ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Revoluţia în educaţia engleză. Autorităţile au sprijinit crearea şcolilor «libere»



Revoluţia în educaţia engleză. Autorităţile au sprijinit crearea şcolilor "libere"

 

 

16 instituţii de învăţământ din Marea Britanie au primit permisiunea din partea guvernului pentru a preda după programul "şcolilor liberi", a declarat publicaţia "The Guardian".

Aceste şcoli sunt create de către părinţi, profesori, diverse organizaţii şi stabilesc, în mod autonom, planul de studii.

În special, în unele din cele 16 şcoli, aprobate de autorităţi, se planifică predarea bunelor maniere şi a limbii latine. În altele, se propune studierea obligatorie a unui instrument muzical.

"Şcolile libere" îşi vor începe activitatea în septembrie 2011. Programul a fost elaborat sub patronajul Ministrului Educaţiei, Michael Gove. Frecventarea astfel de şcoli va fi gratuită, finanţarea va fi efectuată de la buget.

Potrivit guvernului, "şcolile libere" pot îmbunătăţi semnificativ calitatea educaţiei – în acestea se planifică predarea aprofundată a disciplinelor şcolare şi participarea obligatorie la "cluburi de teme pentru acasă".

Criticii ideii privind "scolile libere" pretind că, drept urmare va fi subminat prestigiul şcolilor tradiţionale, fapt, care ar reduce finanţarea şcolilor secundare. În acelaşi timp, Legea cu privire la Academii, adoptată în 2010, face posibilă independenţă şcolilor de masă de autorităţile locale la compartimentul planului de studii.

 

 

Sursă  cu link pe  www.podrobnosti.ua

ABONAȚI-VĂ
Vineri, 17 septembrie 2010 10:31
Vizualizări: 2759

Citiţi de asemenea

Câștigă premii valoroase cu Cosmeplant! Participă la Tombola Națională din 1 mai până pe 30 iunie.Vara aceasta, Cosmepla...
189
În cultura tradițională, sunetul nu a fost niciodată doar un fundal. El era un semnal, un semn, o marcă prin care omul i...
257
În gust este mai mult decât suntem obișnuiți să credem. Nu e doar despre mâncare, ci despre relații, climă, memorie și p...
265
În cultura tradițională, atingerea nu era doar un simț — ci un mod de cunoaștere. Prin piele, palmă, degete și tălpi, om...
277