ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Vasile Chirtoca: Proiectul VIOPark are un scop multifuncțional

Pe teritoriul recuperat al unei foste cariere de lîngă Varnița se construiește un eco-oraș al viitorului, acolo a fost creată o zonă ecologică unică și, în general, proiectul VIOPark are un scop multifuncțional care presupune cultivarea de materii prime ecologice pentru fabrica Viorica Cosmetic, crearea unei pepiniere de plante pentru viitoarele așezări ecologice, producerea de alimente ecologice, aflarea confortabilă a turiștilor în sînul naturii, care vor consuma fructe naturale din plante curat ecologice.

Despre acest lucru a vorbit președintele companiei Daac-Hermes Vasile Chirtoca, în cadrul emisiunii "Вечерний Разговор", relatează Noi.md.

Prezentatorul emisiunii, Pavel Duganov, a remarcat faptul că, datorită lui Vasile Chirtoca și "Daac Hermes", lîngă Varnița este creat un oraș al viitorului, iar proiectul nu a avut o calea ușoară, cum fac mulți care închiriază păduri, terenuri fertile pentru 99 de ani, utilizînd poziția lor oficială, dar a luat o groapa de gunoi, a curățat-o și în locul ei a creat un oraș al viitorului. Acesta este un loc uimitor: lacuri, iazuri cu crini, pești de aur, copaci frumoși și în fiecare zi și în fiecare oră devine tot mai frumos.

Vasile Chirtoca a recunoscut că proiectul VIOPark nu a fost încă arătat nimănui.

"Există anumite reportaje pe Internet. Excursiile vor începe de anul viitor. Vom construi încă două obiecte care sînt necesare la fel ca infrastructura pentru a primi turiști", a spus omul de afaceri.

Continuare: noi.md

ABONAȚI-VĂ
Marţi, 06 iulie 2021 12:21
Vizualizări: 1003

Citiţi de asemenea

Copilăria, în cultura tradițională, nu era doar o vârstă, ci o stare aparte a corpului, memoriei și sensibilității. Copi...
102
Câștigă premii valoroase cu Cosmeplant! Participă la Tombola Națională din 1 mai până pe 30 iunie.Vara aceasta, Cosmepla...
216
În cultura tradițională, sunetul nu a fost niciodată doar un fundal. El era un semnal, un semn, o marcă prin care omul i...
281
În gust este mai mult decât suntem obișnuiți să credem. Nu e doar despre mâncare, ci despre relații, climă, memorie și p...
292