VegSoc : campania împotriva industriei cărnii
Sondajele efectuate de Vegan Outreach arată că mai mult de 70 % din populația Statelor Unite nu se opune ca în fiecare restaurant să fie un meniu vegetarian separat. În același timp, mai mult de 54% au optat în favoarea reducerii secțiilor cu produse din carne în supermarket-uri și magazine alimentare.
O altă organizație publică, VegSoc, implicată în efectuarea sondajelor în Marea Britanie a aflat că aproximativ 60 % din toți locuitori pledează pentru interzicerea tratamentului crud al vacilor, porcilor și puilor la ferme agricole și în fabrici. Dacă societatea este dispusă atât de uman, ce împiedică să fie schimbată atitudinea față de animale în procesul de producție de acum?
De fapt tot mai mulți experți cred că în cazul în care vă decide societatea, animalele vor obține foarte repede condiții îmbunătățite de întreținere, iar consumul cărnii s-ar reduce mult mai rapid decât în prezent. Dar sistemul este proiectat astfel încât societatea nu rezolvă practic nimic .
Sunt necesare eforturi enorme, sute de petiții și pichete pentru a schimba ceva. În conformitate cu declarațiile făcute de către organizațiile non-guvernamentale din SUA, opinia publică se confruntă, anual cu mai mult de 15 miliarde dolari alocate de industria cărnii pentru a promova legile și inițiativele crude și favorabile pentru a susține efectuarea cercetărilor care spun că consumul cărnii este util și sănătos.