ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

25 de motive de a deveni prisăcar

1. Salvarea albinelor. În toată lumea, albinele mor în ritmuri rapide, iar înmulțindu-le, în mod natural, fără zahăr, chimie, plastic și hrană – veți contribui la salvarea lor, iar în consecință – la salvarea lumii de o catastrofă ecologică globală și de foamea, care va deveni inevitabilă odată cu dispariția albinelor.

2. Restabilirea ecosistemului local.

3. Sporirea roadei tuturor plantelor polenizatoare.

4. Sporirea fertilității solului (drept consecință a punctului precedent)

5-19. Aproximativ 15 produse apicole și derivatele acestora: miere, ceară, propolis, polen, lăptișor de matcă, apilarnil, pastura, capacele de fagure etc.

20. Sănătate. Puține produse în lume pot avea o concentrație atît de mare a substanțelor folositoare, ca produsele apicole.

21. Educația copiilor, dezvoltarea. Dragostea față de muncă este primul lucru pe care ne învață albinele. Iar în timpul muncii în prisacă se dezvoltă gîndirea în spațiu, logica, acuratețea, apicultura întărește nervii și calmează.

22. Venit. Apicultura este o afacere foarte profitabilă.

23. Investițiile în viitor și perspectiva. Prisaca este o investiție excelentă. Mierea, în principiu, nu se strică, iar în situația economică și politică instabilă din țară – este foarte bine să ai propria afacere.

24. Securitatea. Albinele sunt niște paznici excelenți. Din primăvara pînă toamna, ele îi vor înțepa fără milă pe oricine va decide să vă atace, sau să pătrundă neanunțat pe terenul Dvs. (albinele reacționează la răutate și frică – simt mirosul adrenalinei).

25. Apropierea de natură, stilul de viață, lăsat de Dumnezeu.

 

ABONAȚI-VĂ
Duminică, 21 februarie 2016 13:00
Vizualizări: 2570

Citiţi de asemenea

Copilăria, în cultura tradițională, nu era doar o vârstă, ci o stare aparte a corpului, memoriei și sensibilității. Copi...
110
Câștigă premii valoroase cu Cosmeplant! Participă la Tombola Națională din 1 mai până pe 30 iunie.Vara aceasta, Cosmepla...
218
În cultura tradițională, sunetul nu a fost niciodată doar un fundal. El era un semnal, un semn, o marcă prin care omul i...
284
În gust este mai mult decât suntem obișnuiți să credem. Nu e doar despre mâncare, ci despre relații, climă, memorie și p...
295