adâncimea pătrunderii lui în tainele existenţei putem judeca chiar după subiectele individuale rare, în care informaţia este prezentată într-o formă directă necodificată. Gândiţi-vă, ar putea scrie poveşti pentru copii, persoană, care a scris „Semănătorul libertăţii în pustie”

Şi cât de precis este algoritmul lui de detaşare de la subjugarea prin prioritatea economică prin aurul şi banii mondiali. În «Evghenii Oneghin» el practic ne oferă algoritmul guvernării fără crize, pe care noi încă mai urmează să-l înţelegem şi sa-l aplicăm în practică.

După ce interpretezi aceste strofe, înţelegi, că în pofida stereotipurilor impuse, masa monetară ar trebui să rămână neschimbată, chiar dacă în ţară nu ar rămâne nici un dolar, nici un gram de aur. Ascultaţi, ce pedeapsă dură o pronunţă A.S. Pușkin viitorului cămătăriei, care în timpurile noastre a distrus sectorul de producţie din Rusia prin rate exorbitante de împrumut, care ajungea până la 210% pe an:
Imp, sa ascuns sub o copita,
Spin-creditor în focurile iadului.
Hot prin picurare grăsime afumată.
Şi umplute însuşi pe foc cămătar coapte.

... "Această sancţiune este sensul mare:
Unul dintre muncile întotdeauna au avut în subiect,
De grăsime din debitorului supt acest vechi rău
Lor fără milă pornit in lumea voastra.

Plini de un mister special sunt cele şapte lucrări, scrise într-o singură matrice cronologică şi semantică, ultima dintre care este „Viscolul”, care ne-a servit în calitate de intro-ul muzical. „O casă singuratică pe insula Vasiliev” (1828), urmată de o scară cronologică rigidă:

9, 14 şi 20 octombrie 1830 în mod succesiv apar în "Sicrierul", "Supraveghetorul de staţie", "Domnişoara ţărancă . Strict în aceleaşi zile

9, 14 şi 20 noiembrie, o lună mai târziu: "Casa din Kolomna", «Împuşcătură», «Viscolul».

Toate cele şapte dintre aceste lucrări au fost scrise într-o matrice de imagini – în fiecare sun şapte caractere principale. Lăsăm pe seama ascultătorilor posibilitatea să identifice aceste caractere cu fenomenele sociale. Mai dăm câteva sfaturi:

formă de guvernare - o văduvă sau văduv în toate cele şapte lucrări a lui Puşkin

Elita conducătoare - imaginea decedatului în fiecare din lucrări;

intelectualii liberali - Vladimir Nicolaevici, mirele Maşei ("Viscolul");

poporul - Maşa ("Viscolul", "Împușcătura"), Paraşa ("Căsuţa din Kolomna”);

Ideologia înainte de 1917 - servitoarea Maşei ("Viscolul"), Thekla ("Căsuţa din Kolomna”);

ideologia după 1917 - Mavra ("Căsuţa din Kolomna”); Schmit (Viscolul);

candidaţi pentru conducere - colonelul Burmin ("Viscolul"), poliţiştii negru-mustăcioşi ("Căsuţa din Kolomna”).

Astăzi, informaţiile lăsate omenirii, de către A.S.Puşkin au început să lucreze.

 

Efimov V. A.
11.03.2003

Sursa

ABONAȚI-VĂ
Luni, 28 iunie 2010 16:17
Vizualizări: 5368

Citiţi de asemenea

La Detail Garage oferim o gamă completă de servicii de detailing auto, pentru ca mașina dvs. să arate mereu ca nouă și s...
200
Deși toamna este în plină desfășurare, la XOstudio FLOWERS am început deja să ne pregătim pentru magia sărbătorilor de i...
314
Astăzi dorim să vă prezentăm o băutură naturală de casă, care este excelentă pentru organismul dumneavoastră. Dacă beți ...
427
Pentru toți amatorii de muzică bună! Pe 15 noiembrie, la Arena Chișinău, la ora 18:30, va avea loc mult-așteptatul conce...
288