Timp de 5 ani i-am urmărit pe cei bogați. Știți ce au în comun?
Oamenii cu care comunicăm au o influență mai mare asupra noastră decît se consideră.
Mai mult, relațiile noastre de prietenie pot avea o influență considerabilă asupra faptului cît cîștigați.
Tomas Corli a studiat zilnic, timp de 5 ani, obiceiurile oamenilor bogați. El a descoperit o calitate comună pentru toți bogații: ei evită cu orice preț pesimiștii.
„Cei care au devenit milionari cu propriile forțe doresc să comunice doar cu cei care le generează asociații pozitive. Ei apreciază în oameni optimism, entuziasm, o privire pozitivă asupra lumii”, relatează expertul.
86% dintre familiile bogate, care au participat la studiul lui Corli, au recunoscut că caută deliberat să cunoască oameni care gîndesc pozitiv și sînt preocupați de cîștigarea banilor într-o măsură mai mare decît ceilalți.
Pe de altă parte, ei la fel de conștient limitează influența asupra loc din partea oamenilor „toxici”, negativi.
Importanța substituirii prietenilor și cunoscuților negativi cu „analogii” pozitivi este greu de supraestimat. Este o caracteristică comună a tuturor oamenilor pe care i-a studiat Corli.
Concluzia: noi toți, și bogați, și săraci, involuntar, a nivel subconștient imităm oamenii cu care ne asociem sau cu care comunicăm.
„Succesul durabil în viață este posibil doar atunci cînd aveți o viziune pozitivă”, spune Corli.
Apropo, el nu e singurul care a presupus că principala condiție a succesului financiar sînt pozitivul și relațiile pozitive. Acum 100 de ani, asupra acestui factor a atras atenția jurnalistul Napoleon Hill. El a ajuns la concluzii similare după ce a intervievat 500 cei mai bogați oameni de pe atunci.
„Bărbații și femeile tind să preia caracterul și obiceiurile oamenilor cu care comunică. Iar puterea gîndului, la rîdul ei, de asemenea, e foarte importantă”, scria el în bestseller-ul său din 1937 „Gîndește și îmbogățește-te”.
Toate acesta funcționează și invers: nu aveți nicio șansă de succes dacă comunicați mereu cu oameni pesimiști, negativi.
Evitați pesimiștii și începeți să comunicați cu optimiștii.
Sursa: cluber.com.ua