Adevăratele valori 2. Cum miroase fericirea?
Continui descrierea rezultatelor modului nostru de viaţă ecologic. Noi am refuzat binecuvîntările civilizaţiei sau am obţinut „bunurile” incomparabile mai mari ale Naturii?
Beneficiul 3. Pentru prima dată din ultimii ani, avem luxul de a respira aerul proaspăt! Care au fost mirosurile în jurul nostru în apartament? Arome de parfum, odorizante diferite, mirosuri de diferite chimicale. Vesela noastră miroase Ferry, hainele noastre miroase Ariel şi Lenor, noi înşine răspîndim un miros de palmoliv, respiraţia noastră emană Colgate şi Orbit, faţa noastră miroase a crema anti-rid LOreal sau Clearasil împotriva acneei . Părul nostru miroase "shauma" împotriva mătreţii şi "Wella" pentru volum, viceul nostru miroase "Domestos". Acest miros nu este foarte plăcut, şi noi, fiind amatorii oneşti ai mirosurilor chimice, îl înăbuşim cu odorizant de prospeţime de mare sau de levănţică. CUM şi din CE se fac toate? Şi cu implicarea cui sunt testate aceste mirosuri? Ştiţi care este mirosul adevărat al OMULUI, şi CUM miroase Natura adevărată?
Ce miroseam, ieşind din blocul nostru confortabil? La mirosurile "uşor toxice" ale "parfumurilor personale" se adăugau mirosurile de parfum străin şi toate se amestecau cu fumul de tutun, emis de vecinii fumători, iar în stradă acest aromo-buchet se completa cu mirosul gazelor de eşapament.
Este o binecuvîntare atunci cînd casa ta miroase a ierburi şi a pădure, şi ai o aromă umană plăcută, unică şi inconfundabilă. Cît este de bine că mama miroase a mamă şi nu a "Christian Dior", tata miroase a tată şi nu "Fahrenheit." Cît este de bine că fiica noastră miroase a copilărie fericită şi nu „Baby Johnson”, ea miroase aşa cum poate mirosi numai ea şi nici un alt copil din lume. Ce fericire că fiica noastră cea mai mică are un miros de laptele meu. Şi noi preţuim acest miros magic, nu adăugăm la el impurităţi chimice produse de companiile mari. Copiii din societatea de consum miroase la fel, majoritatea din ei au miros al firmei, care în prezent este promovată de marketologi - aceasta nu este cea mai bună, pur şi simplu, pentru promovarea ei s-a oferit mai mulţi bani. Cu ce miroase fericirea dvs.?
Sursa: 8d.ru